/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvem skal evt. smides ud af jagtforum ?
Fra : Øjenvidnet4
Vist : 1509 gange
100 point
Dato : 29-07-10 13:02

Der er åbenbart nogle personer som ønsker andre af dette forum smidt ud ! Hvorfor nu dét ?
Det har jo vist sig, at hvis én bestemt person ikke deltager, ja så er der ro og vi har haft mange gode og fornuftige diskussioner - somme tider med godmodige drillerier, men aldrig ondskabsfulde og personlige !
Kun når denne ene person deltager, bliver tingene forplumrede - dette er et faktum !

Så derfor er mit spørgsmål: Hvem skal smides ud og helst med en saglig begrundelse !

Øjenvidnet4
MULTI-X
Øresundsbroen

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-07-10 13:36

- man kunne jo invitere Ballesprederen ind, og så smide ham ud?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-10 13:52

Citat
Der er åbenbart nogle personer som ønsker andre af dette forum smidt ud ! Hvorfor nu dét ?

Fordi "man" bruger Kandu til alt muligt andet end det er beregnet til

Accepteret svar
Fra : TheRealDeal

Modtaget 100 point
Dato : 29-07-10 14:24

Kære alle
Citat
Der er åbenbart nogle personer som ønsker andre af dette forum smidt ud !

Så bliver der stille på jagtforum.
TRD

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-10 14:27

Citat
Så bliver der stille på jagtforum.

Hvis det er Kandu du mener er der IKKE noget jagtforum

Der er en kategori der hedder "jagt" - men det er vist ikke beregnet som "sladderspalte"

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 29-07-10 14:30

Skriv direkte til Kandu og få de profiler slettet. Måske bliver din også slettet, men så må du lave en ny. skrev granner på Knudsens tåreperser hvad vil det hjælpe, når der kan laves en ny profil

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 29-07-10 14:38

Kære refi

Citat
Hvis det er Kandu du mener er der IKKE noget jagtforum

Undskyld, det har du helt ret i men billedlig talt, så har næsten alle spørgsmål, været et spørgsmål, men at det så er blevet til noget andet
TRD

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 29-07-10 15:23

Hej refi.

Hvad er efter din mening hensigten med Kandu og de forskellige emner, deriblandt jagt ?
Synes du f.eks. ikke det er underligt, ikke "ulovligt", at ikke-jægere blander sig i jagtspørgsmål ?
Hvis det er almen interesse, så ok; men det er ofte sket at nogle forsøger at sabotere de forskellige spørgsmål - dette er dog ikke kun i jagt-spørgsmål !

Øjenvidnet4
MULTI-X
Spjald

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-10 15:32

Citat
Hvad er efter din mening hensigten med Kandu og de forskellige emner, deriblandt jagt ?

Min mening er jo ligegyldig

Det er Kandu´s mening.....

Citat
Hele konceptet bag kandu.dk er, at du får løst dine problemer hurtigst muligt.

Det er vist ikke det der sker under "Jagt"

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-07-10 16:14

Bent Ballegaard Knudsen skal ud. Min opfattelse skal ses i lyset af, at han for det første optræder som en svin på hjemmesiden, og at han for det andet intet kan tilføre omkring en saglig debat om jagt. Det er noget han I utallige tilfælde har bevist. Da jeg ankom her på siden, var det fordi en jagtkammerat havde henledt min opmærksomhed på Ballegaards tiltagende hetz mod DLS, som er et jagtforbund i Danmark.
Baggrunden for denne hetz var, at forbundet havde smidt ham på porten, fordi han og et par ynkelige størrelser havde foretaget hemmelige optagelser på møder, misbrugt forbundets medlemsliste, gået bag om ryggen på bestyrelsen og derudover havde misbrugt DJ`s brevpapir til at ødelægge DLS`s gode ry hos forbundets bogtrykker.
Fordi Ballegaard blev smidt på porten, svor han offentligt, at han ville hellige resten af sin ynkelige tilværelse med at forfølge DLS. At undertegnede så er blevet genstand for Ballegaards vanvittige indfald skyldes at jeg er medlem af DL - og at jeg her på siden har skrevet om baggrunden for at Ballegaard blev hældt ud som råddent vand.
Så længe idioten befinder sig på denne hjemmeside vil al saglig snak om jagt være en umulighed. Muligvis kunne vi bruge tråden her til en kollektiv henvendelse til Kandu.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 29-07-10 17:14

Tonganeser her kan du se, Knudsen IKKE opfatter sig selv som et problem
Rigtig Granner og helt ærligt - det er forsøgt. Da en sendte mig en PM. om at E.B.Bertelsen alias
Tonganeseren havde gjrot det, skrev jeg også til KanDu, men de er helt lige glade.
Derfor må vi selv holde justits.
Tak til både dig og refi, at I igen tør deltage her....
Der skal kun nogle få flere til, så er der et flertal, at vi så strak får nogle nye profiler er helt op til KanDu, det kan de nemt lukke for....

