/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Vidste I det???
Fra : Tonganeseren
Vist : 1221 gange
500 point
Dato : 24-07-10 20:09

Jeg har haft mange fine venner. Blandt andet kendte jeg indgående. Napoleon, Winston Churchill, Stalin, Roosewelt, Wittgenstein, Kant, Beethoven og Wivaldi.

Desværre kan jeg ikke få bekendtskaberne verificeret. Og hvorfor det?

Svar: Fordi de allesammen er kreperet. Men sandt er det, og jeg sad ved Beethovens sengekant da han døde. Jeg ved derfor hvad hans sidste ord var. Ved I det????

Vind 100 poings med et rigtigt svar.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren
Reeberbahn, Hamburg

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-07-10 20:16

Den rigtige adresse skulle naturligvis være "Reeperbahn" - men da jeg gik forbi gadeskiltet, havde en måge lavet lidt om på gadenavnet.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren
Ude af Reeperbahn (hurtigt arbejde).

Mit kodenavn er Tonganeseren - T+A+T-A) Så ved I hvem jeg er.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-07-10 20:27

Hans sidste ord ?

- Husk at spille mine værker i radioen når den bliver opfundet !!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-07-10 20:31

Desværre Luffe - men prøv igen!!

Mvh.

MULTI-X
Tonganeseren
På besøg hos venners venner til en gammel ven på Sofiegården. Han er i øvrigt også død.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-07-10 20:35

Sidste ord:

"Friends applaud, the comedy is over."

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-07-10 20:37

Hørt i musikforretningen:

-Jeg vil gerne se på en plade af Bach.

-S`gerne, skal det være Johan Sebastian Bach eller Offen Bach ?

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-07-10 21:05

Knudsens berømte bekendtskaber incl. det royale, er alle døde og borte, med hans alder burde han have en masse kendiser omkring sig men sjovt nok er der ikke nogen nulevende eller døde at se på hans hjemmeside, dem der er afbilledet, er stort set en flok almindelig borgelige NULLER
Men nu skal det ud jeg har også kendt til en masse nu afdøde, jeg kan godt nok ikke bevise det, men skidt, nu kommer det, jeg har været bodygard for prinsesse Diana har som barn kendt Marilyn Monroe og mange flere, jo jeg glemte lige en, jeg skrev engang en tale for Oluf Palme, og så kendte jeg en meget berømt person og hans navn er D minus A plus Q = Z & H > T

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-07-10 21:15

Vidste I det ?

Selvfølgelig jeg var der også, og det var ihvettilfald før dig, ellers bevis det også.

Da han udåndede sagde han helt tydeligt " jeg har altid bedst kunne lide " fis-mol ", mit code ord er B 2 B + 1 1/2 BB, så er der ingen tvilv, om hvem jeg er, og det er ganske vist at vicevært Meyer også var der.

Den kunne vel også hedde Ree-bahn, Carsten havde sgu nok gjort mange flere glade, ved en sådan innvest end kæmpe hullet Amagerbanki.

MVH
MULTI-X
Betterwisser
I en grøft nær Bootrup

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-07-10 21:46

Kære Luffe A

Neeej - ikke endu. Men her er en sand historie fra Åbenrå. Jeg skulle bruge en violinstol (altså den strengene hviler på og gik ind i musikforretningen - lige overfor torvet.
En ung og meget kæøn ekspeitrice bød mig velkommen, og spurgte til mit ærinde.
"Jeg skulle meget gerne have en violinstol".
Pause - og store runde øjne hos skønheden.
Og så kom svaret:
"Hvad med en klaverbænk. Kan den ikke bruges i stedet"?

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren
På vej mod Flensburg.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-07-10 21:48

Hej Tonganeser, du har aldrig været ven med Vivaldi.
Jeg tror kun på dig såfremt du ved hvad disse initialer står for: ASDFGHJKLÆMNBVCXZWQERTYUIOPÅÆKLØ??Å**_:;MMNM?=)(/&%&%¤#"!§NMNBMM;,mnbbvcvcxxxzgagaffsdewhjfhjdhjdfhjdhkvjhkdjghdfkjghdkghkdsjhdkjghk2122546598735468765465465465444444444444444444444454564444444444444444444444444444444444444444444444444444444svddddddddddddddddddddddddddddddddmmmmmvvvvvvvvfkkkkkkkgjtrrrrrrrrrrrrrrujcfddugh
Det ved nemlig enhver der har været ven med Vivaldi.

