/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
London
Fra : lexiben2
Vist : 560 gange
100 point
Dato : 22-07-10 22:25

Jeg skal have min søn på 13 år med til London i ca.4 dage, ved nogen hvordan det gøres billigst ?
M.v.h. Lexiben 2

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-07-10 22:28
Accepteret svar
Fra : stjerneboern

Modtaget 110 point
Dato : 22-07-10 22:51

Easyjet.com

samt booking.com

dem bruger jeg altid.

find et hotel der måske ikke ligger så langt fra Victoria st. så går det nemmer at komme til lufthavnen =)
og det er billigst med bussen som også kan bestilles hjemmefra.
huske at printe bestilingen og betaling ud. =)
man kan sagtens stige på før selvom man har bestilt til en senere afgang for det kan være svært at bedømme hvor lang tid man er om at komme ud =)
God tur.

Kommentar
Fra : Megafonen

Dato : 23-07-10 08:57

Vær opmærksom på at hvis du sparer for meget på det, så bliver flyvetiderne også dårlige. Det bliver meget tidligt om morgenen højst sandsynligt, så du kan godt vine farvel til den første dag i london, hvor du går rundt i koma af træthed. Hellere give 500 kr mere og flyve ved 8-9 tiden om morgenen i stedet for kl 5 om morgenen osv.
Tro mig.. har selv gjort det de første par gange.

Kommentar
Fra : Megafonen

Dato : 23-07-10 08:59

Plus at du bliver behandlet som en ged med de helt billige selskaber. Lange køer og ingen faste pladser osv.
Desuden lander man ofte i Standstedt og skal bruge penge og lang tid på at komme til London, i stedet for at lande i Heathrow.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-07-10 09:41

Prøv lige at læse min tråd vedr. EasyJet

http://www.kandu.dk/Spg71178.aspx

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 24-07-10 23:39

Det tager ca. 1½ med bussen fra Standsted til Victoria st. og de flyver også omkring tror det er ca . kl. 10 det passer med at man kan tjekke ind på hotellet. Det er slet ikke så besværligt. Men hjem rejsen kan være det hvis man vil spare, så er det tidlig eller meget sent. Men det vælger man så bare om man vil ellerr om man gerne vil lige ofre lidt mere uden stress. man skal tage afsted i god tid med bussen. det tager virkelig sin tid at komme igennem når man rejser hjem. jeg vil sige 3½ til 4 timer før tjek in tid. =) Hvis man vælger en taxi til at køre så lad endelig være med at bede hotellet om at bestille en tid jer, det koster næsten det db. så. Få fat på en på gaden, de kører hele tiden =) til alm. priser.

Godkendelse af svar
Fra : lexiben2

Dato : 27-07-10 22:44

Tak for svaret stjerneboern.

og tak til jer andre, det er bare super at blive hjulpet på vej

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 29-07-10 23:22

Velbekommen og rigtigt god tur.