/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kan ikke afinstallere Image Eye v.7.4
Fra : johnnyBP
Vist : 555 gange
58 point
Dato : 23-07-10 10:22

Jeg vil rydde op på min harddisk og fjerne programmer jeg ikke længere bruger. Image Eye er et af dem, men der er ingen uninstal i dets directory, og ControlPanel/uninstall programs melder følgende fejl:
"missing uninstall script - uninstall.bat."
Hvordan fjerner jeg det manuelt?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 68 point
Dato : 23-07-10 10:26
Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 23-07-10 13:10

Citat
"missing uninstall script - uninstall.bat."

Du kunne jo geninstallere det, og så finde ovenstående fil.
http://www.freedownloadscenter.com/Multimedia_and_Graphics/Animated_GIF_Editors/Image_Eye.html
Ellers kan du bare slette mappen i C: programmer
tvivler på der skulle være mere end det, der ligger i mappen

Kommentar
Fra : mystik

Dato : 23-07-10 23:47

Kan du ikke bare højre-klikke på dit drev og gå ind i diskoprydning, og fjerne den derfra..eller det er måske ikke alt man kan slette ad den vej...

Jeg prøvede engang dr delete...men fik aldrig slettet lortet...

Godkendelse af svar
Fra : johnnyBP

Dato : 24-07-10 10:05

Tak for svaret refi. Det virkede.

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 30-07-10 10:45

Jeg har haft det samme problem, men med weather.com. Jeg ved, at mange andre også har haft problemer med at slippe af med dette ellers udmærkede vejrprogram, når man ikke længere vil bruge det.

Men "Revo", som johnnyBP anbefaler, har også hjulpet mig. Det er samtidig et nemt og sjovt program at arbejde med.