Vivaldi's sidste ord, "Nu går våren gennem Nyhavn"
Som et Amen til "de fire årstider"

I sin ungdom var Vivaldi gadefejer for J.Bachhh, men stoppede, da Bachhh kostede for meget rundt med ham.
Derefter komponerede Vivaldi en fejende vals

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-07-10 22:00

På sæt og vis nærmer Betterwisser sig Beethovens sidste ord før han udåndede. Mesterligt.

Betterwisser skriver bl.a. følgende:

Citat: "Da han udåndede sagde han helt tydeligt " jeg har altid bedst kunne lide " fis-mol ", mit code ord er B 2 B + 1 1/2 BB, så er der ingen tvilv, om hvem jeg er, og det er ganske vist at vicevært Meyer også var der".

Vi nærmer os konteksten. Men var Ballegaard ikke også med? Denne brave ukultiverede støder blærer sig pt. i nabotråden over sin gang blandt flinke og kreative hashrygende kunstnere - hvoraf flere er nulevende. En helt ny side af Ballehof. Men måske er det forklaringen på Ballehof`s ofte uforståelige og frådende raseriudbrud her på siden. Manden er jo konstant vind og skæv! Hold da helt op! Hashrygere pådrager sig ofte psykoser og kan finde på hvad som helst.
Kendte følgevirkninger er skizofreni og paranoia.
Jeg synes bare det er pjattet, at Ballehof ikke vil være sit bekendtskab med Beethoven bekendt. Det er squ for sølle.

Men lad os nu se. Han dukker nok op som et lodretstartenede missil med henvisninger til det, der aktuelt foregår i hans hjerne. Uhadadada.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren
Lige uden for Flensburg

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-07-10 22:00

Rart du ikke mødte en gammel harpe dernede i Åbenrå

MULTI - X
Leder efter en Løsning

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-07-10 22:09

Betterwisser!!!!!!
Hun blev ikke gammel i mit selskab. Men harpe blev hun.Det var squ nok min egen skyld. Kunne ikke lade hendes veninder være. Men hun kunne spille klaver og orgel - også med fødderne.
Jeg ender i Helvede når jeg kradser af. Jeg har været en rigtig slem dreng, men sjovt var det.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren
Lige ved grænsen

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-07-10 22:10

Du har nu bevist, næsten kun næsten at du også var der. Jeg kan så godt røbe lidt mere, han sidste ord var " Jeg har altid bedst kunne lide Fis - mol for D dur ", sådan var det.
Bomber Børge han var udsadt for en Brahms så han var ikke tilstede, selv om han selvfølgelig prøvede med en List, Ludwig havde lige givet 9. symfoni og så var det han sagde ovenomtalte sætning lige før han røg af noderne.

MULTI-X
Løbende i tunnelen ved Amager

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-07-10 22:12

Luffe A luftede lige en sjov ting Heidi-Ho, for nu at snakke om noget andet der kan aflede min påstand om at have været ven med Vivaldi.

Var OffenBach ikke bøsse? Altså et pseudonym for en Offen Bachhh??

Kunne ikke lade være.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren
Stoppet af tolderne med for meget sprut.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-07-10 22:24

Nej nej det var han ikke, selv om han alrid forlangte endetræ XL, og måske alligevel! hans naboer har tit hørt ham råbe, Hinter Hyler Haben gott verdamt.

MULTI X
Spiller falsk tolder i Kruså

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 500 point
Dato : 24-07-10 22:33

Det forlyder fra de omkring liggende majsmarker i Overløsning, at landbetjenten er ved at trække en fedtet brunklædt mand ud med en grå Ferguson, den stærkt ophidsede mand bliver ved med, at påstå at det er hans kat imedens han trygger løs på majsen.

Landbetjenten har vist ham en Cat fra en BMW og en ditto med klør, men gamlingen stønner hele tiden om minder fra hans storhedstid med Gasolin, er der nogen som kan hjælpe opgiv code no. 29544164++++´7534322 BB

MULTI-X
Botanisk have

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-07-10 22:38

Ved I det

Hvor sidder storetåen på en "" Hjorte fod "", det er lidt svært

MULTI-X
Sammen med en Hyler fra Esbjerg

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-07-10 22:49

Ja, ja, Betterwisser. Jeg burde have vidst det. Der var noget ved "tolderens" stemme som var bekendt. Og da du nøjedes med at give mig en Skideballe, burde jeg have vidst at der var ugler i mosen.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren
På motorvejn ud for Åbenrå, lænset for en kasse god irsk whisky af mærket Jameson. Nice Prize - men rigtig god. Man kan vistnok købe den herhjemme i Iram eller netto.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-07-10 22:56

I må spille den som den er - eller selv fuldende den.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-07-10 23:03

Du slap sgu kun fordi du hev bukserne ned, og fremviste et stort tatoo med et MULTI-X på din behårede siddepude, min gode mand
MULTI-X
Holme Olstrup øst vice versa

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-07-10 23:11

Nåh, det var derfor du gjorde honnør???

