/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Bliver Heide Ho Blacklistet
Fra : betterwisser
Vist : 931 gange
200 point
Dato : 26-07-10 18:55

Roletten køre og Betterwisser er i sommerhumør, så der tjenes Poing, ryger den gode mand Heidi Ho i Bad Standing hos Stygge Gumpen fra Sumpen, og får blackliste status som vi andre helte.

Den største orden der til dato er uddelt til 11 arrede kæmpe IQ mandspersoner, med et blik i øjeæblet som en højpotent flammeskære. Vi står last og brast med vores Tatoo X, som er CNC fræset ind i vores baller af stål, de vare helte her på KatamDu

MVH

BW

Multi - X
Norsk Hydro

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 26-07-10 19:06

Hej betterwisser.

Jo han bliver gjort sort inden længe - men han skal være så hjerteligt velkommen på holdet !!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Lemvig

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-07-10 19:28

Ja, det er uhyre spændende.
Jeg har snart bidt neglene helt ned til albuerne.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 26-07-10 20:01

Vi føler med dig, men væltekoppen BB1 skal nok komme over på en lille nasser

Sidste gang der var straffesparks konkurrence imllem Bottrup og Nedre Løsning, resulatet 6 - 6

Blev bb1 lagt i dobbelt benlås, og bolden blev placeret i navlen på ham, det vi andre kalder absolut fast anlæg, herefter tyrede de 7 gange til bolden, som gav en klar sejr til Nedre Løsning på 7 - 1.

Nogen spurgte ind til den lidt specielle form, og at det må være skadeligt, det blev klart afvist af træneren fra Nedre Løsning, da man havde lagt en rampe op af bemeldte person, op til straffesparks hullet, så spillerne fik en jævn stigning på 11 % op til bolden og ikke burde kunne få overrevet korsbånd ved denne øvelse, kun hvis de ramte bb1 klokkerent i hovedet var der risiko, hvilket ville være totalt umuligt at komme helt derned.
Yderligere sagde træneren at der var tale om konsekvens pædagogik overfor den pacificerede person, da det nu var 3. gang at bb1 havde lavet 5 selvmål, fordi der stod D L S på ryggen af deres egen målmand, og havde sparket 4 mand ned som kom fra Tonga samt smidt tomme lapommenflasker efter en pige som hed Heide fra Vorpommern, ærgeligt at hendes mor kaldte på pigebarnet, og så er det ikke engang løwn

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-07-10 20:21

Er der nogen der kender disse mennesker.?
Tiden går baglæns for de omtalte herrer...
Jeg har ladet mig fortælle, at det stammer fra en gedeindhegning omkring Mols.??

http://www.youtube.com/watch?v=CTKUG47iTTE

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-07-10 21:16

++++

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 200 point
Dato : 27-07-10 00:08

Hej Betterwisser

Nej, Heidi-Ho bliver ikke blacklistet af Ballehof von Ohne Lösung. Fedtegreven uden portefølje og midler tror stadig på mirakler, og hvis han ikke har i det mindste en at skændes med i egne tråde - går han aldeles kaputt i en sky af halm og grillede majskolber. Ach, ach und hundertmals ach und ve!!!!!!

Mvh.
Multi-X
Tonganeseren
Et eller andet sted i danmark. Ballehof må ikke finde ud af hvor. Shhhhh!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-07-10 06:59

Bare lige for at Tombe ikke skal have ret__________ black---------------

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 27-07-10 07:17

Rigtig Tombaneser, Knudsen vil ikke blackliste HH, det er den sidste rest han har at skændes med i egne spørgsmål, men nu har han fået kolde fødder i eget spørgsmål, nu må HH ikke skrive mere om MM, for det skal dreje sig om hjortefod

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-07-10 08:11

"Altså igen tråden handler om oraklet tombaneserens gips afstøbninger af hoven fra en ko....."
Det skrev klovnen, forfatteren, kendis kenderen, pralhovedet, charmøren, riffelinstruktøren, hundeinstruktøren, jagtherren på lejet jagt, naturmennesket/naturkenderen, løgnhalsen, storskryderen og krybskyttekenderen Bendt Ballegård-Knudsen - nu kan man bedre forstå, at han udelukkende underviser kratlusker-kandidater i sin Naturskole under en vis alder - dem kan man nemlig bilde lidt mere ind, end store børn og voksne !!!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 27-07-10 08:15

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-07-10 11:15

Igen lyver Øjenvidnet.... Der er en tråd hvori det debatteres om Oraklet Tonganeseren/ E.B.Berthelsen D.L.S. Nordsjællands afdeling har tage gipsafstøbning af en hov fra en ko også kaldt den for en kronvildt fod..

