/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Idioter!
Fra : mooseinc
Vist : 889 gange
50 point
Dato : 23-07-10 12:59

Modersvilje, Nullerbullerpige og Piaskov.

I tre er da de største fjolser som nogensinde har givet point for et tip. Her giver jeg jer en af tidens bedste og mest dygtige mennesker, som dedikerer meget af sin tid til GRATIS at vejlede og give råd - plus de videoer han lægge på youtube, for hele omverden at lære og tage gratis til sig.

OG SÅ PIVER I OVER SIDEN IKKE ER PÅ DANSK!!!!!!

Det er ikke pga jeres dårlige bedømmelse af mit tip, men pga jeres inkompetence og den måde i bare har undladt at kommentere til tippet.
Har i aldrig lært engelsk i skolen? Livet er virkelig svært hvis man ikke får det serveret på et guldfad med diamantindgravering?
Jeg bliver simpelthen bare nødt til at udtrykke min utilfredshed med hvordan i kvindemennesker nogen gange opfører jer.
Hvis i ikke har kunnet bruge tippet til noget som helst, så giv dog i det mindste noget mere feedback på hvorfor.
Og sidst men ikke mindst - LÆR ENGELSK!!!!!

Usle mennesker i tre!!!!

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 23-07-10 13:09

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 23-07-10 13:28

Citat
OG SÅ PIVER I OVER SIDEN IKKE ER PÅ DANSK!!!!!!

Man skal jo brokke sig over noget i denne tid.

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 23-07-10 13:41

Giver dig nu ret...

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 23-07-10 13:52

Som kvinde fik jeg straks trang til at forsvare mig og mit køn

Men så checkede jeg dit tip, og da mit engelske ikke er helt i skoven må jeg give dig ret. Det er en glimrende side, og du fortjente bestemt flere stjerner for tippet.

I denne tid nytter det ikke kun at dømme ud fra om en site er på dansk eller engelsk. Der ligger mange guldkorn på nettet, som ikke er oversat til dansk. For alle os, som er beskæftiget i IT branchen eller anden teknologibranche, der er man vant til at alle de gode tips og tricks ligger på internationale sider, og alt foregår på engelsk.

Jeg håber, dem der ikke kan engelsk, i fremtiden vil undlade at bedømme tips på engelsk. Fair nok, at man synes det er svært, men så må man undlade at udtale sig.
Men Mooseinc, usle mennesker er de ikke! Bare ikke så oplyste.....

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 60 point
Dato : 23-07-10 13:55

Forresten har jeg i nogen tid eftersøgt et interval træningsprogram, og sørme om det ikke ligger her:
http://www.scoobysworkshop.com/effecientrunning.htm

Tak Moose..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-07-10 14:10

Man kunne jo prøve at få siden oversat med dette

http://translate.google.com/#

godt nok langt fra en ordentlig oversættelse, men mon ikke man kan forstå meningen

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 23-07-10 14:15

Tak folkens.

Mange tak for lidt bekræftelse, det havde jeg sgu brug for

Specielt til Pifo - dejligt at høre et velskrevet argument, og god kritik. Og rigtig rart at du kunne bruge siden til noget.
Efter jeg havde set hans første videoer på youtube har jeg dagligt besøgt hans workshop på nettet. Hans træningstips, madtabel og udregningsprogrammer m.m har hjulpet mig af med en god bid maveflæsk og jeg har fået en formidabel indsigt i kostplan og bodybuilder-mad (eller hvad man skal kalde det). hehe

Hav en fantastisk uge (jeg skal nemlig til sverige og fiske laks - dejligt afslappende)

Moose

Godkendelse af svar
Fra : mooseinc

Dato : 23-07-10 14:32

Tak for svaret pifo.

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 24-07-10 00:20

piv piv.
Synes det er et dårligt tip...