Mvh.

MULTI-X
Tonganeseren

Med 240 km/t for at nå frem til Overløsning - for at overvære sidste akt af "Udsmidningen fra det forjættede land - Katlandia". Sikke et boost man kan få at en rå majskolbe.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-07-10 23:21

Når man møder en ligemand har man vel lidt pli, forresten jeg hilste ikke, det var alle fluerne jeg baskede efter.
Du vil få en glimrende modtagelse af landbetjenten, hvis nogen om noget, kan få ham ud af Katlandia så må det værre Tonganesren, du redder også maden for 230 sort broget malkekøer, ridderligt af dig at møde op, kan spanden ikke løbe mere end 240

MULTI-X
hos KIM Larsen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-07-10 23:40

Den var fin. Jeg har en lille historie, mens jeg var rekrut ved Jyske telegrafregiment under salig Obersløjtnant Von Leonhard.

Jeg kom gående over eksercerpladsen i retning af Tutten. Imod mig kom hele generalstaben, som dagen efter skulle overvære en parade. Undertegnede var højre fløjmand. Dengang gik jeg med briller, og pludselig møvede en hveps sig ind under højre brillestang. Jeg baskede med højre arm - hvorefter hele molevitten hilste på mig.
Dagen efter henvendte rekruttens major Brix sig til mig. "Hvad fanden skete der i går - det så helt vildt ud. De må vist have lidt ekstra instruktion i hvordan man hilser rigtigt". Derpå marcherede idioten rundt om mig - og tvang mig til at hilse 12 gange på ham, mens kammeraterne skreg af grin.

Mvh. hilsen
MULTI-X
Tonganeseren

Alt er stille i Overløsning, men jeg kan stadig se de blå lanterner køre nordpå - muligvis mod Risskov.
Nej, øsen kan ikke køre mere end 240 km/t. Men jeg er ved at kigge på en Mercer AMG, som jeg kan købe for 400.000 - import fra Deutchland. Når man smider lidt korn ned til hønsene, accellererer den som en raket. Nu gælder det om at yde lidt service til madame - så hun hopper med på ideen.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-07-10 23:49

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-07-10 23:33

Der sker ting og sager i tråden - vistnok kaldet Platfod - næh - Hjortefod.

Ballehof har haft gang i Google. Det kan ehver idiot gøre, og det er det der er sket her. Vi andre normalt begavede har allerede været inde på siden - mens debatten pågik for en måneds tid siden. Og det var du også.

Ballehof blamerer sig med følgende epistel til en af de trofaste deltagere.:--------------------------------------------------------------------------------
Så røbede du dig: DU var ikke en af Mogens venner:

Mogens Mogensen
Fra Wikipedia, den frie encyklopædi
Gå til: navigation, søg
Mogens "Mucho" Mogensen (2. marts 1930 - 3. april 1991), var medforfatter til mange af Gasolins og Kim Larsens hits, blandt andet "Kvinde Min" og "Fru Sauterne".

Mogens skrev teksten til nummeret Tremastet Beton, hvor han under indspilningen blev bedt om / overtalt til at læse hen over musikken. Kim Larsen har senere, med et glimt i øjet, betegnet nummeret som den første danske rap.

Under Kim Larsen og Kjukkens koncerter, bliver han tit nævnt under præsentationen af Hvis din far gir' dig lov, og Vend Kajakken.

"Gasserne" kendte ham fra Sofiegaarden på Christianshavn hvor han var vicevært.

Hentet fra "http://da.wikipedia.org/wiki/Mogens_Mogensen"
Kategorier: Født i 1930 | Døde i 1991 | Digtere fra Danmark

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kan du så fatte hvorfor jeg ikke vil diskutere mine venner med annonyme personer, som dig!!!!!

Det er jo død sygt I påst¨år den ene gang efter den anden noget, som der ikke er hold I!!!!!

