/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Windows dvd maker
Fra : bronze35
Vist : 552 gange
45 point
Dato : 20-07-10 20:28

Hej

Jeg vil lave et slideshow af mine digitalbilleder og vil bruge Windows dvd maker. Det problem jeg har, er at jeg ikke kan lave flere afsnit. Jeg kan kun putte et utal af billeder ind i eet afsnit.
Hvad gør jeg galt ?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-07-10 22:51

som sådan ikke noget, det er sådan dvdmaker virker
hvis du nu i stedet for laver det i moviemaker, så kan du lave alle de afsnit du vil

Kommentar
Fra : bronze35

Dato : 20-07-10 23:20

Hej EXTERMINATOR

Mange tak for dit svar. Jeg mener at have hørt at når man laver slideshow i moviemaker kan resultatet blive "grynet". Er det noget du kender til ?
Kan jeg indsætte baggrundsmusik til slideshow der er lavet i moviemaker ?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-07-10 23:34

har nu ikke oplevet at resultatet skulle være dårligt.

Ja du kan lave baggrundsmusik, overgange, indtaling, tekster og andre ting i moviemaker

Kommentar
Fra : bronze35

Dato : 21-07-10 00:02

Hej EXTERMINATOR.

Mange tak for svaret. Det vil jeg så prøve

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 21-07-10 20:04

Citat
Vista eller 7

Kommentar
Fra : bronze35

Dato : 22-07-10 09:26

Hej.

Jeg bruger Windows 7