/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Office 2010
Fra : 2100
Vist : 501 gange
50 point
Dato : 25-07-10 13:52

Office 2010 dansk er nu frigivet i handel her den 19 juli. Dem som har købt office 2007 her i 2010 kan opdaterer gratis til office 2010, ved at bruge sin licens nøgle fra office 2007.

Vil høre om der er nogen som har fået opdateret og hvordan man gør.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 25-07-10 14:05

- ringer bare til dem og spørger:
http://www.microsoft.com/danmark/om/kontaktos.aspx

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 25-07-10 14:37

Citatet er fra butikken hvor vi købte Office 2007
Citat
1. Køb Office 2007
Kunden køber et kvalificeret Office 2007 produkt mellem 5. marts 2010 og 30. september 2010. Kunden kan finde nærmere information om tilbuddet og skrive sig op til at modtage en e-mail, når Office 2010 bliver tilgængeligt på dansk. www.office.com/techg.
2. Aktivér
Kunden skal aktivere Office 2007 i perioden mellem 5. marts 2010 og 30. september 2010.
3. Download Office 2010
*

Når Office 2010 er tilgængelig på kundens foretrukne sprog, vil kunden modtage en mail med opfordring til at besøge www.office.com/techg og bestille sin gratis kopi af Office 2010 (det er ikke muligt at forudbestille). På sitet skal kunden godkende de anførte betingelser, indtaste det 25 tegn lange produkt ID samt bekræfte købsdatoen.
*

Undervejs i processen vil Microsoft kontrollere, hvorvidt købs- og aktiveringsdatoen kvalificerer til opgradering til Office 2010. Desuden vil det kvalificerende produkts sprog og version/pakke blive bekræftet.
*

Kunden logger ind med - eller opretter - et Windows Live ID, downloader produktet og modtager sit Office 2010 produkt ID online samt via e-mail.

vi venter på at den mail skal komme

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 25-07-10 20:24

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-07-10 20:38

Selv tak - nu er det her at der er et problem, jeg fik fat på manden som har den opgraderings berettigede Office 2007 og forsøgte opgradering, vi har faktura som siger 9.april 2010 Office blev installeret og aktiveret nogle få dage efter og nu Microsoft påstår at den er aktiveret uden for tidsrummet 5. marts 2010 og 30. september 2010 som giver ret til opgradering så nu skal jeg til at bokse med deres supportere om hvad det nu er noget.
Længe leve Open Office som ikke har den slags licenser