/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Dansk brugsanvisning til Powershot G3
Fra : h_johansen
Vist : 504 gange
200 point
Dato : 05-05-03 19:51

Hejsa!

Endelig ankom vores nye Powershot G3.. men desværre er brugsanvisningen på tysk.
Det volder altså en nogle problemer når tysk ikke er ens stærkeste side.., så mit spørgsmål går denne gang på om I ved om man kan få tilsendt/købe en dansk/engelsk brugsanvisning fra Canon Danmark...? Eller eventuelt måske et sted på nettet hvor den ligger til download??

På forhand tak!!

M.V.H. Henrik

Kommentar
Fra : h_johansen

Dato : 05-05-03 20:40

Hejsa igen!

Hvis der sidder nogle ejere af et Powershot G3 derude med DANSK manual så ville kunne jeg jo låne den og kopiere den?? Jeg betaler med glæde portoen frem og tilbage samt lidt oveni for din ulejlighed. Skriv eventuelt til henrikbillejohansen@FJERNDETTE.yahoo.dk hvis du har spørgsmål..

Jeg krydser fingre, arme, ben og hvad der ellers kan krydses....

M.V.H. Henrik

Accepteret svar
Fra : JDithmar

Modtaget 200 point
Dato : 08-05-03 21:51

Hej Henrik!
Jeg har købt et dansk manual sæt hos Digital4You på Falkoner Allé. Jeg mener at jeg gav ca. 300 kr. for det.

MVH John

Kommentar
Fra : skovsby

Dato : 09-05-03 00:29

I er da rigtig smarte.....
Hvorfor har i ikke bare købt kameraet hos en forhandler hvor i for den Danske manuel med? Så sparet i jo både penge og alt det besvær.

Oven i det… Så er det jo også noget rigtigt lort hvis dit kamera går i stykker… For hvad så?? Canon Danmark vil da ikke reparer det… Så skal det sendes til Tyskland hvor det er importeret fra. Og det tage tid og er møg besværligt på grund af de misforståelser der kan opstå i forbindelse med oversættelsen af sproget…

Til en anden gang… Så tjek da lige hvor kameraet kommer fra. Om der er dansk manuel med i købet, og om det er den danske official importør der står bag. For ifølge loven… Så skal der følge en dansk manuel.

I kan eventuelt slippe let uden om det ved, at købe jeres næste kamera hos enten www.kamerahuset.dk eller www.platan.dk da de kun for deres kamera fra de danske official importør.. Og der med dansk garanti og danske manuel.

I øvrigt så er det overpris for en dansk manuel på 300,- Hos din lokale fotohandler er den officielle pris nemlig 250,- Bare til orientering.

Godkendelse af svar
Fra : h_johansen

Dato : 14-05-03 23:09

Tak for svaret JDithmar. Jeg fandt en engelsk manual til download et sted på nettet (læs hvor i tips..), så nu kører det bare..!

M.V.H. Henrik