Knudsen vil til at være selvudnævnt moderator

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-07-10 17:23

Ballehof.
Bevis lige, at jeg har skrevet til Kandu!!!!:-D

Citat: Rigtig Granner og helt ærligt - det er forsøgt. Da en sendte mig en PM. om at E.B.Bertelsen alias
Tonganeseren havde gjrot det, skrev jeg også til KanDu, men de er helt lige glade.
Derfor må vi selv holde justits."

Manden er bindegal. Vi må stå sammen og få ham smidt ud herfra. Det her er fuldstændig vanvittigt.
Og ja, Sandhedsvidnet - hvad kan man forlange af Ballehof???

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 29-07-10 17:27

På sætter vis bør ingen smides ud af et jagtforum, meeeeen når BB1 kun kan køre sin enmandskrig på en desværre total syg og pervers måde, imod navngivne, og dem som nager ham som pesten, de unavngivne, således han kan maile til dem personligt, som er hans bedste virkemiddel, indtil det bliver alvorligt, så piber han som det svin han i bund og grund er.

BB1 kan INGEN steder, kun under kraftig observans og hængende i den tyndeste tråd hos DJ, deltage i debatterne, enhver moderator eller sitzeindehaver, hverken kan eller vil accepterre udgyldelser, beskyldninger i en sådan form som kun BB1 kan præstere det den grad af fobi, imod de og dem, som ikke kan være ening med ham og ærlig talt, hvem med sine fulde fem eller mindre være det, jeg spørger bare.

BB1 endnu en hjælpene hånd fra BW, begynd at skrive hos jagtmodstanderne og især sammen med de svært kvindelige jagtmodstandere på + 60, der har du held i kanonen, og bliver måske kløet på ryggen, men ikke imellem os andre, din lunte er brændt ud. " Æblet Er Rådent "

Du er den største mandlig udgave af det der bliver kaldt narrefisse, du vil ikke engang give H H POING for de sindsyge gode svar du fik, latterlige nar, men det er jo samme måde, du snydxr dine jagtgæster og alle andre på. En mand i din alder uden morale eller skam i livet føj for den lede.

MULTI - X
BW

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 29-07-10 18:30

Har Knudsen skrevet denne sang til Kim Larsen?
http://www.youtube.com/watch?v=ZgTkKI52L_M
Knudsen hvis du høre efter, så kan du høre mit fornavn i sangen

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-07-10 19:56

Nej, nej og atter nej, Knudsen har ikke været medforfatter på denne sang.
Ordene hylere, DLS, biviser, trudsler, tombaneser og poing indgår ikke i teksten

H.H.
Multi-X
på luderbar i Cairo.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 29-07-10 20:04

Til Øjenvidnet4.

Der er for mig ingen tvivl om, hvem skurken er: Bent Ballegaard Knudsen !
Vi har set det mange gange i tråde, som er startet godt og sagligt, men lige så snart bb1 dukker op, har vi balladen - det kan man forsikre sig om ved at se bagud. Det er jo ligeledes en kendsgerning, at han er blevet smidt ud af andre fora, samt fået annuleret en del fnidder på DJ's debatsider, når nogen har formastet sig til at rette ham i nogle fejltagelser eller endnu værre, direkte løgne ! Derfor er han utroværdig i alt hvad han skriver.
Jeg kunne godt ønske mig, at andre end "den faste garde" også giver deres besyv med. Også Ballegaard selv. Nu har han muligheden for at spørge/svare på nogle ting, da ingen, mig bekendt har blacklistet ham, hvorimod han har blacklistet p.t. 11 debattører, som så ikke kan svare ham på hans helt uantagelige angreb. Kom nu på banen lille Ballegaard - du skal ikke påstå vi ikke vil snakke med dig, allerhelst på et sagligt plan ! Tør du ??

Med venlig hilsen
Provsten1
MULTI-X
Kirketårnet Ølsted Kirke

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 29-07-10 20:42

For mit vedkomne, behøver BB1 ikke ytre sig overhovedet, nærmere blive totalt væk, intet absolut intet tyder på, at manden vil finde kammertonen, nærmere lige modsat.

Løgn og fordrejelser, postulater og en gennemsyret linje, har fuldt ham i mange år, af hævngerrighed og bagvaskelse af folk, som måske har fortalt fyren et eller andet ,og de foreninger han ganske kort har frikventeret inden han selvforskyldt røg ud igen.
Desværrre ryger vores tråde altid af sporet, når kloven melder ind på debatterne. det ender med jeg blacklister ham, bare for at holde en bedre tone her, hans meninger har jo helt klart ingen værdi for nogen, kun ham selv. Ydermere lukker noksagten også selv sin tråde, uden at honorere folk som har besvaret hans ævlerier.

