/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Et meeeeeeeeeeeget svært ?
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 810 gange
500 point
Dato : 24-07-10 08:59

Knudsen har utallig gange brugt disse ord i forbindelse med stillede spørgsmål
Derfor er denne tråd slut for mit vedkomne……………………………………..
Men kan i nu hygge Jer emnet er for mig slut her
Trods det fortsætter Knudsen med indlæg
Skyldes det Knudsens fremskreden alder, eller mangel på konsekvens?
og hvad betyder kribskytterri
Ingen fnidder tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-10 09:24

Citat
Ingen fnidder tak

Så syntes jeg da DU skal søge et andet sted hen med disse såkaldte jagt-/platspørgsmål

Accepteret svar
Fra : Provsten1

Modtaget 510 point
Dato : 24-07-10 09:53

Kære Sandhedsvidne.

Du har så evig ret. Denne mandsling kender ikke til begrebet konsekvens og derfor lever han jo som han gør, uden venner men kun bekendte ! Ikke engang hans hund forstår hans atituder - det viste sig bl.a. forleden til hundetræning - det var en jammerlig forestilling - ikke noget at sige til at han ikke kommer videre med sin koblede hund og den vedbliver med at være dét den hele tiden har været - en støvlepudser !!
Løgn og bedrag har altid været en stor del at bb1's liv og det bliver bare værre og værre - når debattører lukker en tråd, fordi man mener enmet er udtømt, så raser galningen over at tråden er blevet lukket fordi man ikke tør at diskutere med ham, skønt han selv har meddelt at han ikke ønsker at deltage mere (!!??) - ja, hvad er man oppe imod: En sindssyg galning, som for flere år siden skulle have været tvangsbehandlet, ikke for andres, men for sin egen og nærmeste families skyld. Jeg vil opfordre til, at de mennesker med tæt kendskab til ham tager affære, så man kan få frataget ham hans våben - med den uligevægtighed han udstråler, er han faktisk ligesom en håndgranat hvor splitten er trukket - yders farlig hvis han snubler !!

De venligste hilsner
Provsten1
MULTI-X
Thyborøn

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-07-10 10:12

Nu rabler det igen for rundkørsels-bestyreren fra Bottrup

Han beklager sig sgu' over, at trådene bliver lukkede, efterhånden som emnerne er udtømte - Hvad havde geniet forestillet sig ?? Ja, med hans forkerte svar og ganske store uvidenhed om hunderacerne og de regler der gælder, tror jeg skam da han skal være glad for at tråden lukkede, inden han blev helt og aldeles til grin !
Han beklager sig også over manglende svar på af ham stillede spørgsmål ! Hvad er det for nogle spørgsmål han ikke har fået svar på ?? Vi andre kan så spørge IGEN om hans kendskab til krybskytter, hvoraf hans egen hjemmeside indeholder billeder af mindst én - er det for svær en kamel at sluge for skvaddertossen ?????? Hvorfor beskytter han mon disse forbrydere ? Er han selv i ledtog med lignende "jægere" ?? Spørgsmålene er mange, men jeg forventer, som sædvanligt, ikke at få noget brugbart svar, udover en svada om personfnidder og løJn(
Jeg vil give Provsten fuldstændig ret i, at manden er total sindssyg og burde tvangsindlægges til behandling . Dette indebærer naturligvis fjernelse af ALLE våben og ammunition fra hans varetægt !
Det er sørgeligt, men desværre en nødvendighed.

Øjenvidnet4
MULTI-X
Græsted

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-07-10 10:14

Personfnidder af værste karakter fra HYLERNE...

Jeg skrev at jeg ikke gad debattere mere med Jer i den pågældende tråd. Det vil jeg heller ikke i denne er det så svært at forstå.??????????????????????

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-07-10 10:17

Husk lige alle sammen - hvem er det der gang på gang skriver, at jeg har noget med krybskytterri at gøre - bevis det Istedet for at slynge om Jer med beskyldninger, der intet hold er i....

Som en skrev i en anden tråd. Fej for egen dør først - før I beskylder andre for noget..

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-07-10 10:27

Hvad sagde jeg - blækket nåede ikke engang at blive tørt inden skvattet reagerede !!
Der er ikke nogen der sagt du har noget med krybskytteri at gøre, blot om du kender nogen !!
Og da du ikke vil svare på det, bliver spørgsmålet blot stillet lidt anderledes for at få en reaktion fra dig - og den kom !! Dumrian
Men tag du at bevise, at du IKKE kender nogen krybskytter - det vil være interessant !

