/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hjorte fod.
Fra : bb1
Vist : 1866 gange
300 point
Dato : 20-07-10 16:21

http://www.jagtformidling.dk/Merkel/fod.jpg

Er dette aftrykket af en hjortehov eller kloven fra en ko ??????

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-07-10 16:26

http://www.jagtformidling.dk/foto.asp

Kan I se nogle hjorte?????? Jeg kan se en gren som er afbarket med en kniv.. En hjort gør det ikke så pænt!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-07-10 16:31

Kronvildt.

Billede 17 + 18.
Klik på foto for stort billed

Vi har fredet vildtet i skoven, idet hjortevildtet på forhånd er trængt i områdt. Der bliver fejet til den store guldmedalje. Billede 15.

Her går 2 store hjorte. Vis resten af teksten
Sidste efterår sloges de som bare pokker - noget man kunne høre langt omkring.
Billede 13.

Her lusker Tikka rundt. Færten er der stadig - 2 dage senere.
Billederne 21, 22 og 23.

Her ser I aftrykkenes størrelse. Det er altså kronvildt. Jeg fik taget 2 gibsaftryk, men efter at have ventet 45 minutter, det begyndte også at regne, dækkede jeg gibsen til - og henter dem i morgen.
skjul teksten

EBB

( I skal lang ned på siden inden billederne kommer - inden I når dem ser i billeder af Kronhjorte hvor fra tror I?? - fra min jagt.. Jeg behøver ikke tage gipsafstøbninger eller selv afbarke grene med en kniv for at prale.)
Billederne er ikke engang taget af mig selv, men af et ledende medlem af Dansk Land og strandjagt..

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 20-07-10 16:37

Det er en gris der har lavet det der rod....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-07-10 17:37

Ja det har du helt ret i en gammel orne......

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-07-10 09:58

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 21-07-10 19:50

Vedr...Hjort eller ko.

Jeg blev engang i tidernes morgen trådt over tæerne af en ko.
Deres klove er betydelig større end aftrykket på billedet....Så nej, det er ikke aftryk fra en ko.

Et slag på tasken vil være - aftrykket stammer fra en stor kronhjort.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-07-10 21:26

Så store kronhjorte har ikke levet frit i Danmark siden sidste is tid og når man ellers ser på billederne, så ser man ingen dyr overhovedet og hvad med fejningen, mon ikke der også havde været fejet på de andre grene - hvis det havde været en stor hjort????

Nej, mystikken breder sig.......

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-07-10 22:57

Typisk når Tonganeseren E.B.Berthelsen og D.L.S. hylerne bliver afsløret - så lukker de tråden i stedet for at svare på det de bliver spurgt om....

Det er altså bevist at Tonganeseren er lig med D.L.S. oraklet fra Nordsjælland: Erik Børge Berthelsen. Personen der skriver breve til afdøde og som i 35 år har håbet på, at kunne skyde et krondyr på sin svigerfars egendom, som han allernådigst har fået lov til, at gå på en gang imellem,sammen med sin pap søn...

Oraklet som skrev, at jeg ingen børn havde og trode at fordi man giver ens søn lov til selv, at bestemme statsborgerskab - ja så er det pludselig ikke ens søn - snydt igen hedder det hvis på godt Dansk....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-07-10 11:51

Ondskaben breder sig....

Men iøvrigt bb1, mig bekendt, hedder EBB ikke det navn du skriver - altså, du ved ikke hvem manden er, og det til trods, kører du alligevel hetz imod personen - det ik' særligt smart.!!

Blot et godt råd fra mig til dig..

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-07-10 12:35

H.H. Jeg ved skam udemærket hvem Tombaneseren E.B.Berthelsen er HUSK han har tyv stjålet fra mig og selv indrømmet det også, at jeg var så dum, at vise ham mit hjem og hilse på min kone.

Begge dele skulle jeg aldrig have gjort. Manden er farlig. Det burde du vide,men det er måske derfor du nu er vendt 360 grader.....

At jeg kalder ham Erik Børge er sku` kun fordi det navn passer.... Ikke at han hedder der,men at det passer komprinte???

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-07-10 13:06

Citat
Begge dele skulle jeg aldrig have gjort. Manden er farlig. Det burde du vide,men det er måske derfor du nu er vendt 360 grader.....

Jeg kender ikke manden -jeg har aldrig truffet ham, og har aldrig været i dialog med ham, hverken telefonisk eller på Kandu's PM system.
Mit kendskab til EBB er kun fra indlæg på hhv Jagtformidlingen, Net natur - og så selvfølgelig, indlæg her på Kandu.

Verndt 360 grader, skriver du..??