Nej lock aut med fyren, og han kan skrive med gamle damer og spammere i stedet, så er han imellem ligemænd, og han går kold inden for max 3 uger.

Det kunne måske også give plads til nye kreative kræfter. Vi har jo bevist hvad vi magter i forhold til forfatteren, med forfatterskabet, der når han os heller ikke til det øverste stømperne, men er det værd at blive ved med den stil for sådan en ubetydelige båtnakke??

mvh
BW
MULTI - X
På Sporet eller HU?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-07-10 20:55

Jeg ved alt om ænder og jägermeister!!!

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 29-07-10 21:08

Flash 77

Hop over til BB1 og del en mere med ham han ville bli så gla

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-07-10 21:37

Alle jægerne skal forsvinde. I må kunne finde et andet forum med alt jeres bavl.

Undtaget HeidiHo. Han er bare underholdende. Og han kører ikke den hets som i andre så villigt praktiserer.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 29-07-10 21:46

Alle IT nørder skal også forsvinde

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 29-07-10 22:00

Man bliver efterhånden også træt af ældre fruentimmere som kagler løs i og omkring noget, de ikke fatter en brik af.

Kommenter noget om Ram og Rom, harddiske, og fastfrossene skærme, pettirør, marmelade og den slags salat, hvis det er dit gebet istedet for, at glo og lure igennem nøglehullet indtil også prægtige jægere fy skamme siger jeg bare

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-07-10 22:29

Granner01 din dejlige krampe, jeg har altid og vil altid elske dig.

Mvh.
Muti-X
på vej i seng......det er jo onsdag....har jeg bildt madammen ind...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-07-10 22:37

Iøvrigt, burde alle give bb1 fem kolde tæer i hans bare røv + en blacklistning - SÅ blev der ro på bagsmækken.
Men alle herinde er jo tilhængere af ytringsfriheden, derfor bliver bb1 ikke blacklistet.

Mvh.
Multi-X
På vej ind i soveværelset.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-07-10 23:02

Efterhånden hælder jeg også til en permanent blacklistning - selv om Ballegaard også udgør en vis underholdningsværdi.
Men i respekt for siden her, som fortrinsvist skulle beskæftige sig med jagtlige spørgsmål, så kommer vi ikke uden om at gøre et eller andet. Jeg har tidligere strakt hånden ud - men er hver eneste gang "blevet bidt" af kræet i Løsning.
Enten henvender vi os kollektivt til Kandu - eller også skal Ballegaard blacklistes af alle. Desværre er der ikke andre muligheder - idet pædagogikken har spillet fallit.
Vi skylder også ikke-jægerne noget, idet en positiv trafik på hjemmesiden vil gavne jagtsagen.
Hvad gør vi nu?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 29-07-10 23:14

SPAM

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 29-07-10 23:15

Citat
Så derfor er mit spørgsmål: Hvem skal smides ud og helst med en saglig begrundelse !

spørg KLUMME/ KLAMME og alle hans andre profiler = han ejer dette forum_

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-07-10 23:25

Hej spammerdreng.
jeg tror du skal overveje, om ikke det var på tide at proppe den flaske pullimut du har gang i.
Ellers ender det da helt galt for dig.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-07-10 05:57

Velkommen i klubben Heidi Ho. Den største udemærkelse du kan få, for vedholdendehed og forsøg på at retvise og forklare en total forvildet spammer, om ret og rimeligt som har regeret på alle jagtsider.

Dette er et kadaeu til at du ikke stikker halen imellem benene når Ballerøven kværner løs, det har jaget utroeligt mange gode folk væk på mange debatter.

På sin hvis kan vi bare køre tumben i grøften, med en gang sarkasme ballet, og bevisførsel for hans eminente uvidenhed, med hans efterfølgende tæppebombning hver gang han ytre sig.

Men er det meningen med denne side?, det kan ikke nægtes at underholdningsværdien kan nå store højder, når StonerHead larmer derudad det er lige som dyrene ved en skovbrand, de ved det er farligt, men de bliver ved at løbe ind i ilden.

God dag til alle
MULTI - X
Det må EBB som igen har muteret
for nu er de 12 før var der 11

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-07-10 06:05

Granner 01

Kan se du har givet gode råd omkring intim barbering også. Jeg vil gerne hjælpe, det gøres bedst med en buskrydder, mærke Sthil, med påmonteret snor ikke klinge, omkring Dead Valley anvendes hæksaks med langt skaft , ja og velbekomme siger jeg så.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 30-07-10 06:45

Det er desværre ud på bænken - for du vil jo ikke holde tråden,men som HYLERNE kun personfnidre om gamle historier fra Afrika.. skrev Knudsen kl. lort i nat, da inkontenensen meldte sin tilstædeværelse og han så at HH ikke ville droppe at få svar på om Knudsen havde skrevet sange til Gasolindrengene og han havde plejet omgang med dem i Holme Olstrup
HH og velkommen i klubben