Øjenvidnet4
MULTI-X
Uelzen

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-07-10 10:42

BB1 tilhører en minimal gruppe, som ikke tager sig en hujende fis af konsekvens, hverken overfor dyr eller mennesker, ikke engang tanken kan strejfe den slags enfoldige typer, hvilke ubehageligheder de kan sætte andre i, med deres fladpandede fremturen.

Landsbytossen kan ikke fatte, at der ikke er trafik i hans Disney´s links, når alt og næsten alle er blacklistet hos ham, og så sidder han og skriver til sig selv og gud hjælpe mig,stiller spørgsmål til imaginære personer som også er BB1.
Der burde nok falde et par ord omkring hans habiitet når der færdes med våben.
Når man har dannet sig en profil omhandlende mediet BB1, ser meget bedre hans aparte forfølgelses vanvid,omkring de foreninger som har bortvist ham, hans sygelige trang om at kende alle enkeltheder omkring de folk,han vil bekrige og en yderst lemfældig omgang med sandheden.
Det er på en måde urkomisk, at han vil have alle med sig,i hans raid imod hvem det nu kunne passe tossen at forfølge, hvis man ikke marchere op i r... på ham, er der dømt tumpe klååge åge og hyllere, igen et klart tegn på, at noget er gået tabt i BB1, hvis det nogensinde har været der, hvad jeg stiller mig meget tvivlende overfor.
Jeg vil ikke blacklister BB1,for han har ved selvsyn skrevet og fortalt,hvilken kategori han tilhøre og i denne her forsamling,kan han kun være en uverderhæftig lille støjsender.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-07-10 10:46

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-07-10 10:56

BB1du må altså ikke slutte med ???????????, når du snavvendt ikke vil snakke med de gode X.
Oversat!!!!!!!

Jeg gider ikke snakke med jer, men jeg slutter med et ????????, som vi altså ikke må besvare, så får du jo ikke svar på????, men du har nægtet os at svare på dit????, så må du altså ikke, hvis du mener det alvorsfuldt, for 900 gang ikke slutte med ??????, da vi er dannede mennesker og gerne vil lukke vores ting af forstod du det d????????

Jeg forklanger bevis for at du har forstået det med de ??????
Ellers stil et ??? så vi kan svare på dit ?? så det ikke er et ?? mere for dig

Crapicce el tumbo

MULTI -X
Det Gule Rev

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-07-10 11:13

Husk lige alle sammen - hvem er det der gang på gang skriver, at jeg har noget med krybskytterri at gøre - bevis det Istedet for at slynge om Jer med beskyldninger, der intet hold er i.... skriver Knudsen, selv om han har skrevet han ikke vil kommenterer spørgsmålet MEN husk lige min gode mand, jeg har ikke skrevet at du har deltaget i krybskytteri kapiche men at du ikke har en hujende fis forstand på jagt og hundearbejde, det må du godt citerer mig for

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-07-10 11:15

Man må bære over med BB1 og måske spørge ind til hans hjemmeside og HÆ manglende korrektur kigning.
Jeg har påvist elendig livsfarlig riffelbetjening, hunde i vand med redningsveste på, glemmer at lukke bundstykket op efter ombringelse af tamt hanfår. Tonganesern er stærkt bekymret for hans betjening af haglgvær under jagten, henslængt på akslen. Sandhesvidnet har set en Kribilistskytte imellem de brave jægere på hjemmesiden.

Nu kommer så de næste ?? hvad nu hvis de værste episoder er sorteret fra??

BB1 har på sin egen facon og hans videnstatus forklaret, at vi alle er tumper og vil vide hvor vi bor.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-07-10 11:43

I er snot forvirede det må være varmen..

Øjenvidne - læs spørgsmålet fra sandhedsvidnet.

Men Sandhedsvidnet og Øjenvidnet er måske en og samme person, som Tombaneseren og E.B.Berthelsen...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-07-10 12:07

Nokkefåret Ballegaard har det også svært. Jeg har hørt at konen ikke vil vide af ham, fordi han er blevet temmelig sløset med sig selv i løbet af de sidste 10 år, og folk hilser ikke på ham, når han lige før lukketid sniger sig langs husmurene i Løsning.
I det hele taget burde den nærmeste familie - inklusive adobtivsøn - gå til politiet for at få ham tvangsindlagt til mentalobservation.
Vi plejer jo at spøge med hans mentale tilstand, men efterhånden er det gået op for de øvrige deltagere, at Ballegaard i virkeligheden er meget, meget syg oppe i roen, og situationen er forværret. Det er så ekstremt, at han udgør en fare for sine omgivelser. Så hvis en eller anden lokal jæger læser det her, så gør for Guds skyld noget ved sagen.
For Fanden da! Ballegaard tænder på de tre små bogstaver DLS - og da han ikke kan stave, sker det måske, at han farer løs på alt hvad der er forsynet med netop disse bogstaver - eks. LSD, SDL etc. . Det er sqda uhyggeligt.

