/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Centrallås-Matrix 1.5 cdi
Fra : lemax
Vist : 804 gange
100 point
Dato : 27-07-10 05:09

Er der nogle der ved hvad der er galt med min centrallås......da den ikke virker,- er der en speciel sikringsgruppe til denne, da jeg ikke kan se fejl på alm. sikringer eller ....?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-10 07:38

- Ubesvarede 2
- Besvarede 3
- Annullerede 10
- Slettede 0
Ialt 15

Hmmmm

Citat
Er der nogle der ved hvad der er galt med min centrallås......da den ikke virker

Ja - den er defekt

Er det fjernbetjening, nøgle eller hvad, der ikke virker....

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 27-07-10 09:30

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-07-10 09:38

Måske du skulle køre hen til en Hyundai mekaniker, inden du får låst dig selv inde.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 27-07-10 12:55

Det ser ud til at det er sikring nummer 22 du skal checke.

Hvordan udarter fejlen sig?
Virker fjernbtj ikke
Kan du låse alle døre med nøgle, evt kun den ene side af bilen?

Du er nødt til at fortælle mere.

Kommentar
Fra : lemax

Dato : 28-07-10 14:02

Hej Privatedk

Jeg checker nr.22 senere i dag, men der er ingen fjernbetjening og normalt virker centrallås ved venstre fordørlås.Nu kan jeg kun åbne og lukke alle døre manuelt.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 28-07-10 16:32

Det er da lidt positivt, for så er det nok ikke motoren i døren. Det er noget bøvl at arbejde med.

Kommentar
Fra : lemax

Dato : 30-07-10 11:38

Hej igen.

Har checket sikringer uden resultat.Hvad kan jeg ellers checke ?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 24-08-10 07:28

Citat
Hej igen.

Har checket sikringer uden resultat.Hvad kan jeg ellers checke ?

Du kunne jo prøve at tjekke din Kandu konto...