I denne sag havde jeg givet dig advarsler nok, men du dumpede I med begge ben og røbede dig dermed - Jeg skrev: At de der kunne forbinde de ord jeg skrev med Mogens var hans sande venner og det holder stik - du dragede et bestemt ord i tvivl nemlig visevært. Det var netop det han var og grunden til at vi alle ( næsten da ) lærte ham at kende....

Så¨for sidste gang emnet kan ikke længere debatteres dig og mig imellem - for du beskylder mig jo for at lyve - hvilket jeg her endnu en gang har ført bevis for, at jeg ikke gør....

Hmmmm! Ballehof. Det her er for åndsvagt.

Forresten!! Skrev du ikke, at MM var vicevært på Mariagården i Holme Olstrup??

Hold nu inde med de der halmjoints. Det går rigtig galt på et eller andet tidspunkt.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-07-10 23:55

Med et sådant mobilønske, ligner din service grad noget på ISS niveau, kan du trumfe det, hvis du får snitterne i den, så få begrænseren annulleret så du kan nå Overløsning til tiden ik, har du ganget 4 af de meget store med 1,8 bare for at spolere din nattesøvn

MULTI- X
Hos Ole Lukøje

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-07-10 00:10

Når Ballemanden hårdnakket mener, han har 502 venner på FarceBook kan han vel også adoptere en M.M., når han har det så nemt med at indlemme nye venner, kender du ikke benævelsen, falsk graviditet.
Jeg har også været venner med ABBA dog mest med AAerne wonderbar

Godt han har lært sig at Gurgle,

MULTI - X
Kalahari

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-07-10 00:30

Ballespjæt er der forskel på SOFIE og MARIE, det er der åbenlyst for H H, manden har jo ret ikke, altså H H, så læs dog indenad.
Når du lyver folk lodret op i hovedet, det er vel det mindste man kan forlange af dig goatkiller. Smut nu til BON BON land i Holme Olstrup og tag en bagvendt tur i vandrutchebanen.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 25-07-10 07:03

Når Ballemanden hårdnakket mener, han har 502 venner duuuuuuuuuuu følger ikke helt med Betterwisser han har 1188 venner og 90 % er små lamseben fra de oersøiske rev
Det er meeeeeeeeeeeeggggggggggggeeeeeeeeeet underholdende og følge med i Heidi Ho`s forsøg på at fortælle Knudsen at han ikke har kendt M.M. og da Knudsen så må ind og google M.M. for at finde det rigtige navn Sofiegaarden da viser det igen at Knudsen ikke har haft en skid kendskab til M.M. eller Gassolindrengene
SHV
multi-x
Ballegaarden

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-07-10 08:17

Han forveksler nok M & M, med M. M..

Betænkeligt at han er nået til det mentale stadie, hvor han faktisk udtrykker klare grundløse trussler imod Heidi HO, hvis han kunne " genkende " ham, så fik han med ham at bestille, eller noget i den henretning.
Et meget klart råd herfra til dig BB1, det bør du holde inde med, og det ganske aldelses og tag det til efterretning!!
Her har vi det igen, med BB1 maniske, jeg skal vide hvem du er og hvor du bor, han må have sine bagtanker, med den evendelige snagen efter folk´s privatliv og bopæl.

BB1 har heller overhovedet ingen resepekt for det nedlagte vildt. Det er smagløst at fotografere en lille buk i et hundebur, men man fornemmer ligefrem din grove skrogger latter og HÆ´s gøen efter jeres " geniale " billedkunst, mens der krammes tyske dåsebajere ad libitum, du er ikke en værdig representant for danske jægere, såvel som for godset Løvenholt

Få dog ryddet op i den hjemmeside og få kalenderen fra 2010 ind, du kan lige nå det inden 2011, bukkejagten er lukket for 2009 til din orientering, kilde: set på BB jagt.

BW
MULTI-X
Lowzow

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 25-07-10 12:08

Kære bb1

Jeg kan godt forstå at Heidi Ho ikke gider svare dig i dit lille private spørgsmål om hjortefoden, men hvis ikke du selv kan se eller læse det, så afkræver du H H en undskyldning, for noget du selv har givet urigtige oplysninger om, men jeg skal med glæde pinde det ud for dig
H.H. skriver:
Citat
At jeg først fremkommer med den viden nu skyldes, at jeg efterhånden synes, at du er ved at være en smule flabet og bedreviden på alle punkter -samtidigt med, du fucker tingene op til det glade vanvid.
Nu er det ikke sådan, at jeg ønsker at diskutere Mogens's gøren og laden med dig, men ene og alene gøre dig opmærksom på, at din optræden med lånte fjer i hatten overfor mig, går bare ikke, kammerat Stalin.!

