/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Angående upload/ debat
Fra : DISKEN_revised
Vist : 600 gange
10 point
Dato : 24-07-10 00:27

http://www.kandu.dk/tip21079.aspx

Nu skriver ovn, brug anden SERVICE_ uden popup´s er
Citat
Tippet er godt og det er en fin beskrivelse, men kan du ikke bruge en upload uden de møjirriternde popop som ingen indbygget popop dræber i browseren kan holde nede

Uden at VIDE meget om upload, hvad bruger DU SELV.
Hører MEGET gerne fra andre sider, der IKKE har reklamer,,,
eller andet møj på siden
JEG kan nemlig ikke se dem, og derfor tror jeg??
som sådan, at ANDRE heller ikke ser dem...

Men måske du skulle tilbage på en Windows = REAL-TIME//

Istedet fra Linux

Normalt bruger jeg
http://rapidshare.com
Hvor der GARANTERET ikke er popups på_ men servicen er forringet
da jeg skal betale for at have ting og sager på DEN

OG BORTSET FRA DET, SÅ GIDER I JO IKKE VENTE DE 45 SEKUNDER DET TAGER
FOR AT HENTE FILEN.

4shared er ikke bedre_ men den bliver dog brugt..
af mange herinde_ tror jeg nok?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-07-10 00:40

Til billeder og andre småting som lige skal vises frem, der bruger jeg http://www.peecee.dk Peecee har den trælse visning at når billedet skal vises i fuld størrelse så bliver den delt af en reklame det kan løses ved at hente billedet hjem på comuteren
til større filer bruger jeg http://www.megaupload.com

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-07-10 00:44

YouSendIt har jeg brugt en kort periode, men de kræver at man registrer sig (gratis) der kommer mange mails som ikke er til at undgå hvis man har været inde på kontoen og uploade, så de er droppet igen og der er ikke kommet mails fra dem siden https://www.yousendit.com/

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 24-07-10 01:23

Og så RØG ALT hvad jeg lige havde skrevet__

Prøver igen
Denne til billeder = uden bjælker og andet
http://www.gratisimage.dk/
4shared? bruger jeg til tider, men der er stadig 15 sekunders ventetid på = LANG TID

Mellem venner bruger jeg skydrive/
Rapidshare har lige skiftet// 2 forskellige systemer ud, inden for den sidste måned,
så den bruges kun til at hente fra, da det koster MIG penge at have 3-500GB/ eller var det (terra-byte) liggende på deres server.
Så de er slettet..

Men som alle sikkert (ikke) ved, er at en browser ikke ens
på 2 maskiner.

Derfor mit spørgsmål_ jeg kan IKKE se de reklamer/ popups
som andre beskriver.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 24-07-10 01:25

Glemte lige at kommentere denne
Citat
det kan løses ved at hente billedet hjem på comuteren
til større filer bruger jeg http://www.megaupload.com

Der får JEG sex-sider og JASMIN:LIVE efter at have klikket på de CAPTA
man skal indtaste == så sådan er verden sgu da SJOV

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 24-07-10 01:26

For SLET ikke at glemme PARTY POKER

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 10 point
Dato : 24-07-10 01:34

Det ser ud som om der er forskellig visning på forskellige browsere som du selv siger, Megaupload popper ikke med nogen ting hos mig, hverken når jeg lægger op eller test henter til mig selv på en anden computer, det er selvfølgelig Firefox som bruges, både til Windows og Linux

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-07-10 11:59

Byg jer en lille server af en gammel computer...............og læg et SME (linux) serverprogram ind.

Godkendelse af svar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 25-07-10 22:59

Takker, men hver eneste gang jeg? bruger/ henter fra MEGA.
så får jeg mindst 2 poppere, og altid en fra party_poker,
den anden er rimelig lang tid om at gå igang,
da jeg mener den er (retnings_bestemt) til Landets brugere/ Danmark_ IP?
Nå_ men kan man VI ikke bare være ENIG = i at være UENIG...!

Gratis er ALTID GODT__ næsten