Hold Jer til sandheden - det kommer man længst med.....

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 27-07-10 11:50

Knudsen HUSK du skal holde dig til sandheden, det gør vi andre lad mig lige spørge dig, nu da vi taler om at holde os til sandheden, en hov fra en ko, det er da lidt af en sensation hvor går sådanne dyr? men det er vel også noget der findes i din fantasi verden

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-07-10 12:03

bb1

Vil du benægte du har skrevet som jeg citerer ?? Så prøv at kigge efter en ekstra gang

Hvad sidder for enden af benene på en hest ? På en ko ? På et rådyr ?
Hvad hedder det på mennesker, incl. dine afdøde "venner" MM, HMP eller "det er ikke engang løwn" musikeren ??
Svar nu ærligt på disse simple spørgsmål evt. med bevisførelse

Øjenvidnet1+1+2
MULTI-X
Jammerbugten

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-07-10 12:07

Godt set. Manden er rablende sindssyg - og på trods af, at han har boet på landet i mindst 15 år, så ved han ikke, at en ko er forsynet med klove.

Det er næsten ikke til at bære -

Det eneste klaptorsken kender til køer, er de kokasser han har stukket snuden i. Ballehof har mange mærkelige vaner.

MULTI-X
Tonganeseren
Hillerød - Nord

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-07-10 12:12

Den findes på Orakles svigerfars jagt. Hvor aftrykket er taget om det er en hov,klov,klo, fod,finger, fanger eller hvad fanden det er. Er der I N G E N der kan se ud fra det billede. Oraklet selv har taget..
Så du kan kalde det hvad du vil - det er fup og svindellige som hans afstandsmåler fra ALDI.....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-07-10 12:52

Aldi er ikke mere billigst at handle i. Nu er det Lidl.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 27-07-10 12:53

Øhhhhhhhhhhhhhhhhhh Øjenvidne hvad med hans ven Peter, glemte du ikke ham? apropo, så her den anden aften fik den vagthavende i Østjyllands politikreds, en besynderlig melding om, en bil (vistnok en herregårdsvogn) lå og kørte rundt i en ny rundkørsel og det havde den gjort en times tid. Turister og fastboende var ved at være træt af denne form for bilkørsel, det var set før, men fordi de ringede til den vagthavende, var at der stak noget ud af passagervinduet, det så ud til at være et geværløb. Der blev straks sendt et par patruljevogne ud til stedet og bilen blev bragt til standsning Det viste sig at være en ældre lettere forstyret herre der ikke kunne finde ud af at køre fra i den nye rundkørsel og for ikke det skulle være løwn, så var det passagerens træben der stak ud af vinduet

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 27-07-10 13:15

Jeg har lige læst den lokale avis og der står, jeg citerer:
"I aftes stoppede en patruljevogn en ældre gulpladebil uden sidespejle, de gjorde føreren opmærksom på, at det ikke er tilladt at køre i trafikken uden sidespejle, føreren (en ældre herre) undskyldte sig med, han ikke kunne finde ud af den nye rundkørsel der var lavet i umiddelbar nærhed af hans bolig, så derfor havde han taget cykelstien under vejen, med det resultat han havde kørt sine sidespejle af

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-07-10 13:16

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 27-07-10 14:48

Jo, nu ryger jeg på blacklisten.
Mit sidste spørgsmål til bb1 gør ham skakmat.
Enten snakker ham udenom - eller også blaclister han mig.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-07-10 15:46

Så er det lettere at følge med i slutspillet:
Bliver HH blacklistet eller hyr?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-07-10 13:21

--------------------------------------------------------------------------------
Hvem har på stået at jeg var i Holme Olmstrup i 1975 og hvorfor skulle jeg være der...?????

Det kan da også godt være at jeg har været der på ferie flyplan var vel opfundet også den gang??

Så dine løkker må du binde noget bedre og hold op med dine løse påstande, det er sku iriterende, at skulle svare på dem...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 27-07-10 14:04

--------------------------------------------------------------------------------
Gud er det irriterende at svare på spørgsmål som er med til at fælde en.

