/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Husk vand.
Fra : ebg_888
Vist : 1015 gange
100 point
Dato : 25-07-10 22:15

Der er ikke faldet meget regn den sidste måneds tid, og der har været hedebølge, så der er meget tørt i de fleste haver.

Pindsvinene har svært ved at finde vand, og tørster derfor ofte ihjel.

Du kan hjælpe ved at sætte vand ud til dem.
Fx i en underskål til en urtepotte, som ikke vælter så let.

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 25-07-10 22:33

Hold nu kæft med de pindsvin.

Hvis jeg ikke havde fået noget fisse den sidste måned ville du så lægge noget ud i haven ... nej vel.

Det et fucking pindsvind. De har 4 fucking ben og er udemærket istand til at bevæge sig fucking rundt.
Hvis der ikke er noget vand og den er tørstig så flyttet den sig indtil den finder vand.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 25-07-10 22:33

Citat
så der er meget tørt

Hvor bor du henne_???

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 25-07-10 22:35

Citat
bevæge sig fucking rundt.

Har du NU GIVET dig selv GAS _ håndtag...

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 25-07-10 22:39

Husk Kommunalt VAND koster penge = ca: 30.- for en kubikmeter
= masser af dyrt vand til fuglene/ pind_svin

-

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 25-07-10 22:42

Citat
Du kan hjælpe ved at sætte vand ud til dem.
Fx i en underskål til en urtepotte, som ikke vælter så let.

Og håbe på der ikke LIGE kommer en VANDKØLET scooter og TAGER DET HELE..

Ellers er der MASSER af vad på diverse Danske tankstationer
LIGE TIL AT TAGE MED HJEM_ når man alligevel var der,
eller var det bare GRATIS KAFFE_ i huskede...

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 25-07-10 22:42

30 per kubimeter ??? troede kun det var 5 kroner.
Ja der kan du bare se før du ved af det har pindsvinet drukker for 0,000000004 øre vand.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 25-07-10 22:45

Tank en ESSO/ Waldez og du får en tiger _ PÅ NAKKEN...
ihvertilfælde en forurenet Verden...

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 25-07-10 22:49

Citat
30 per kubimeter ??? troede kun det var 5 kroner.

Går UD FRA; du stadig bor til LEJE hos dine / kanllerister
vand er GRATIS, men MØJSVINERER og andre der lader hånt om GIFTE i naturen
LADER OS ANDRE BETALE EN FORMUE FÅR _ bare at koge en enkelt kop the.

Vand:
SOM heller ikke kan DRIKKES GIFTFRIT, i det lille Danske Rige...

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 25-07-10 22:51

NU KOGER VANDET = må løbe..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-07-10 23:10

Scootersvinet og Disken

Hold kæft hvor er i modbydelige.... kan i ikke tåle at se et fornuftigt tip.... så hold jer dog for fanden væk

ebg_888... tag dig ikke af dem, det er over deres sengetid

Skulderklap til dig, for at minde os om det

Accepteret svar
Fra : DISKEN_revised

Modtaget 100 point
Dato : 26-07-10 00:15

Scootersvinet og Disken

Citat
Hold kæft hvor er i modbydelige.... kan i ikke tåle at se et fornuftigt tip.... så hold jer dog for fanden væk

FUCK DA dig også. har du ENERET på at PISSE på andre....
SKIDE hvergang man kommer med et lille og SKYLDIGT indlæg, skal man PISSES PÅ...
FØJ FOR SATAN = SIGER JEG BARE

Hvor har jeg skrevet at DYR ikke skulle have VAND????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Det er fandme da scootersvinet der kommer med en GENSTAND _ JEG SVARER PÅ.

VAND ER FANDME DYRT_______

Modbevis det + at betale for FORURENET (miljø) vand,
vem snakker om det.
LOL-------

MEN FANDME OM JEG GIDER DETTE CIRKUS NU IGEN

PIS OF__igen

dybt GODNAT TIL ELLER RIMELIGE MENNESKER.........

Kommentar
Fra : ove112

Dato : 26-07-10 00:49

I har lige glemt avlednings avgift som nogle steder er over 80 Kr

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 26-07-10 02:10

Fra eT FORUM der ELSKER DENNE FYR
Citat
PIS PÅ ANDRE ER IKKE/ SIDSTE GANG

Citat
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-10 23:49

--------------------------------------------------------------------------------
Hvad du fatter, kan falde gennem perforeringen mellem 2 frimærker, men hvis du hoppede op af flasken og pilleglasset, sparkede din kat i røven så den susede ad helvede til, kunne du måske forstå en anelse mere...måske skriver jeg udtrykkeligt. Tror du allerede er så hjerneskadet, at din mentale tilstand er kronisk

Citat
Scootersvinet og Disken

Hold kæft hvor er i modbydelige....

Hvad kalder man en LORT........NÅR MAN DER EN´
I ELSKER DET JO..........

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 26-07-10 02:13

fuck jer alle...

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 26-07-10 02:24

Citat
Hvad du fatter, kan falde gennem perforeringen mellem 2 frimærker, men hvis du hoppede op af flasken og pilleglasset, sparkede din kat i røven så den susede ad helvede til, kunne du måske forstå en anelse mere...måske skriver jeg udtrykkeligt. Tror du allerede er så hjerneskadet, at din mentale tilstand er kronisk

og den var endda PÆN__ privat PM´r beder han om software og andet porno...
BAG_vaskelse skal kunne bevises_ellers har cando et VIST problem med deres DAG_FUHRER.
SS/

Godkendelse af svar
Fra : ebg_888

Dato : 27-07-10 22:40

Tak for svaret DISKEN_revised.