/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Kabelopruller
Fra : karstenfk
Vist : 652 gange
100 point
Dato : 26-07-10 14:13

Hej

Jeg har fundet denne kabelopruller-dims online: http://www.lytek.dk/shop/kabelopruller-10-40mtr-1357p.html. Er der nogen der ved om man kan købe den i et af de landsdækkende byggemarkeder (XL, Silvan osv). Jeg har kigget på deres web-shop, men har ikke kunne finde noget.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-10 14:28

Den kan du da selv lave af 2 stykker alustænger - eller TUNG jern

PS.

Dit link virker IKKE når du sætter punktum (eller andet) efter....

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 26-07-10 14:31

det plastiklort holder ikke

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 26-07-10 14:40

De har haft dem i Bilka, en overgang.
Prøv at kigge på hylderne omkring værktøj

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 26-07-10 15:27

Jeg har haft nogle i Krydsfiner de holder. Om du vil have håndtag på eller ej er op til dig.

Men jeg vil ikke bruge den slags til EL-kabler da det er hård kost for disse at blive strukket. Det bedste er at lægge kabler om i ringe, så kabler naturligt former sig uden at blive snoet eller ligge i spænd. Dette giver kablet den længste holbarhed.

vh Ben

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 23-08-10 17:26

Jep! Lad være med at bøje kabler om skarpe hjørner. det er kun godt for kabelforhandlere.