/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Stilling søges i Odense eller på Fyn
Fra : soren-v-jensen
Vist : 432 gange
300 point
Dato : 26-07-10 18:30

Ja selv om reklamerne siger, at vi skal sejle udenom Fyn, håber jeg dog, at der stadig er nogen på denne dejlige ø, der har brug for min arbejdskraft!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er en mand på 49 år, der meget gerne vil arbejde som arbejdsmand, erfaring haves både i at passe bygninger inde og ude samt grønne områder.

Kontakt mig og lad os tag en snak.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 26-07-10 18:32

Citat
Kontakt mig og lad os tag en snak

Næh, kig du ind på AF

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-10 18:33

Citat
Kontakt mig og lad os tag en snak.

Det er da DIG der skal kontakte jobcentret

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 26-07-10 18:33

Han er squ for doven til et arbejde.

Kommentar
Fra : soren-v-jensen

Dato : 26-07-10 18:38

Nej jeg er ikke for doven tvært imod har jeg forgæves prøvet af anden vej - også AF - Jobdatabaser m.v. - dog ofte med det svar desværre vi har fået utrolig mange ansøgninger og har valgt til anden side- SÅ DERFOR PRØVER JEG NU AD ANDEN VEJ - men brorteil måske kan du komme med nogle kvalificerede bud til at få et arbejde - gerne før jeg skal til et 4 ugers kursus i, hvordan jeg kan skrive en ansøgning, det tyder jo ikke på at du er doven!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 26-07-10 18:40

Jo jeg gider ikke arbejde, det ordnes med lægebesøg.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 26-07-10 18:42

Men jeg kender en der gad det med at arbejde, stakkels fyr, han cyklede rundt og besøgte virksomheder, hans personlige fremmøde gav et arbejde. Åbenbart en der så noget i ham,
en der gider og vil noget.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-07-10 19:16

Fyn ?

For en måned siden lukkede der en fabrik da produktionen flyttede til Italien....325 ledige.
Når Lindø slukker kommer der flere.
Dertil kommer at mange arbejdspladser i Vejle-Kolding-Haderslev falder bort.

Region Syd er hårdere ramt end Nordsjælland.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-07-10 20:13

Jeg ved ikke om der er noget, men hvis du klikker ind på de enkelte kommuner på Fyn, har de alle på deres hjemmesider et link til ledige stillinger.

Måske der er et kommunalt job, som du kan finde.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-07-10 22:15

Citat
Måske der er et kommunalt job, som du kan finde

Ja, de søger f.eks hele tiden sagsbehandlere i jobcentrene

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 27-07-10 12:29

Du kan prøve at holde øje her:

http://www.fynskejob.dk/