/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Sletning af profil...
Fra : Bowie520
Vist : 492 gange
100 point
Dato : 28-07-10 23:59

Hey,hvordan dælen sletter jeg min profil..???

Hilsen Anders..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-10 00:07

Det kan du ikke, men du kan gå ind i din profil og slette alle oplysniger og mail adresse, du er ikke den første som har spurgt og en var så fortørnet at Data tilsynet blev spurgt og de sagde det er ok ikke at kunne slette profilen når du kan slette alle oplysninger

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-07-10 00:07

Profilen kan ikke slettes, men du lader bare være med at Logon og sørger for at du ikke abonnere på noget, så hører du aldrig fra kandu.dk mere...............

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 29-07-10 01:28

Der er blevet spurgt mange gange før og syns altid svaret er at det kan man ikke.
Total latterligt men sådan er det mange steder.

Sikkert fordi der så ser ud som om de har mange medlemmer.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-07-10 15:01

Tjae..det her er så nyeste opdaterede anbefalinger fra Datatilsynet, så måske de der gerne vil have profilen slettet, skulle gøre teamet bag kandu opmærksomme på at det fra Datatilsynet anbefales at brugerprofiler bør have mulighed for at blive slettet og ligeledes at få fjernet altt indhold man måtte have skrevet på en side.

Citat
Udbydere af sociale netværkstjenester

Udbydere af sociale netværkstjenester har et særligt ansvar for at være opmærksomme på og varetage de interesser, som de enkeltpersoner, der bruger sociale netværk, har. Ud over at opfylde kravene i lovgivningen om beskyttelse af personoplysninger bør de også implementere følgende anbefalinger:

7. Sletning af bruger-profiler
Udbydere skal give brugerne mulighed for nemt at opsige deres medlemskab, at slette deres profil og ethvert indhold eller oplysninger, som de har offentliggjort på sociale netværk.

Opdateret: 10.06.10

http://www.datatilsynet.dk/erhverv/sociale-netvaerkstjenester/anbefalinger-til-beskyttelse-af-privatlivets-fred-i-sociale-netvaerkstjenester/

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-07-10 15:49

hey dova, læs lige første linje i dit citat en ekstra gang

"Udbydere af sociale netværkstjenester"

Dette fora falder ikke ind under den kategori

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 01-08-10 20:57

Vi er da meget sociale herinde på Kandu