/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
kan ikke se mange hjemmesider
Fra : hanne39
Vist : 466 gange
300 point
Dato : 23-07-10 18:48

jeg har det problem at der er mange hjemmesider jeg ikke kan se. jeg havde også problemet med min bank, men det fik jeg rettet ved bankens hjælp det var en opgradering af java der skulle til. men alle de andre sider jeg ikke kan se, kan jeg ikke finde en løsning på. jeg får meddelelsen:
HTTP 400 forkert anmodning, at det måske er stavet forkert, men det er det ikke, for mange af siderne er fundet via google og trykket mig videre til.
men nederst på siderne står der:
javascript: expand collapse (infoBlock ID, true)
håber nogen kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-07-10 18:54

Prøv at gå ind i Tilføj/fjern programmer, fjern så de tidligere Java-versioner, de bliver nemlig ikke overskrevet når man installerer nyt.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 23-07-10 19:51

gå i internet explore. Tryk på fanen funktioner, Nederest tryi på internet indstilinger.
Derefter Avancerede. Der efter tryk nulstild.
Så sku den være der igen. Og husk lige, At lukke explore, og start igen..

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 23-07-10 22:37
Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 23-07-10 22:39

HVORNÅR lærer LILLE Danmark

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 23-07-10 23:17

tja eller droppe EI helt, og køre med google crome eller firefox, det virker altid

Kommentar
Fra : hanne39

Dato : 29-07-10 16:37

tak for hjælpen til jer alle. jeg fjernede en tidligere version af java, men det hjalp dog ikke så det endte med at jeg gendannede systemet og det hjalp.