/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
sende i outlook express
Fra : popo
Vist : 946 gange
50 point
Dato : 28-07-10 14:50

Jeg kan sende mellem 3-4 mail efter hinanden,men så er det også slut,den viser at den sender med den grønne bjælke,og der står også at den sender,men nården har sendt står der IKKE TILSLUTTET.Den ligger så mailen i udbakke,nogle gange sender den uden varsel mailen flere gange fra udbakke.Er der nogen som har en løsning på dette.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-07-10 14:52

Ja...

Skift til et nyere mailprogram.....

Da OE blev "opfundet" løb "hestene" ikke så stærkt.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-10 17:30

Send din mail med det samme når den er skrevet, der er ingen grundt til at fylde Udbakke og sende senere.
Klik på Funktioner og på fanebladet Send, sørg for der er markering ud for Send meddeleser straks

Kommentar
Fra : popo

Dato : 28-07-10 18:44

det står skam på send med det samme,problemet er at den sender efter et stykke tid ikke kun de mail den har sendt ,til udbakke men også tidliger sendte mail

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-10 19:24

Så er dit problem en helt anden, der ligger mails med mulige fejl i Udbakken, slet dem eller flyt dem til for eksempel Kladder, der er kun noget i Udbakke mems du sender med din indstilling, lige så snart en mail er send så er Udbakken tomt, så ryd op på mail med fejl i, så er problemet løst.
Måske er det nødvendig at starte computeren Fejlsikret uden netværk før du kan slette de mails som hænger i Udbakke, væk med dem du får dem aldrig sendt alligevel

Kommentar
Fra : transor

Dato : 28-07-10 22:35

Når de ender i udbakken i stedet for at blive sendt er det fordi du ikke har indstillet din koto rigtigt . Du kan kun sende mail via din udbyder og hans data og paswordet for din konto skal være indstillet rigtigt.
Se dit oprindelige brev fra din udbyder , hvor han skriver hvordan , det skal sættes op.

enkelte udbydere har slet ingen mailtjeneste, så man er henvist til andre webmailtjenester . Der bruges outlook ekspress normalt ikke.

Kommentar
Fra : popo

Dato : 29-07-10 09:25

tak for svarene jeg kan lige prøve at forklare lidt mere,det er rigtigt at den sender dem til udbakke,der prøver den så at sende dem fra.Det den så ikke men alligevel kommer der efter et stykke tid dobbel mail af den samme mail.Jeg sender billeder fra Picasa hvor jeg vælger hvor mange der skal sendes,derefter kan jeg vælge om det skal være med gmail eller outlook,jeg vælger outlook hver gang,håber der er nogen som kan forklare dette problem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-10 09:32

Citat
Jeg sender billeder fra Picasa hvor jeg vælger hvor mange der skal sendes,derefter kan jeg vælge om det skal være med gmail eller outlook,jeg vælger outlook hver gang,håber der er nogen som kan forklare dette problem

OE er slet ikke "gearet" til mailforsendelser af den art....

Enten er mails for store
Billeder i et format din udbyder IKKE vil acceptere
Modtagers postkasse fyldt op
Timeout fra mailprogram
osv....

Der er bunkevis af fejlmuligheder.....

Billeder bør ALTID pakkes da mange mailservere IKKE vil acceptere bmp, jpg, exe osv....
Alle filtyper der kan indeholde "skidt".....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-10 10:18

Citat
vælge om det skal være med gmail eller outlook,jeg vælger outlook hver gang
spørgsmålet var om Outlook Express nu handler det om Outlook - hvad bliver det næste?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 29-07-10 10:22

Lad være at sende Pisaca billeder med Outlook Express, hvis det altså er den der bliver spurgt om, jeg er enig med Refi om at du bør modernisere dit e-post program,
kan der sendes mail uden billeder når du har tømt Udbakken for Pisaca mails som ikke kan sendes?
Hvis du bruger Google tjenester så har du måske Gmail, hvorfor blande et program på computeren ind i at sende billeder? Det kan foregå online på nettet

Godkendelse af svar
Fra : popo

Dato : 07-08-10 11:41

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-08-10 20:19

Tak men fik du løst problemet