Omtalte "Kvinde min" blev netop produceret i Home-Olstrup.
- Og hvad du skulle der..??? Tjae, det har jeg også spekuleret som en gal over. Publikum havde jo ingen adgang.

Men ikke desto mindre har du påstået, at du deltog i "løjerne" - netop i Holme-Olstrup
Det er det, jeg ikke kan få til at rime..???????

Menæh, det kan du måske forklare mig.

"flyplan"- skriver Ballehof. Hvad er det for en dims?? Jeg troede du fløj med raketter!

Og så kommer forklaringen på, hvorfor Ballehof var tilkaldt som specialist. Han skulle sk... og spille på stortromme. Bum, bum, bum etc.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-07-10 15:53

Haremiser lig med en hare.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-07-10 18:57

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 27-07-10 19:27

Næ, bb1 blaclister ikke mig.
Han vil hellere true min far.
Hvad søren gør jeg i denne situation.? Jeg har ikke tid til at være hjemme hos far og mor døgnet rundt.

Læs Hjorte fod tråden

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-07-10 20:07

Det er jo en modbydelig trussel - på linie med "Your Dad is a dead Man". Meget alvorligt. Men jeg tror ikke du behøver at være bange for at Ballehof sniper din far gennem et vindue. Ballehof har altid været en tøsedreng, og med udsigten til at få nogle gevaldig tærsk, bryder han sammen og klynker. Sådan var han også i skolen.
Men det er betænkeligt, at vi har at gøre med en mand der udsteder så alvorlige trusler. Lige noget for ejeren af Løvenholt. Fydaføjda.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-07-10 20:08

. . og han kan ikke ramme enladeport på 15 meters afstand.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-07-10 20:42

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-07-10 21:56

Dyrk lige denneher far Ballehof til Heidi-Ho.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-07-10 20:46

--------------------------------------------------------------------------------
Nu er du sku`IGEN for langt ude alt for lang, mon ikke din far skulle tale et alvorsord med dig, men han må sandelig være meget gammel - husk på du har været ven med M. og M. samt været fluen på vægen i Holme Olmstrup - hvor længe er det nu lige siden. Var din far børnelokker????

For Fanden da - Ballehof, din store psykopat. Du har ofte været nede at skrabe bunden - men det her er "toppen" af bundskraberi. Det er jo uantageligt - hr. importør.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-07-10 22:05

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 28-07-10 18:20

BB1 så er det nu, du stammer fra mandefolkeland, der hvor et håndslag kan høre til Skamlingsbanken, man kan spytte til Daugård Strand og ingen dum eller klog ged i hegn eller ej, kan føle sig sikker, ej heller alle som er mindre en sig selv, samt hylere og ikke mindst de afdøde.

Jeg vil frikøbe H H af dig, du ved det gør de også i Asien kameler, geder har løst store konflikter selv drab og slige ting.

Du skal blackliste H H i mindst 3 måneder, og du må slutte af med en af dine største svinere du kan præstere, såsom SM seksuelle afvigelser af hans hund, set ved bistader. Hans far har i din perfide tanke gang, hang til børn den kan du så udvide en del med dine evner.

Så ryk ballerne fra hianden indtag 6 l amerikansk olie og 5 kg svesker, og lad din sygelige fantasi løbe frit fra leveren, hvis en sådan stadigvæk er i behold, galdeblæren har vist den dominante placering i dit korpus.

Har vi en aftale, tænk på at du kommer på tavlen mand med POING, så du måske kan true X erne

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-07-10 18:43

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 29-07-10 06:15

Tak for svaret Tonganeseren.

Han vil åbenbart ikke give os den 12. mand.
BB1 har slettet tråden med fødderne, fordi en enkelt ikke har kunne holde sig til tråden, efter hans mening, han skulle skrive den ENESTE der deltog.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-07-10 09:09

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-07-10 09:21

Hej Betterwisser

Ja, ham psykopaten fra Løsning har en ganske særlig måde at omgå sandheden på. Men lad os nu se, jeg har en plan.

Men tak for POINGENE - Betterwisser.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-07-10 10:41

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 29-07-10 16:51

Bent Ballegård din lille parasit, du er sgu en ynkelig størrelse.

Skal hilse fra Kim Larsen og fortælle dig, at du ikke skal svine afdøde mennesker til, især ikke hans rigtige vanner. Han ikke aner ikke hvilken gødningsspreder eller læskur du galer op fra, endssige hvem du er beskidte løgnhals.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-07-10 20:54

H.T.T.