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 30-07-10 08:20

Nu mangler vi bare at Julemandskandu kommer på banen Knudsen har før udtalt at han ikke har dobbelt profil, mmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnn
Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 19-09-09 15:25

--------------------------------------------------------------------------------
TRD Et godt råd lyt kun til dem, der ved besked, så kommer du aldrig galt af sted. Kennel Spankildeog dens lysleder hundeer helt ude af alt. Den sidste hund han har købt for at prøve at gøre sig gældende med en anden race i en anden forening, var også et forkert valg den er så lille så den ikke kan bruges i avlen om det er sælger der har snydt ham eller det som sædvanligt kun er ham selv, der ikke ved hvad han går og laver i sin salige brandert. Det ved jeg ikke, men fortæl lige alle herinde følgende:

Hvor mange gange har Spangkilde hunde været placeret på vinderprøver om efteråret, når der fælles fugl??

Hvor mange fra en anden kennel kun 15 km væk har været placeret? Alle med det mindste kendskab til disse ting deres røv i laser over dit forkølede forsøg på, at reklamere for en af de kenneler i Danmark, der har leveret flest hunde, som på trods af fine papir ikke duede til en pind….

Og hvordan skulle bb1 kunne angribe nogen i denne tråd, når han er udelukket

Desuden har jeg hørt, at bb1 er komplet lige glad med kennel Spankildes ejer, nu hvor "Mafiaen" også har smidt ham ud og de ikke længere vil gå på jagt med ham - det var hvis noget med en kat...
Og en aftale om hvad der måtte skydes af råvildt, som ikke blev overholdt, men hvad i en brandert er der jo nogle, som gør noget de senere fortryder..
Det lugter fælt af dobbelt profil, men bedøm selv her er noget som er skrevet senere af forfatteren der var gode venner med Mogens Mogensen
samt ejer af Kennel strøm,spang,spam- kilde.
Der hvor man kan købe en hunde hvalp, der har fået så meget strøm, så man ved at stikke en El pære i r.... på den kan spare på elregningen hjemme i stuen,men pas på det kan være svært at fange hvalpen, når man skal have lyset slukket for at sove
Og Sandhedsvidne skal jeg finde den artikkel frem igen om den stakkels familie fra Juelsminde, som blev snyt af Kennel spankilde.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 30-07-10 08:52

Kære Heidi Ho.

Du ønskes hjerteligt tillykke med udelukkelsen, som absolut er en fjer i hatten til enhver som trodser den store jæger, som er kendt helt ned til Sydafrika. Jeg mener det var betterwisser der kaldte alle de black-listede for DET BESKIDTE DUSIN hvis vi nåede tallet 12 og det er hermed en kendsgerning !
Jeg vil opfordre alle til at blackliste bb1, ikke fordi det nødvendigvis bremser ham, men som en symbolsk protest mod dét han står for, nemlig: Løgn, fordrejelser, fortielser, ondskabsfuldheder
m.m.m. Vi ved alle hvad det drejer sig om.

De bedste regnsvejrshilsner (vi trænger til vand)
Provsten1
MULTI-X
Saltholm Nor

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 30-07-10 09:41

Jeg tror sku ikke det hjælper Provst, MEEEEEEEEEEEN det er da et forsøg værd, man kan altid hæve Blacklistningen
Jeg tager på ferie til Filippinerne. Jeg glæder mig til turen, konen og jeg har fået testamenteret en pæn sum penge, i testamentet stod der at vi mindst skulle bruge en måned på en rejse til en lokation, men vi kan ikke blive enige, derfor rejser vi hver for sig, hun tager til Rom for at se på ruiner, jeg tager til filippinerne for at få en på opleveren Jeg vil selvfølgelig berette derfra, hvis jeg falder over noget der har interesse for forum

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 30-07-10 10:24

mener det er synd at blakliste ballegård,selv om jeg er blaklistet jeg vil ikke, jeg kommer lidt på jagt med ham og står også på hans telefonliste
Franzen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-07-10 11:06

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-07-10 06:05

--------------------------------------------------------------------------------
Granner 01

Kan se du har givet gode råd omkring intim barbering også. Jeg vil gerne hjælpe, det gøres bedst med en buskrydder, mærke Sthil, med påmonteret snor ikke klinge, omkring Dead Valley anvendes hæksaks med langt skaft , ja og velbekomme siger jeg så.

Du er suveræn - BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-07-10 11:06

Tak for velkomsten.
Vi må se at få syet nogle rygmærker med påskriften "The dirty dozen"

Neeej...jeg ku' skutte lade være med at grine da bb1 skrev:
Citat
Så er der kun en vej Heidie Julemand!!!
Læg især mærke til "Heidi Julemand" som om jeg nogen har haft en dobbeltprofil med navnet "julemanden"
Næææ, profilen "Julemanden" tilhører bb1 - og kun bb1.
Vi I høre det sjove..? Narhhh det tænkte jeg nok.
Jeg har en PM fra bb1, hvori der står at det er ham der er Julemanden...
Er det ikke bare typisk for rundkørselfræseren, Tummelumsen fra Ølsted, ka' ik' huske fra næse til mund, Bent ballegård...

