/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express forsvundet.
Fra : keniel
Vist : 618 gange
100 point
Dato : 29-07-10 12:28

Jeg skulle installere et program (som ikke lykkedes at installere). Efter re-start af PC'en var Outlook Express borte. Hele maskinen er gennemgået, men programmet findes ikke mere. Adressebogen fandt jeg heldigvis.
Hvordan får jeg Outlook Express tilbage. Maskinen er installeret med XP.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-10 12:30

System gendannelse er god ting når der sker noget som ikke burde ske.
Outlook Express forsvinder altså ikke, du har muligvis mistet nogle genveje til programmet

Kommentar
Fra : keniel

Dato : 29-07-10 12:43

Outlook Express ER TOTALT forsvundet fra maskinen. Jeg har gået alt igennem, men programmet ER forsvundet. MSIMN.EXE er ikke at finde i i programfiles.
Jeg tror jeg vil re-installere hele maskinen, hvis ikke en bedre lösning findes.
Jeg har prövet med systemgendannelse - outlook kommer ikke tilbage.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-10 13:01

Prøv først at gå til Tilføj eller fjern programmer, ude i venstre menu er der mulighed for at klikke på Tilføj/fjern Windows komponenter, der burde du kunne finde Outlook Express og sætte markering ved den, klik på Anvend og ok, og genstart computeren

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-10 13:04

Næste mulighed er at klikke på Angiv program adgang og standarder, og der vælge en ren Microsoft løsning, Angiv program adgang og standarder bliver vist når du klikker på Start og Alle programmer

Kommentar
Fra : keniel

Dato : 29-07-10 13:30

Har prövet fra tilföj/fjern uden held, men jeg vil forsöge med "Angiv program adgang".
Håber det virker.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 29-07-10 13:34

Ja ellers er der vist kun en ny installation med alt det besvær som følger med,
men du får en hurtig og frisk computer efter en formatering,
du kunne jo også reparere Windows med XP CDen, spring første tilbud om at reparere over og vælg ny installation, næste gang der er mulighed for at reparere så vælger du den

Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-07-10 13:55

Ny installation bør være absolut sidste udvej. Se bare indlæggene i kandu med alle dem det går galt for.

Før nyinstallation, skal du sikre dig at du har de rigtige drivere til bundkortet med DMA, lan, lydkort grafik mv. Hvis du ikke ved hvad et er, så lad være.
Især til bærbare kan det være svært at opspore driverne, hvis man ikke har de originale cde, som fulgte med maskinen.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 29-07-10 22:57

Citat
Jeg skulle installere et program (som ikke lykkedes at installere).

og hvad kommer det andre ved

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 29-07-10 23:17

Citat
Outlook Express forsvundet.

så find det DA...

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 30-07-10 02:17

Citat
men programmet findes ikke mere

hvo er du heldi

C:\WINDOWS\system32///////////////////////////////////æler brug en sgi søg pin
C:\Programmer\Outlook Express///opræt gævej til ?

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 30-07-10 02:18

Citat
MSIMN.EXE
?????????????????????

Godkendelse af svar
Fra : keniel

Dato : 30-07-10 06:48

Tak for svaret o.v.n..
Dit svar var til at bruge til noget. Resten af svarene forstår jeg ikke. Er dette et seriöst forum?
Dumme svar kan man godt blive foruden.
Endnu engang tak.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-10 10:17

Selv tak. jeg håber du fandt en løsning, og jo Kandu kan godt være et seriøst forum, men Kandu kan også være det modsatte af seriøs