/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tillykke Hyldeborg
Fra : Nordsted1
Vist : 960 gange
100 point
Dato : 29-07-10 14:23

Du ønskes STORT tillykke med føs'dagen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-07-10 15:35

Også her fra Falster.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 29-07-10 16:06

Tillykke fra Fyn

den skinner ikke her, så du får du den.

mvh Smuller 54

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-10 16:19

også herfra et STORT tillykke med dagen
jeg håber du får en god dag med familie og venner

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 29-07-10 20:57

Tillykke med dagen

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 29-07-10 22:56

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 30-07-10 14:41

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-10 21:51

Hyldeborg kan sikkert ikke se skærmen siden der endnu ikke er svaret, hvis linket her kan ses så kan det måske hjælpe: http://www.innocentenglish.com/pug-licking-screen-clean/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-10 21:53

Uha nej tror i der er håndværkere på besøg efter fødselsdagsfesten

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 01-08-10 20:54

Næh, Hyldeborg venter da bare på, at jeg også kan hylde Hyldeborg på Hyldeborgs fødselsdag - bare lidt for, men godt nok:

TILLYKKE HYLDEBORG

Kærligst Kirstine

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 08-08-10 08:19

Hej allesammen og hjertelig tak for Jeres gode ønsker og vittige bemærkninger

Jeg har i en lang periode været logget på kandu hver dag, men det er ved at være nogen tid siden. Jeg blev sgu lidt træt af folk som forsøgte at sabortere et ellers skidegodt forum. Men jeg må sige, at det alligevel luner at I har husket mig på min fødselsdag, og jeg kan jo se at det er trofaste gode folk der har husket mig

Igen hjertelig tak og fortsat go' sommer til alle

P.S. Nu er det så bare, at det er så længe siden jeg har "været på", at jeg ikke kan huske hvordan jeg lukker spørgsmålet. Ha ha

Accepteret svar
Fra : hyldeborg

Modtaget 100 point
Dato : 08-08-10 08:20

Ups - det er se'føli' ikke mig der skal lukke......... Puh - det er virkelig lang tiden siden

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-08-10 14:36

Tak for svaret hyldeborg. og velkommen tilbage