Mvh
Muti-X
Nr. 12
Med D.O.F. på fuglekiggertur på Løvenholdt.
Vi har ikke set nogen vildfugle in'nu..

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 30-07-10 11:13

Kommentar
Fra : granner01
Dato : 29-07-10 21:37
--------------------------------------------------------------------------------
"Alle jægerne skal forsvinde. I må kunne finde et andet forum med alt jeres bavl. "

---------------------------------
Hvis ikke du kan lide tonen og vores "bavl", synes jeg du blot skal springe over at læse om jagt - det er ganske frivilligt at deltage som skribent, men så går du selvfølgelig glip af "alt det saftige", som du jo tydeligvis ynder !!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Gl.Rye

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-07-10 11:20

Hej Heidi-Ho og velkommen blandt de udstødte - "The Outcasts"

Jeg havde luret Ballehof, men det er rart at få det bekræftet. Ballehof har engang haft 3 profiler på Netnatur og Jagtformidlingen.

Der er bare en ting der undrer mig.

Hvorfor har han ikke stavet det hjulmanden? Det ligger lidt implicit i egnens "stød" på "J-lydene".

Mvh. og tillykke

Vi mangler raketter - fandeme.

MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-07-10 11:32

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 30-07-10 10:24

--------------------------------------------------------------------------------
mener det er synd at blakliste ballegård,selv om jeg er blaklistet jeg vil ikke, jeg kommer lidt på jagt med ham og står også på hans telefonliste
Franzen

Fair nok, selv om jeg er en smule overrasket. Men du er motivredelig - og det respekteres.
Mvh.
MULTI_X
Tonganeseren
På vej til Frederikssund

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 30-07-10 11:35

Jeg har en PM fra bb1, hvori der står at det er ham der er Julemanden... onganeser her har du dit fyrværkeri
http://www.youtube.com/watch?v=UAqge59XHG4&feature=related

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 30-07-10 11:37

Der mangler et T=onganeser, undskyld

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 30-07-10 12:48

Kære alle
Hvis i mener det kan hjælpe at blackliste bb1, så er jeg med på ideen, han er hermed blacklistet
TRD

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-07-10 13:21

Jeg har sakset bb1, indlæg fra tråden, "I Guder......Kan det virkelig passe".
Jeg må hellere benævne hvem der har copyrighten - bare så jeg ikke får ballade med Balladegård.

Copyright: Bent Ballegård
Korrekturlæsning: Naboen under hygsom kaffeslabberads m/en lille sort.

Nå, så fik vi sat det på plads

Citat
Jeg har siden ført masser af beviser på, at Tonganeseren og E.B.Berthelsen er en og samme person, men ikke mindst selv har han afsløret sig.
Jeg er også sikker på, at det er gået op for et flertal herinde, at sådan hænger det sammen.
Det der så kan undre er, at det er de samme, helt de samme få personer, der bliver ved med at støtte ham og det er vel grunden til, at han fortsætter.
Desværre har hans evindelige trusler i mod andre, når han bliver modsagt, en meget uheldig virkning på de medløbere han har og som jeg har døbt hylerne, fordi det er det eneste de kan hyle op om ting de ikke aner det mindste om, men måske har læst noget, som kan rykkes ud af en sammenhæng også bruges til personfnidder.
Jeg har derfor et spørgsmål til ALLE deltagere herinde: Vil I være med til, at stoppe dette vanvid, som ikke er til gavn for noget som helst?????????????????????
Det er ganske enkelt.

Det kan gøres ved, at alle holder tråden?
Tag nu spørgsmålet her. Jeg er helt sikker på, at hylerne straks fare på banen, med det sædvanlige personfnidder, som intet har med det stillede spørgsmål, at gøre: Vil I være med til, at stoppe dette vanvid?
Gå da ind og skriv: Hold dig til tråden!!!!
Sådan kan det stoppes og vi kan igen få et forum, som kan være til gavn for alle, selv HYLERNE……..

Med Venlig hilsen.
Bent Ballegaard.

Bb1 skriver;
Citat
Jeg har siden ført masser af beviser på, at Tonganeseren og E.B.Berthelsen er en og samme person, men ikke mindst selv har han afsløret sig.
Åh ja, den var god. Nu viser det sig jo, at bb1, ihvertfald er indehaver af mindst 1 dobbeltprofil - nemlig Julemanden.
Lad os læse under profilen Julemanden, hvad bb1 har brugt den profil til..? Nemlig ja, personfnidder og intet andet end personfnidder.

bb1 skriver videre;
Citat
Jeg er også sikker på, at det er gået op for et flertal herinde, at sådan hænger det sammen.
3 - 4 stykker af Kandu's brugere har tilkendegivet at de var trætte af personfnidderet, incl. bb1's eget personfnidder.
bb1, var ellers sikker på et flertal..

