/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Ingen lyd
Fra : gertajensen
Vist : 432 gange
100 point
Dato : 27-07-10 22:17

Hej. jeg har en dell latitude d610, som jeg ikke kan få en lyd/musik eller andet larm ud af. Jeg har prøvet næsten alt men kan ikke lige se hvad der er gået galt. Lydkortet burde være ok da pc'en siger at enheden virker korrekt når jeg går ind i kontrolpanel for og se om der er noget som er ændret. Højttaler er slået til. Der er hellere ikke lyd i udgangen til hørertelefoner !!
Er der måske nogen der ved lidt om hvad der lige kan være gået galt. Der er hellere ikke lyde ved opstart og nedluk, altså Windows lyd.
Mvh.
Gert

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-07-10 22:52

Hvilket styresystem ?
Lydkortes navn ?

Du har sikkert fået koblet kortes indgang fra.
Men anvisninger på hvad du skal gøre afhænger af svaret på spørgsmålene.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-10 02:34

Gå til Enhedshåndtering og klik på Lyde og lydenheder, højre klik på dit lydkort og klik på Fjern, klik ok til advarsler om at du er ved fjerne lydkortet fra dit system og genstart computeren, Windows burde nu Finde ny hardware og installere en brugbar driver, husk at give tilladelse til at søge efter driver på internettet hvis du bliver spurgt.
Er der en Recovery partion på computeren så kan du finde lyddriveren der og selv installere efter at du har fjernet den gamle ubrugelige

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-07-10 14:39
Kommentar
Fra : tararam

Dato : 29-07-10 08:24

Hvis der har været lyd før - så er det rimeligt simpelt - brug bare system gendannelse.

På hacker versioner af windows sletter microsoft lyddriver når man forsøger at opdatere - så er det en hacker version du har - så ryger lyd driver igen næste gang du updaterer.