/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
TDC ADSL problemer med upload
Fra : Spejdermund
Vist : 318 gange
100 point
Dato : 09-11-01 15:08

Jeg har Netexpress 1024/256 via TDC.
Når jeg upload via ftp-program eller sender mails kan jeg ikke upload/sende med mere end 8-11 kb i sekundet. Når jeg prøver at ftp direkte til TDCs test ftp-server kører den fint med 26-28 kb i sekundet.
Jeg har prøvet de optimeringsforslag som ligger under tips & tricks men uden held.
Download kører det fint med ca. 135 kb.

Hvad kan jeg gøre for få en bedre upload ?

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 110 point
Dato : 09-11-01 15:12

Hej

Hvis jeg var dig,-ville jeg Telefonere til TDC Netexpress og ferelægge dem sagen. De kan --med god vilje koble dig op på en bedre linie

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 09-11-01 15:18

Ps: Tlf.nr til Hotline: 80 80 80 31 8.30 - 22.00

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-11-01 20:00

Hej spejdermund
her er et link der går ind og tjekker din netexpress både med din download og upload hastighed og giver dig løsninger og forslag hvordan du gør hvis din upload ikke kører som det skal
http://kundeservice.opasia.dk/netexpress/hastighedsproblem/net_hastighed.html
Håber der er noget du kan bruge her og hjælpe dig med dit proplem
MVH og held og lykke Brian

Godkendelse af svar
Fra : Spejdermund

Dato : 10-11-01 12:30

Det viste sig at være firmwaren som skulle opdateres i routeren, så nu virker alt som det skal - jubii

Tak for hjælpen.