Videre i teksten;
Citat
Det der så kan undre er, at det er de samme, helt de samme få personer, der bliver ved med at støtte ham og det er vel grunden til, at han fortsætter.
bb1, du frastøder selv de personer der lidt venlig imod dig - så de ligefrem bliver dine fjender.
Lige så snart man har skrevet et venligt ord til dig, beder du straks om at få udleveret ens navn, mailadresse osv. Værger man sig lidt ved at udlevere oplysningerne vedr. sit navn, adresse og familieforhold, bliver du lidt fedtende og skal kun bruge adressen fordi du vil sende en gave og iøvrigt aldrig nogensinde vil videregive oplysningerne...........He,he,he, godt du aldrig fik mine data.

Videre i teksten;
Citat
Desværre har hans evindelige trusler i mod andre
Her stopper vi lige op og synker spyttet et par gange.
bb1 dog, du truer også til højre og venstre

Og til slut;
Citat
Jeg har derfor et spørgsmål til ALLE deltagere herinde: Vil I være med til, at stoppe dette vanvid, som ikke er til gavn for noget som helst?????????????????????
Det er ganske enkelt.
bb1, jeg har opskriften på fred og fordragelighed på jagtsitet - log ud, slet din tråd og bliv væk.
Okay, det har sin pris for os andre...Vi kommer til at savne underholdningsværdien i dine indlæg.
Jeg har mange gange spruttet af grin over dine "små løgne" om alle de døde kendisser du var "ven" med. Om de store hits du lavede sammen med dem.

Mvh
Muti-X
nr. 12
Nyder regnen.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-07-10 13:36

Jeg er helt med på en blacklistning af bb1 - er hermed gjort

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-07-10 16:20

bb1, du skriver jeg er vendt 360 grader..????
I skolen var du heller ikke stiv i matematik - kan jeg forstå.
Hvilke fag var du egentlig stiv i - Gymnastik og sexualundervisning..?

Hvis jeg beslutter mig for, at dreje 360 grader rundt - hvor havner jeg så henne..?
Samme sted dit fjols.

Ikke så underligt, at du bliver ved med at køre rundt i en rundkørsel..

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-07-10 16:22

Ja, Heidi-Ho. Tak du fin skaber for ikke at have udleveret navn, adresse etc.. Sådan er det gået for alt for mange, hvorefter de har modtaget revl og krat (mest bagtalelser) om andre mennesker, som har krydset Ballehof`s vej.
At han nu begynder at offentliggøre gamle PM`er skal du tage med sindsro. Manden er jo mentalt forstyrret i alvorlig grad. Det er derfor jeg ofte har advaret mod Ballegaard og hans PM`er, hvor der opfordres til at udlevere data.

Men er det ikke morsomt? Takket være din oplysning ved alle nu, at Ballehof færdes som anonym på hjemmesiden. Og her skal vi så have det helt store grin frem.

Han bliver også blacklistet hos mig.

Mvh.

MULTI-X
Tonganeseren
Korsør Havn

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 30-07-10 16:52

Heidi Ho skrev bl.a. følgende:

"Hvis jeg beslutter mig for, at dreje 360 grader rundt - hvor havner jeg så henne..?
Samme sted dit fjols.

Ikke så underligt, at du bliver ved med at køre rundt i en rundkørsel.."
---------------------------------------
Ja, det er sgu' uhyggeligt at manden der praler med at være ingeniør og raketsagkyndig tosser rundt i sin egen enfoldige verden - godt at det skvadderhoved ikke har eller får magt nogetsteds i verden, det skulle da lige være på Bottrupvej v/Ølsted/Bottrup ved møllestenen, som for ham er lige så vigtig som en bautasten er for Obelix !!!

Øjenvidnet2²
MULTI-X
Ingeniørskolen Sdr.Løgum

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 30-07-10 17:25

Kære alle
Jeg kan desværre se at bb1 er ved at fremlægge private beskeder på hans eget spørgsmål og det viser helt klart at manden ikke er til at stole på, men interessant er det da at Heidi Ho er vendt ham ryggen, men at det blev 360 grader er lidt af en sensation.
Vi kan så spørge os selv om bb1 virkelig mener 360 grader, for så har Heidi Ho ikke ændret mening overhovedet vedrørende navnene i hans private PM
Det ser ud til det beskidte vasketøj skal frem fra bb1`s gemmer, så derfor har jeg besluttet lige at komme med en lille aperitif her op til week-enden
Her er så en privat som jeg har modtaget fra bb1 og der er mere

