/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Blitztlys i blinklysne??
Fra : Mr.Stock
Vist : 1072 gange
20 point
Dato : 09-11-01 13:02

Hej..!
hvordan får jeg blitzlys i mine blinklysforan og hvor kan jeg f¨det???
og tilsidst hav koster sådan noget???

ps. De blåbliztlys sku gerne lige politiblink!

HåBer noGEn GiDeR SvA®E!

MvH. Mr.Stock

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 30 point
Dato : 09-11-01 14:25

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:8vPG7.1046$Gt.34534@news000.worldonline.dk...
> Hej..!
> hvordan får jeg blitzlys i mine blinklysforan og hvor kan jeg f¨det???
> og tilsidst hav koster sådan noget???
>
> ps. De blåbliztlys sku gerne lige politiblink!
>
> HåBer noGEn GiDeR SvA®E!
>
> MvH. Mr.Stock

Thansen sælger til 98 kr pr. sæt. Et sæt består af 2 stk pære !

/Thomas

>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 09-11-01 15:09

Og det er addr: http://www.thansen.dk/

Mvh
Parkens

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-11-01 18:03

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:8vPG7.1046$Gt.34534@news000.worldonline.dk...
> Hej..!
> hvordan får jeg blitzlys i mine blinklysforan og hvor kan jeg f¨det???
> og tilsidst hav koster sådan noget???
>
> ps. De blåbliztlys sku gerne lige politiblink!

Forklar mig lige... Hvorfor tror du udrykningskøretøjer har blå blink...?
Skulle det mon være så man kan skelne dem fra almen trafik..? Er det fedt at
folk synes at du er hjernedød..? Man skulle kraftedme tro at popkulturen
tænker med røven hele bundtet...

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 09-11-01 20:11

"Thomas Buus Andersen" skrev d. 09-11-01 14:25 dette indlæg :
>
> "Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:8vPG7.1046$Gt.34534@news000.worldonline.dk...
> > Hej..!
> > hvordan får jeg blitzlys i mine blinklysforan og hvor kan jeg f¨det???
> > og tilsidst hav koster sådan noget???
> >
> > ps. De blåbliztlys sku gerne lige politiblink!

Okay Thomas men HVOR på Thansen..! kan du ikke finde den direkte adresse!???
> >
> > HåBer noGEn GiDeR SvA®E!
> >
> > MvH. Mr.Stock
>
> Thansen sælger til 98 kr pr. sæt. Et sæt består af 2 stk pære !
>
> /Thomas
>
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 09-11-01 20:15

Thomas Buus Andersen....?

HVOR PÅ THANSEN KAN JEG FINDE DE BLINKLYS????????
JEG HAR LEDT!

MvH.. DAniel

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 09-11-01 23:25

Hej.
De har et Tlf.nr samt en E-mail og garenteret også flere ting end det der vist på deres Site. Kontakt dem !!!

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-11-01 12:02

> Forklar mig lige... Hvorfor tror du udrykningskøretøjer har blå blink...?
> Skulle det mon være så man kan skelne dem fra almen trafik..? Er det fedt
at
> folk synes at du er hjernedød..? Man skulle kraftedme tro at popkulturen
> tænker med røven hele bundtet...
>

Men de lærer det nok den dag de kærer politifolk stopper dem. Det kommer til
at koste KASSEN!!! Personligt politianmelder jeg alt og alle (så vidt jeg
finder ud af hvor de bor) der kører med blå blink, udrykningshorn osv. uden
bare for at spille smarte.

Det er i orden man tuner sin knallert så den kører lidt hurtigere, men der
er ingen grund til at begynde at lege hjernedød, og kører med blå blink.

Drop den latterlige ide!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-11-01 12:15

Michael Jensen wrote:

> Det er i orden man tuner sin knallert så den kører lidt hurtigere, men der
> er ingen grund til at begynde at lege hjernedød, og kører med blå blink.

Moral er godt, dobbeltmoral er...?

Nej ligemeget, du himler nok.

