/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Konverter fra MS XP 32 bit to MS XP 64
Fra : ganga
Vist : 506 gange
50 point
Dato : 23-07-10 20:22

Overvejer ovenstående- eller window7..,- men hvordan kan man vide, om ens maskine er gearet til at køre 64 bit?, jeg tænker på processer, og de andre komponenter der indgår i ens maskine..
Findes der en side.., der kan detekterer, om man har de rigtige komponenter?
På forhånd tak...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-10 20:33

Citat
Findes der en side.., der kan detekterer, om man har de rigtige komponenter?

Bare læg CDen i - den skal nok protestere hvis ikke det er muligt...

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 23-07-10 21:22

Accepteret svar
Fra : grow

Modtaget 50 point
Dato : 23-07-10 21:51

Du kan starte med at køre en test efter download af program.
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/downloads/upgrade-advisor

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 23-07-10 22:15

Citat
men hvordan kan man vide, om ens maskine er gearet til at køre 64 bit

Hent SIW_ den burde vide det/ hvad din processor/ bundkort kan og ikke
64 BITS kører ikke særlig godt, men de kan tage en masse RAM/ ellers ingen forbedring
i deres/ B_Gates styresystem..
http://www.gtopala.com/

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 23-07-10 22:16

Citat
64 BITS kører ikke særlig godt

Tænker på drivere og updates af andre programmer_ der muligvis ikke er helt NYE

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 23-07-10 22:18

OG SLET IKKE PÅ EN WIN 7
DEN KAN IKKE ENGANG KLARE DE MEST KENDTE ?? updates// plus andet.

Godkendelse af svar
Fra : ganga

Dato : 24-07-10 23:42

Perfekt..!!!
Tak for svaret grow.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 25-07-10 08:36

Tak for point ganga. God arbejdslyst! Jeg vil nok vælge Win 7 i 32 bit. til ældre maskiner.
SP3 til XP er den sidste support fra Microsoft