TRD og god week-end

Citat
bb1

--------------------------------------------------------------------------------
Det er ikke megen respons du får på dit spørgsmål, måske skulle du stille det idt mere konkret.
En hver der ved lidt om hunde - måske også ham "Lille Nol" ved Hedensted, som du selv henviser til ved: At halser en hund, så gør den det enten på sigt eller fod. Hvis det da ikke som man også kan opleve er en hund der halser blot for at halse!
Hvor ofte står man ikke på post og høre en hund kommen halsende i mod en, men der kommer intet vildt.
Alle disse ting skal du gøre dig klart inden du stiller et spørgsmål. Ellers spørgs din guro fra Hedensted. Han er frodset ud af Dansk Münsterländer Klub. ( Årsagerne er mange ) men mest fordi han bliver kaldt sladrekælingen.
Så hold du dig blot til ham, det skal du nok blive klogere af. Alle vi andre er lykkelige for, at være sluppet af med ham.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 30-07-10 17:49

Kære alle

Bb1 skriver nu at Heidi Ho var den første der offentliggjorte PM`er
Citat
men den der herinde begyndte med at udskrive "Private" PM`er var Heidi-Ho husk det.

Det passer ikke, igen en fordrejning af virkeligheden
TRD

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-07-10 17:58

De sidste krampetrænkninger er sjældent pæne at se på, men at begynde at offentliggøre private beskeder, mails eller den slags beviser jo kun, at alt hvad jeg har sagt omkring dette væsen, ikke er overdrevet snare tvært om, det eneste der hjælper på slige personager er en vending på 362 grader, med højt løftet ben omkring hovedhøjde ( den opmærksomme læser vil slå tænder i de 2 ekstra grader ), der er fordi at sparket skal føres helt igennem nemlig ja. Giv BB1 en på potten af egen medicin plus lidt mere, hvis han kløjser mere rundt i den stil.

Ganner´s glæde for jægerne er faldet en del, ellers er det glædeligt med de vrinskende udmeldeser i vores tråde, såsom vil skal huske viagara, hvad ved hun om det?, jægerne får gerne skyld for at være " stang stive " ikke, men selvfølgelig en dame som er halvgående til de 130, kan måske give anledninmg til lidt tvangs opløftende medikamenter, på os prægtige X-MÆND.
Vi X-MÆND med alting af stål, bliver her på kandu min fru, jeg vil gerne benytte lejligheden til at ønske dig en eller anden form for hed week-end.

MVH
BW
MULTI - SEX
I forsøg på at lægge black velvet på solvognen

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 30-07-10 18:59

Kære Besserwisser

Det er rigtig, det er de sidste krampetrækninger, som bliver de værste, men nu har jeg været klog nok til ikke at have en PM trafik med bb1, det vil sige han godt nok sendt mig ting og sager
Jeg havde trods alt regnet Heidi Ho for klog til at have en PM dialog med bb1, sådan er det, skaden er sket, jeg vil bare håbe for Heidi, der ikke er mere som bb1 kan bruge, for så vil der komme en lind strøm af ubehagelige PM trafik de har haft indbyrdes
TRD

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-07-10 19:46

Hvis BB1 er så braindead, at han vil harselere mere i den stilart, siger det mere om BB1 end om de personer, som har udtalt sig til ham.

Så underbemidlet kan ikke engang en BB1 vel være, det vil svige til ham som en rottensvans dyppet i saltlage, men han opføre sig godt nok, som en reaktor der har mistet kølevandet til tider. Samtidig er klumpen vel efterhånden klar over, at der bliver skudt tilbage med samme calb. måske og det vil næppe komme fyren særligt godt i hu

mvh
BW
MULTI - X
Solvogenen klappet sammen

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-07-10 20:58

Citat
Jeg havde trods alt regnet Heidi Ho for klog til at have en PM dialog med bb1, sådan er det, skaden er sket, jeg vil bare håbe for Heidi, der ikke er mere som bb1 kan bruge, for så vil der komme en lind strøm af ubehagelige PM trafik de har haft indbyrdes
Åhhh herre gud da Trd, Hvis den af min PM'er til Knudsen skulle være belastning for mig - så herre gud da.!
Men jeg kan da betro jer med, at det var det eneste skyts han havde.

Jeg begynder at overveje om jeg skulle fremlægge bb1's PM'er.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 30-07-10 21:09

Kære Heidi Ho

Citat
Åhhh herre gud da Trd, Hvis den af min PM'er til Knudsen skulle være belastning for mig - så herre gud da.!

Det ved du bedst selv, så held og lykke med det.
TRD

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 30-07-10 21:24

Der er ikke noget som en god ven, der ikke kan holde tæt ! Hvor må det være ubehageligt for de mennesker der optræder på Ballegaards hjemmesides billeder - hvornår bliver deres tillid misbrugt ?
Havde han været min gode ven og havde offentliggjort private skrivelser m.m., havde han fået røvfuld - jeg er normalt et fredeligt menneske, men den måde denne tosse opfører sig på, er helt uantagelig og desværre tror jeg ikke alm. fornuftig snak nytter noget !!! Han er åbenbart parat til at udlevere alt og alle.
Jeg vil opfordre de personer som stoler på svinet, til at de trækker følehornene til sig - hvem bliver den næste han sviner til ??? Her tænkes ikke på nogen på kandu, men af de hundevenner og jagtkammerater som frekventerer hans salg af jagter m.m.

