/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
rejse til Berlin + Auschwitz
Fra : hovsada
Vist : 591 gange
100 point
Dato : 28-07-10 21:49

er blevet inviteret til Berlin med en evt. udflugt til Auschwitz.

forslag til spændende steder i Berlin- koncert/gallerier/kultur/spisesteder modtages meget gerne

+ evt. erfaringer med/meninger om Auschwitz ...er det besøg værd ?

venter spændt !

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 28-07-10 22:02
Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 28-07-10 22:08
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 29-07-10 07:40

Jeg synes Auschwitz er et spændende sted at besøge. Var der får år tilbage, hvor vi havde en super guide. Jeg tror ikke turen havde været det samme for mig, hvis jeg ikke havde haft en guide, der kunne fortælle historien.
Læs mere her:

http://www.27-1.dk/sw51852.asp

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 29-07-10 17:06

Auschwitz er bestemt et besøg værd....bare ikke fra Berlin for der er over 400 km hver vej. Det er normalt et udflugtsmål fra Krakow - som er billig og hyggelig og hvor man sagtens kan bruge 4-5 dage i denne smukke middelalderby, der ikke blev ødelagt under 2. verdenskrig. Så mit råd er at nyde Berlins mange serværdigheder og muligheder og gemme Auschwitz i forbindelse med en særskilt rejse til Krakow...måske i en efterårsferie

http://www.berlin-guide.dk/