/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
PDF-XChange Pro
Fra : DISKEN_revised
Vist : 514 gange
50 point
Dato : 23-07-10 20:48

http://www.tracker-software.com/

Nogen der kan hjælpe med hvordan man laver et link til
en indlagt/ vedhæftet fil.

Jeg kan sagtens vedhæfte filer, MEN hvordan pokker åbner man dem.
Der kan ikke laves (bookmarks) eller lignende til filen.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-07-10 00:58

1. Man kan ikke lave link til filer i en mil eller på en hjemmeside med mindre filen befinder si et sted hvor den er tilgængelig for den modtane computer. Det er den i reglen kun hvis den er på en offentlig tilgængelig server, som kan findes via en navneserver. Det virker ikke med filer på din private computer.

2. Man kan vedhæfte alverdens filer i en mail. Derved overføres den til modtagerens computer. Men for at åbne den skal han have et program, som filen er beregnet til. Du kan eksempelvis sende en autocad datafil med en tegning til hvem som helst. Men hvis de ikke har autocad (eller noget andet cad læse) program, kan de ikke åbne den.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-07-10 13:11

Citat
Jeg kan sagtens vedhæfte filer, MEN hvordan pokker åbner man dem.

du dobbeltklikker på knappenålen, så åbner filen (forudsat at du har et program der kan åbne den)

For det var da vel i en pdffil du mente, ved ikke lige hvor transor får det med mails fra?

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 25-07-10 23:59

Citat
du dobbeltklikker på knappenålen, så åbner filen (forudsat at du har et program der kan åbne den)

Går ud fra at når man har programmet og TESTER pdf filen
SÅ skulle jeg vel kunne åben den = Den med knappen/ poster - nålen.
Men det kan jeg ikke, selv om det ligger LOKALT.

Citat
For det var da vel i en pdffil du mente, ved ikke lige hvor transor får det med mails fra?

Heller ikke mig, når den ikke kan åbnes på min egen PC.

Det kræver vist et par dages hård træning, da jeg ikke kan se mulighederne.
Og slet ikke ved at sende den som mail, når jeg ikke selv kan åbne/ se det.

Men ? muligheden er der JO_ så_ på en eller anden måde, burde det jo virke,
altså med at sende en vedhæftet fil og åbne den.

NÅ: men indtil videre bruger jeg så winchm
http://www.softany.com/winchm/
der kan klare det problem_ men..

Samt dette, der laver det hele om til en BOG?.
Med vedhæftninger og det hele.
http://www.antssoft.com/ebookmaker/index.htm

Syntes bare den er LIDT mystisk = vedhæft fil/ ALTSÅ, når man ikke kan åbne det..
Og helle intet under Bookmarks er der noget der ligner/ åben fil
Takker for svar indtil videre, lader det stå åbent et par uger eller mere...

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 50 point
Dato : 26-07-10 13:15

prøv CTRL+SKIFT+A
den åbner panelet til vedhæftede filer

jeg troede jo i min naivitet at du havde vedhæftet filen ved hjælp af knappenålen men du har selvfølgelig været i menuen dokument --> vedhæft fil og så får du ikke nogen knappenål

Godkendelse af svar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 10-09-10 03:44

Tak for svaret EXTERMINATOR.
lukker ??????

men kan stadig ikke hente INDBAGTE FILER FREM
hverken PÅ den ene / eller anden måde der er til SAMME

men lærer det vel...
jeg har ikke så travlt

troede bare der var en FIN _ lille genvej = til at dele filer med andre
uden andre kunne se DET
bruger andre programmer til DET_
også nemmere + pænere