ÅH ja! Manden er rablende sindsyg, og det er squ synd for hans familie og hunden. Den lever jo hovedsagligt i et gammelt papegøjebur i den lukkede have. Konen vil ikke have den indedørs - og kun, når Ballegaard savlende sidder og skriver hadefulde indlæg om DLS, Tonganeseren og Berthelsen - får den stakkels hund lov til at komme ind i garagen, hvor Ballegaard er "opkoblet".
Egentlig burde han mure sig en betonbunker, det ville passe godt ind i hans livssyn. Jeg forstår ikke at Dyrenes Beskyttelse forholder sig passive i denne sag. Hans gamle hun døde pludselig. Ballegaard skrev, at den døde af en hjerneblødning. Gad vide hvad den egentlige dødsårsag var? Den blev jo ikke ret gammel. Hvis der var tale om en hjerneblødning, så var hunden mere heldig end som så. Men den slap da ud af papegøjeburet.

Mvh.
MULTI-X
TONGANESEREN
SJ. Odde og for udadgående

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-07-10 12:12

BB1 Du kender jo ikke engang de rigtige navne på dine fantasier.
Hvem skrev breve til afdøde personer og hvorfor dit lede svin. Sender du snart dit kybskyttehold ud efter mig din forkvalede stodder.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-07-10 12:37

Hurar hvor den går derud af Personfniddet længe leve.. Hus nu Tombe jeg bor ikke i Løsning, så hvorfor skulle jeg rende rundt der.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-07-10 12:55

Der går en fuldfed mandsling, i en fedtet brun frakke rundt på perronen i Hedensted, og tvinger folk til at melde sig ud af den forening de reklamere for.

Lige nu ligger der et specielt pigespejder hold fra Stor Lieen, indkaldt fra hans nærmeste vennekreds fra Face Book, på knæ og tegner og fortæller for manden, i sandet mellem svellerne, at der står DSB på alle dem, som køre med futterne og ikke DLS.
Manden kalder nu pigerne for Klågejenter og fjeldtumper og siger det er en stor mand som lyder navnet Børge, som bor nord for Stevns, der igen står bag de mange medlemmer som DLS har fået, og som nu kører rundt i alle togene, til møder i hele landet ,Brand og Redning er på stedet.
Der sættes vagtelfælder op, det er manden mest tryg ved udtaler en lokal krybber, trods gentagne forsøg kan han ikke fastholdes han er for fedtet. Hvis han ikke går i fælderne, hentes der et halvtamt hanfår, som lokalbefolkningen siger har stor magt over manden.

Multi -X
Ballerup Station

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-07-10 13:16

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-07-10 14:03

Hurar hvor den går derud af Personfniddet længe leve.. Hus nu Tombe jeg bor ikke i Løsning, så hvorfor skulle jeg rende rundt der.

Fordi du er ilde set i Bottrup. Selv i Hedensted ser man nødigt, at du sætter foddapperne i våbenforretningen.

Folk griner af dig - og selv med mange konkurrenter i lokalområdet, anses du for at være den største landsbytosse af alle. Stakkels familie.

Men nu vil jeg sætte gang i researchen i dit lokalområde - skal en tur på nettet og studere kirkebøger, og hvis du stadig er med på at svine hinanden til, så er jeg leveringsdygtig.

MULTI-X
Tonganeseren
Kragelund

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-07-10 14:17

Uha Uha jeg føler mig virkelig truet nu af Tomben, som i årevis har forsøgt at jorde mig, men som kun har formået at stjæle fra mig......

- men jeg skal jo nok til at være lidt mere vågen, når han nu vil til at indvoldvere de kristne for dem er der mange af her på egnen...

Desuden til din oplysning Tombe, så bor jeg heller ikke i Bottrup - der må virkelig være noget ivejen med din korttids hukommelse - demens??????? eller delerium????? Sommer varmen allene kan ikke gøre det,men OK nu kender jeg dig igen. Trængt så kommer trudslerne og modbydelighederne..