Bb1
Citat
Jeg kendte ham og svigtede heller ikke da han blev syg og lå på hospitalet og er du en af dem,så får du med mig at bestille, hvis jeg nogen sinde møder dig,vær helt sikker på det.
Mariegården,visevært,Holme Olmstrup, C + B - T ) det er nøgle ordene, som du kan spekulere over

H H
Citat
Du skriver visevært, du mener nok vicevært. Visevært, okay det kunne man godt kalde ham.
Du har lige oplyst, at du kendte ikke så meget til ham som du praler med.
Mogens har aldrig været vicevært på Mariegården.!!!!

Og nu fremhæver jeg vicevært på Mariegården
Bb1
Citat
Og hvis du ikke ved, hvad der foregik i Holme Olstrup, så er du heller ikke ven med en eneste med større kendskab til Gasolin`s øvrige medlemmer Hr. Larsen incl......

Og nu fremhæver jeg Holme Olstrup
H H
Citat
M.M. har aldrig været vicevært på Mariegården - vel.!
Denne usandhed skjøtede du ganske forståeligt let henover.
Nu kommer så spørgsmålet - hvor var M.M. vicevært..??

Og nu går det helt galt for dig bb1, du har på intet tidspunkt skrevet hvor M M har været vicevært, det er først da du går ind og Wikipedia du fremtryller den faktuelle sandhed, som jeg og sikkert også mange andre har vist i lang tid og det er at M M var vicevært på Sofiegården på Christianshavn, så kan du nu fortælle os alle sammen hvorfor H H skal give dig en undskyldning kammerat Lenin
TRD

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 25-07-10 12:52

Hvorfor skriver Knudsen ikke mere på DMK hjemmeside?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 25-07-10 13:59

- ka' være fordi han aldrig har kunnet skrive...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-07-10 14:15

Er det derfor at tankeviksomheden også er langt under arbejdstemperatur

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 25-07-10 16:21

KKKKKKKKKKKKKNNNNNNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUDDDDDDDDDSSSSSSSSSENNNN
HVOR BLIVER SVARENE AF ?

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 25-07-10 18:53

Knudsen har mmeeeeeeeeeeeeeeeeget travlt med at søge på google og ringe rundt til "vennerne" folk, fæ og Hæ, for at finde svarene til HH

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 25-07-10 19:03
Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-07-10 19:13

Jeg tror Ballehof har fået et gedigent granatchock og har gravet sig ned i rundkørslen uden for hans ydmyge bolig på Bottrupvej 3, Løsning.

Men hvad var så beethovens sidste ord??

Da han lå på det absolut yderste, blev han serviceret af et par yndigheder, hvoraf den ene var dybt, dybt, dybt nedringet - såsom moden var dengang. Den gamle liderbuk fik øje på udsigten til minialperne og ville se mere. Derfor stønnede han:

"Mehr licht, mehr licht" !!!

Det er dybt skuffende at ingen har større viden om klassiske mestre. Men I var der jo heller ikke - trods hårdnakkede protester fra ikke mindst Betterwisser. Han påstod squ at han også var der. Hvor er beviserne - Betterwisser???????

Derfor vil jeg lige se tiden an - før poingene uddeles. I stedet vil jeg finde ud af, hvem der i denne tråd har tilført os det bredseste og mest svedne grin. Og der er nok at tage af.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren
Helsingør - Kronborgpynten (fisker efter makreller)

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-07-10 19:16

Tak for svaret betterwisser. Det var en lang og svedig aften - men også med sine humoristiske sider.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-07-10 19:57

Jeg hygger mig med, rart at have nogle at spille ping pong med.

Jeg havde sgu da vidner, Brahms og List så mig da også, da de taklede BB1 som tilsidst sneg sig væk med alle sine Unoder, kom så igen, hvis det her ikke holder i retten i FørstBalle.

Det var yndighden til venstre han lavede en body tequila på med altervinen, hed hun ikke Bustehude til efternavn kan du huske det. Bevis at du ikke har kunnet være der, og jeg var på Dueodde og spise klipfisk, eller ti forevig

Tak for poing og vi må hænge i for at bevare roen ik

Synd for BB1 der er nog 7,8 gang han er sat udenfor i forbindelse med en brainstorm, han kan kun levere en umålbar meget svag brise, og nu gider de ikke mere, men hans acid tal er helt i top.
Hvis du ikke får snøret den AMG, så bild hende ind at en Klemman er en billig slæde, bare et godt råd mand til mand