/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Tv shop/tvins luftmadras?
Fra : Gigli-Chico
Vist : 1263 gange
33 point
Dato : 23-07-10 17:02

Hej.

Jeg ved ikke helt i hvilken kategori dette spørgsmål skal stille så stiller det bare her.
For længe siden så jeg noget reklame for enten tv shop eller tvins... eller anden shop online.
Det var en luftmadras som var "selv oppustende" ved et tryk på en knap.
Jeg har ledt over alt føltes det som men kan simpelthen ikke finde den?
Er der nogen der kender den eller har en hjemmeside til hvor den kunne ligge?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 23-07-10 17:09

De sælger en hos JYSK som virker fortrinligt, har selv en og bruger den som gæsteseng, den fås i flere størrelser og har motor til både at pumpe den op, og til at tømme den for luft bagefter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-10 17:13
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-07-10 17:31

De få shows jeg har set på TV-Shop giver indtrykket af at varerne er meget dyrere end andre steder.

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 23-07-10 21:59

Min veninde ønsker sig sådan en men kan ikke huske hvor hun har set en eller noget og jeg har kigget over alt. Jeg kender godt dem i jysk men det er ikke dem. det er den specielle hun ønsker sig.

Den er selv oppustende og så lukker den også selv luft ud når man er færdig. jeg har fundet en der minder om den her: http://eshop.silvan.dk/vare_Gaesteseng-dobbelt-luftmadras_80307

Men det er stadig ikke den samme,. jeg har noget tid inden hendes fødselsdag så håber jeg finder den rigtige inden hvis ikke så har jeg den som en "backup" :D
Men skriv da endelig hvis i kender den fra tv.. :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-10 07:39

Citat
Jeg kender godt dem i jysk men det er ikke dem. det er den specielle hun ønsker sig.

Hvad specielt skulle der være ??????

De fungerer ALLE ved en elpumpe der både pumper ud og ind.....

Så hvori består det specielle du søger ??????

Den du "kender" fra TVINS er magen til den vi viser dig her - den koster bare det dobbelte - derfor kan de ikke længere sælge dem

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 25-07-10 13:39

Citat
Den ER god.

Vi har to af slagsen som enkeltsenge til overnattende gæster - De er begejstrede.

Har selv prøvet den inden den blev "overladt" til andre - og den er virkelig behagelig at ligge på.

Blot husk at den skal pumpes ret hårdt (efter min mening) - så er den mest behagelig.

Fidusen er jo netop at du ikke ligger på "gulvet" men i "normal" højde.

Om den/de er for dyre kan jo diskuteres - jeg syntes det ikke.

Det er noget du skrev - refi - i et lignende spørgsmål.. d. 12/07-05
http://kandu.dk/Spg70503.aspx

Men jeg har selv fundet den og den hedder Restform Double den jeg ledte efter.

Annuller spørgsmålet
Fra : Gigli-Chico

Dato : 25-07-10 16:01

Jeg fandt selv svaret. det eneste folk gjorde var at spørge hvorfor jeg søgte den og gav mig andre hjemmesider som intet havde med den seng at gøre og ingen gav mig et svar selv om jeg fandt ud af at der var nogen der skrev som viste hvad det var for en men stadig ikke gav mig navnet.. Så jeg fandt svaret selv... luftmadrasen hedder Restform..