/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvem fortæller sandheden?
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 513 gange
200 point
Dato : 29-07-10 00:28

Et simpelt spørgsmål er det HH eller Knudsen der er troværdig? jeg satser pengene på HH

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 29-07-10 00:31

HH = Helly Hansen ?

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 29-07-10 00:40

tror det er HH som er ærlig
Franzen

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 29-07-10 01:02

Ja HH lover da ikke mere end de kan holde, vejrbestandighed m.m.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 29-07-10 07:15

Så annullerede Knudsen igen igen igen igen sit spørgsmål det viste sig Heidi Ho fik ret vedrørende Mogens Mogensens, ENDNU engang blev Knudsen taget med bukserne nede sjovt er det at tænke sig at Knudsen påstår, han har gået op ad store diktere, Knudsen vil du også påstå du har gået på jagt med Klaus Rifbjerg, for han er en stor forfatter, samfundsrevser og JÆGER, men det er vel først når han er død, du påstår du har være med til at skrive bogen den kroniske uskyld

Accepteret svar
Fra : Provsten1

Modtaget 200 point
Dato : 29-07-10 09:00

Kære Sandhedsvidne.

Ja undskyld mig, men det er nærmest fornærmende over for Heidi Ho at spørge på dén måde !!
Kunstneren og filosoffen Bendt Ballegaard Knudsen er, for at sige det mildt, lidt utilregnelig i nogle sammenhænge, og i den just verserende sag tror jeg bestemt Heidi Ho løber af med sejren p.g.a. sin fine og overbevisende research - så i denne sag kan man kun sige: Al magt til Heidi Ho !!

Sommerlig hilsen
Provsten1
MULTI-X
Fjellerup Strand

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-07-10 09:27

Atter har strudse-Knudsen slået til ved at stikke hovedet ned i et hul.
Inden han stak bylden i hullet, råbte han så højt at det kunne høres på Nordsjælland; "Så sluttede festen. Du har fået chancer nok"
Hvilken fest Knudsen.??? Jeg mindes ikke jeg har deltaget i fester hvor du har været inviteret.

Ivørigt drenge, vi skal snart til jubilæum. Næste gang Knudsen annullerer en tråd er det nr. 70
Er der nogen forslag til hvad man skal gi' i gave til "jubelnaren".?

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 29-07-10 09:30

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1
Dato : 29-07-10 03:58
--------------------------------------------------------------------------------
"Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

En enkelt deltager har ikke kunne holde sig til tråden - hvorfor den må annuleres..."
------------------------------------------------------------

Den helt fantastiske bb1 skrev ovenstående - det er ganske morsomt, da den eneste deltager, udover bb1 selv, er Heidi Ho !!! Flash77 har et enkelt indslag !!

Hvis man p.g.a. regnvejret her i ferien har et par timer tilovers, vil jeg stærkt anbefale alle at GOOGLE den gode forfatter bb1 - det vælter frem med "guldkorn" fra det virkelige cyperspace liv.
Prøv ligeledes at skimme den annulerede bb1 tråd: Hjorte fod - det er bedre end en revy !!!

Så blot ud fra ovenstående, vil jeg give mine fulde POING til Heidi Ho - han er den absolut eneste troværdige.

Øjenvidnet4
MULTI-X
Sibirien (Nordsjælland)

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-07-10 09:32

Hørt!!!!!!

Kun tåber tillægger Bent Ballegaard Knudsen troværdighed. Manden er løgner og fantast. Det er ikke til at forstå, at ejerskabet af Løvenholt ikke for længst har fået tilsendt udskrifter fra udvalgte tråde. At kvajet sletter egne tråde gør ikke noget - beviserne har vi sikret os - hvis ejerskabet skal underrrettes.

Mvh.

MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-07-10 09:50

Her er det endegyldige bevis. Ballehof er rablende sindsyg.

Kræet skriver Gudhjælpemig følgende. Jeg synes hans vanvittige indlæg hører til i denne tråd.

Mvh.
Tonganeseren

Zombien fra Løsning skriver dags dato:

"I guder - kan det virkelig passe.
Fra : bb1 Vist : 7 gange
300 point
Dato : 29-07-10 09:37

--------------------------------------------------------------------------------
Sådan skrev Tonganeseren:

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-03-09 10:22

--------------------------------------------------------------------------------
Kunne vi ikke snart slippe for BB1`s evindelige brokkerier her på siden. Om ikke andet, så skriver jeg squ til redaktionen for at få ham smidt ud. Nu har han kastet sig over en sagesløs E.B.Berthelsen - som jeg ved ikke deltager på Kandu siden.
Nu sviner han manden til, selv om BB1 er den største løgnhals nord for Alperne. Han lyver om sin jagt"karriere", har forsøgt at markedsføre sig som ingeniør - selv om han "kun" er en ganske almindelig kompressormontør. Sørgeligt at han ikke kan være tilfreds med det.

---------------------------------------------------------------------------------

Jeg har siden ført masser af beviser på, at Tonganeseren og E.B.Berthelsen er en og samme person, men ikke mindst selv har han afsløret sig.
Jeg er også sikker på, at det er gået op for et flertal herinde, at sådan hænger det sammen.
Det der så kan undre er, at det er de samme, helt de samme få personer, der bliver ved med at støtte ham og det er vel grunden til, at han fortsætter.
Desværre har hans evindelige trusler i mod andre, når han bliver modsagt, en meget uheldig virkning på de medløbere han har og som jeg har døbt hylerne, fordi det er det eneste de kan hyle op om ting de ikke aner det mindste om, men måske har læst noget, som kan rykkes ud af en sammenhæng også bruges til personfnidder.
Jeg har derfor et spørgsmål til ALLE deltagere herinde: Vil I være med til, at stoppe dette vanvid, som ikke er til gavn for noget som helst?????????????????????
Det er ganske enkelt.

Det kan gøres ved, at alle holder tråden?
Tag nu spørgsmålet her. Jeg er helt sikker på, at hylerne straks fare på banen, med det sædvanlige personfnidder, som intet har med det stillede spørgsmål, at gøre: Vil I være med til, at stoppe dette vanvid?
Gå da ind og skriv: Hold dig til tråden!!!!
Sådan kan det stoppes og vi kan igen få et forum, som kan være til gavn for alle, selv HYLERNE……..

Med Venlig hilsen.
Bent Ballegaard.
www.bb-jagt.dk "

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-07-10 09:55

- man kan se at Ballespreders korrekturlæser er hjemvendt fra en sikkert tiltrængt ferie!!!

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 29-07-10 10:14

Tak for svaret Provsten1.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 29-07-10 10:24

Tusinde tak for points og fortsat god sommer.

Med venlig hilsen
Provsten1
MULTI-X
På vej til Østjysk Våben i Hedensted