/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Ingen overførsel af Gmail
Fra : kipumi
Vist : 467 gange
100 point
Dato : 22-07-10 19:09

Jeg har altid fået alle mine mails fra min gmail overført til min "rigtige konto". dvs det er kun familien og gode venner, hvor jeg bruger den. Gmail det er til al det andet. Men pludselig er de holdt op med at komme, og det er irriterende. Men jeg aner ikke, hvor jeg kan rette det, har prøvet at lukket op på forskellige links på deres side, uden resultat.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-07-10 22:06

www.google.dk > log ind

skriv din gmail
skriv dit password

Klik på den blå Gmail lidt oppe til venstre

Klik på indstillinger oppe til højre

Klik på videresendelse og pop/imap

Nu kan du indstille din videresendelse og hvor den skal hen eks. til din "rigtige konto"

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 22-07-10 22:33

Jeg har været inde og kigge, der hvor du anbefaler, og der står min konto, som den skal videresendes til? Jeg har fået en til at sende en mail, og den går ikke videre. Jeg har så selv sendt en fra gmail til min konto, for at se om der er noget glt der, men den kommer lige så fint ind på min rigtige konto. Har du et godt råd mere?

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 22-07-10 22:37

Videresendt en kopi af indgående mail til : og her står min mailadresse så. Og maker kopi fra gmail som læst (har jeg valgt) - der står i en ramme nedenunder : Tilføj en afsenderadresse ? Men hvad er så det. Skal jeg også skrive noget her?
Det har fungeret lige til i forgårs, sikke noget møj.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 22-07-10 22:55

Der skal være prik i > videresend til din adresse
Har du oprettet filter så du ikke får dem alle
POP skal være aktiveret

Ps. Hvis du sender fra gmail til gmail inde i dit mailprogram ( din rigtige konto) videresendes den ikke

Godkendelse af svar
Fra : kipumi

Dato : 24-07-10 13:14

Tak for svaret Eyvind.