Venlig hilsen
Provsten1
MULTI-X
Løsning

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-07-10 21:33

Citat
Hvem skal evt. smides ud af jagtforum ?

Ja,stod det til mig,var jeg ikke i tvivl.Nemlig:
Øjenvidnet4
Stouenberg
TheRealDeal
Sandhedsvidnet
Tonganeseren
betterwisser
Heidi-Ho
I er dog nogle af de mest ubehøvlede og ynkelige åndspygmæ`er,jeg har oplevet i en anonym forum.
Jeg synes ærlig talt,det er enerverende,at se jeres uafladelige perfide angreb på på manden.Jeg kender gudskelov ikke nogen af jer.Ej heller BB1.Men jeg synes det ligner regulær mobning:Er han ikke lige som jer,skal han denondelyneme "kules ned".Prøv lige f.eks.at kigge denne tråd igennem.BB1 har ikke været her med et eneste indlæg.Alligevel prøver i at overgå hinanden i jeres svinske vendinger.Og samtidig angriber i BB1,for det samme.FØJ FOR SATAN.Jeg tvivler på at i ville lade jeres børnebørn,læse jeres stupide udgydelser,her i forummet.Men som sagt,læs lige denne tråd igen + flere andre jagttråde.Har i bare lidt pli,må i sku få røde ører.

Det var bare min mening.Heldigvis kan jeg læse i andre,lidt mere konstruktive tråde.Mens i fortsætter med jeres interne skulderklappen og røvslikken.God fornøjelse.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-07-10 21:36

Tak for de fromme ord Mosebræk, jeg syntes også du er en ynkelig klaphat

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-07-10 21:48

Citat
Tak for de fromme ord Mosebræk, jeg syntes også du er en ynkelig klaphat

Regner du med et svar,må jeg skuffe dig.Det overgår kun folk,jeg trods alt har en smule respekt for.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-07-10 21:59

Ja ja - Mosebæk. Andet er der ikke at tilføje.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-07-10 22:04

Jeg begynder at overveje om jeg skulle fremlægge bb1's PM'er.

.... skriver Heidi-Ho.

Tidspunktet er sådan set helt rigtige. Der findes stadig skvadderhoveder som ikke kan gennemskue Ballehof`s intriger. Det kunne derfor være konstruktivt at få flere beviser på Ballehof`s skiblerier.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-07-10 22:05

Mosebæk.

Hvorfor sætter du dig ikke ind i materialet? Det virker ikke overbevisende, når du ikke følger med i signaltrafikken.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-07-10 22:17

Jeg har vist udtrykt mig i så klare vendinger,at selv en jæger med øjne og ører fyldt med krudtslam,burde kunne forstå det.
Mit ovenstående "svar",gælder forsåvidt alle "de herrer",nævnt ved navn. Måske vanskeligt at forstå.Livet er indviklet.Men prøv nu.......

Signaltrafikken kender jeg til hudløshed,der er ikke meget nyt.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-07-10 22:48

Præmisser - min gode Mosebæk - præmisser samt årsagsrelationer. Måske svært at holde så mange bolde i luften af gangen.
Kan man ikke forklare sig i en debat - så kan man altid agere forurettet. Knæk og bræk.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-07-10 22:49

Nå, nu har den gode Mosebæk fået halsbrand igen.
Snup en skefuld natron, Mosebæk.

Iøvrigt skriver Mosebæk;
Citat
Signaltrafikken kender jeg til hudløshed,der er ikke meget nyt.

Du sluger det råt, gør du.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-07-10 22:56

Mosebræk, se TBE vi æælsker glade humørbomber

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-07-10 23:07

Gentagelser fremmer forståelsen.......
Citat
Regner du med et svar,må jeg skuffe dig.Det overgår kun folk,jeg trods alt har en smule respekt for.

Håber jeg..... men nogle kan jo være lidt mere tungnemme,end andre.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-07-10 23:42

Har du etableret en form for forståelse Mosebræk næppe her klaphat, hvor den ene er brækket

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 31-07-10 07:33

Kære Tonganerser, BW og HH

Jeg mener ikke i kan tillade jer at være efter Mosebaek, bare fordi han har en anden holdning.

TRD

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 31-07-10 09:26

Din mening TRD, ikke min.

Skal hans startholdning stå uimodsagt?, han replicere kun med folk han har respek for, med de udgydelser han lagde ud med!!, så har jeg ingen respekt for den herre, giv mig mine himmelblå.

Mvh
BW

Godkendelse af svar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 31-07-10 10:06

Tak for svaret TheRealDeal.