Glem nu ikke, at du er genkendt her på forummet...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-07-10 14:37

Det er ikke pænt, at de kristne beskyldeles for indvold kan du komprinte det BB1.

Du har en virkelighedsfjern tilgang til de meste BB1, det er da dig skvadderhoved, som bør stikke piben ind, hvad skulle der eventuelt ske, hvis en person blev genkendt her på siden, er der en "trudsel" gemt i den bemærkning, du har jo piblet lidt med den stil før, forstå det hvem der kan, når man kigger på dig, i din op to date 2 årige gamle hjemmeside, du er næppe blevet mere fit og appetitlig siden.
Det skulle nødig være sådan at nogen, jeg tror nu ikke at 11 mands Xerne, ryster meget i bukserne, skal føle sig presset af sådant et kvaj, men selvfølgelig med den bekendtskabskreds, som langsomt flyder op til overfladen kan man jo aldrig vide, og de praleri omkring din sindsyge mobning af mindre gutter, har du jo bevist hvad du er for et personage.

MULTI - X
HORNS REV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-07-10 14:44

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-07-10 14:54

Det er rigtigt - Ballehof. Du bor ikke i selv flækken Bottrup - men på Bottrupvej 3. Herregud da.

Men som Betterwisser forstår jeg ikke din sygelige trang til at kende deltagernes identitet. Hvad skulle det ændre?

Nu har jeg inviteret deltagerne til at kigge nærmere på mit revir - og derved lærer de også mig at kende, med skostørrelsse, hattemål, livshistorie - i nærværelse af min søn og hustru, livvidde og navn. Jeg håber at man vil besøge mig, og jeg garanterer fuld diskretion.

Men du, Bent Ballegaard Knudsen, hjemmesidernes største møgdyr, er ikke inviteret - og du finder derfor ikke ud af hvem de øvrige er. Ved min invitation sætter jeg samtidig dine modbydelige løgne i fokus - og får alt afkræftet.

Men - Ballehof, er du med på en "sviner", så skal du få selv de mest private og intime detaljer offentliggjort. Selv jeg har grænser, men på et eller andet tidspunkt skal der sættes punktum.

Men hvad Fanden! Hvorfor skriver jeg det her - du kan jo ikke læse og dermed forstå budskabet.

Men glæd dig nu over den sidste tid som "bestyrer" af jagten på Løvenholt. Det er snart slut, idet bestyrelsen ikke længere kan lade en sindslidende fremstå som repræsentant.

MULTI_X
Tonganeseren
Nu Vejle Nord

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-07-10 14:57

Øjenvidne - læs spørgsmålet fra sandhedsvidnet.
Hvad hentyder du til, vedrørende mit spørgsmål.
Du er godt nok ikke særlig konsekvent Knudsen, vi kan også kalde det inkonsekvent, har det noget at gøre med inkontinens når du skriver meeeeeeeeeeeeeeeget sent om natten?
SHV
multi - x
Endelave

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-07-10 15:10

Hør lige engang.

Er det ikke komplet vanvittigt at Bent Ballegård Knudsen, kan få lov til, med hans svinske løgnagtige stil, at få grandvoksne drenge til at flyve i småflint hva?

Han må vække en form for retfærdighedsgen hos de aller fleste, godt for det, men nu har han sgu og fanden også lagt enhver jagtsnak død, her på Kandu imellem ligesindet, den ender altid med lummerrøvs BB1 ødelæggende sygelige udflåd.

Der er vel kun en vej, at trække ankerkæden tot.

Mon ikke Løvenholt kunne finde et mere passende parti at udleje til, hvor man ikke sidder til højbords med krybber, ulovliglighed med fældefangst m.m..

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-07-10 15:16

Denne udemærkede forklaring, kan vel bedst bruges om hans ordflom, kan der håbes på

SHV

Multi - X
Østjysk vaffenlager

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-07-10 16:55

må du mindst ha` hvis ikke der er noget helt andet galt??

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-07-10 17:36

Tak for svaret Provsten1 og som Knudsen har skrevet Jeg skrev at jeg ikke gad debattere mere med Jer i den pågældende tråd. Det vil jeg heller ikke i denne er det så svært at forstå.?????????????????????? igen igen igen igen igen
Multi
x
Løvenholt

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 24-07-10 20:47

Tak til Sandhedsvidnet for denne flotte gestus.

De bedste hilsner
Provsten1
MULTI-X
Egeskov