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte
Århus - Denmark
UIN : 6961994

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-11-01 14:43

> Moral er godt, dobbeltmoral er...?

Skidt... men blot fordi nogle embedsmend vedtager en lov om at knallerter
kun må kører 30km/t behøves de jo ikke have ret vel ??

Overholder du altid færdselsloven til punkt og prikke ? I dont think so..!!

Men skal alle biler nu og knallerter nu til at kører rundt og hav blåt blink
på ? Gud fader bevares... der er i forvejen kun alt for lidt respekt for
udrykningssignaler og horn, men tror du selv der bliver bedre af at
knallerter begynder at kører rundt med det.. ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-11-01 20:23

"Simon D. Hansen" skriver:

> Michael Jensen wrote:
>
> > Det er i orden man tuner sin knallert så den kører lidt hurtigere, men der
> > er ingen grund til at begynde at lege hjernedød, og kører med blå blink.
>
> Moral er godt, dobbeltmoral er...?

Dobbeltmoral er sku da bedre end ingen moral!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-11-01 20:27

Niels Skaaning wrote:

> Dobbeltmoral er sku da bedre end ingen moral!

Okay, hvordan det?

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte
Århus - Denmark
UIN : 6961994

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-11-01 23:03

"Simon D. Hansen" <Sputte@Mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3BED0C2B.3E3B28A7@Mail.dk...
> Moral er godt, dobbeltmoral er...?
>
> Nej ligemeget, du himler nok.
>

Hmm... så du er en af dem der stempler en person som forbryder så snart man
kører lidt over de i DK tilladte hasitgheder.

Man kan da godt synes det er ok at kører lidt for hurtigt på mortovejen, men
samtidigt synes at det er ulovligt at tage et andet menneskes liv. Derfor er
man sku da ikke dobbeltmoralsk. Men du føler måske alle danmarks love 100%
og har aldrig nogen siden brudt dem ?

Du synes også det er okey at man kører rundt med blå blink på sin knallert,
men det er altså ikke i orden at man kører over de tilladte 30.

Sådan forstår jeg desværre dit indlæg.

Venligst

Michael Jensen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-11-01 23:26

Michael Jensen wrote:

> Hmm... så du er en af dem der stempler en person som forbryder så snart man
> kører lidt over de i DK tilladte hasitgheder.

Slet ikke, kører skam selv en ordentlig slat forkert!

> Man kan da godt synes det er ok at kører lidt for hurtigt på mortovejen, men
> samtidigt synes at det er ulovligt at tage et andet menneskes liv.

100% enig

> Derfor er man sku da ikke dobbeltmoralsk. Men du føler måske alle danmarks
> love 100%

Jeg føler dem 100% ja - føler dem hver gang jeg bliver stoppet eller blir mindet
om det er ulovligt at køre på tunet moped. Jeg er klar over det var en tastefejl
fra din side, og som sagt - Nej, jeg følger IKKE alle regler.....faktisk langt
fra.

> Du synes også det er okey at man kører rundt med blå blink på sin knallert,
> men det er altså ikke i orden at man kører over de tilladte 30.

Nopes, har dog selv kørt med det, og tog dem af pga. hel samme grund som du
nævner - Så snart det er mørkt ligner man foruroligende meget et udryknings
køretøj - Hvilket jeg ikke ønsker at gøre.

> Sådan forstår jeg desværre dit indlæg.

Jeg ved det, var faktisk oxo ment som en provokation, for at se om du virkelig
var en hellig banan eller ej - Håber ikke du bærer nag.

Fortsat go weekend

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte
Århus - Denmark
UIN : 6961994

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-11-01 09:58

"Simon D. Hansen" <Sputte@Mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3BEDA992.B64A80F1@Mail.dk...
> Jeg ved det, var faktisk oxo ment som en provokation, for at se om du
virkelig
> var en hellig banan eller ej - Håber ikke du bærer nag.
>

Det er helt okey

Godkendelse af svar
Fra : Mr.Stock

Dato : 22-11-01 15:06

Tak for svaret Thomas Buus Andersen.