Tonganeseren og jeg, udkæmpede en del drabelige og direkte ondskabsfulde kampe for et måneder siden. Vi har begge to indset, at den slags nederdrægtigheder ikke fører til nogen vindere af "kampene" - kun tabere. Derfor har Tonganeseren og jeg besluttet, at holde fred og fordragelighed - og det går egentligt ganske godt, idet, jeg kan mærke, at vi er ved at nærme os hinanden endnu mere.

Du skulle også prøve at komme tættere på dine "uvenner" idet, du vil opdage at fred og fordragelighed og accept af hinandens særheder er meget bedre end krig og mistænksomhed.

Og som "din gamle ven" Mogens Mogensen altid sagde; "Det er stort at elske, men større at tilgive"
Hvor "din gamle ven" Mogens, havde citatet fra......Det ved jeg ik'

Med disse ord, ønskes du en rigtig god weekend i familiens skød.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-07-10 13:22

H.H. Jeg husker udemærket diskussionen imellem dig og Tonganeseren og at Tombe truede dig med at melde dig til sin ven politimesteren..
Så lad nu være med at påstå at du ikke ved at Tonganeseren er lig med E.B. Berthelsen oraklet fra D.L.S.
Jeg har sagt det til dig før, lad være med at lyve - det kan ingen klare i længden de glemmer hvad de tidligere har skrevet og min ven Mogen Mogensen hold ham uden for. Jeg har stadig venner bl.a. på Facebook, som savner ham og ikke mindst tiden den gang lige så meget som jeg gør..

Fej for egen dør først min ven, så forbliver vi venner...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-07-10 14:11

Citat
Så lad nu være med at påstå at du ikke ved at Tonganeseren er lig med E.B. Berthelsen oraklet fra D.L.S.
Jeg har sagt det til dig før, lad være med at lyve - det kan ingen klare i længden de glemmer hvad de tidligere har skrevet og min ven Mogen Mogensen hold ham uden for. Jeg har stadig venner bl.a. på Facebook, som savner ham og ikke mindst tiden den gang lige så meget som jeg gør..

Fej for egen dør først min ven, så forbliver vi venner...

Øøøhhhhh bb1, hvor har jeg skrevet/påstået, at Tonganeseren og EBB ikke er en og samme person..??
Du skal læse hvad jeg skriver, ellers bliver det en mærkelig form for kommunikation.
-Og jo, Tonganeseren truede mig med politimesteren, men indså åbenbart, at det han/Tonganeseren, troede der stod indlægget - det stod der bare ikke.
Okay, nu har du fået en forklaring på det emne. Jeg ser frem til at vi to ikke skal diskutere emnet mere, idet, det er en sag mellem Tonganeseren og mig - og ikke en sag mellem dig og mig.

Næ, min gode ven, jeg vil ikke holde Mogens udenfor.!! Jeg citerer ham når jeg finder det passende - og jeg fandt det passende i forrige indlæg.

Med hensyn til rengøring af egen dør....tror du ikke vi skal lade den diskussion ligge...??

Du ønskes stadig en god weekend..

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-07-10 14:25

Jeg kender ikke manden -jeg har aldrig truffet ham, og har aldrig været i dialog med ham, hverken telefonisk eller på Kandu's PM system.
Mit kendskab til EBB er kun fra indlæg på hhv Jagtformidlingen, Net natur - og så selvfølgelig, indlæg her på Kandu. Citat fra H.H. Slut
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Når du skriver sådan, så kan jeg da kun svare, som jeg gjorde. Du har jo været i dialog med ham - hvordan kunne i ellers lave en aftale om borgfred?
Ligeledes har du også på det sidste båret en del ved til bålet når Tomben har angrebet mig og nægtet at han var E.B.Bertelsen, så så uskyldig som du giver udtryk for er du nu ikke,men ok for mig hvis du blot har haft den mindste forbindelse til en af mine bedste og mest savnede venner.....
Og for min skyld kan du citere ham lige så meget du vil. Blot der er tale om rigtige citater...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-07-10 14:43

bb1, det er helt uhyggeligt det her.
Citat
Når du skriver sådan, så kan jeg da kun svare, som jeg gjorde. Du har jo været i dialog med ham - hvordan kunne i ellers lave en aftale om borgfred?
Ligeledes har du også på det sidste båret en del ved til bålet når Tomben har angrebet mig og nægtet at han var E.B.Bertelsen, så så uskyldig som du giver udtryk for er du nu ikke,
Når du skriver som du gør, kan jeg ikke lade være med at tænke på flg.

1. Du har ikke læst de indlæg der blev skrevet i tiden lige efter Tonganeseren come back.

2. Du har læst dem - men glemt dem.

3. Du har læst dem - men ikke forstået indholdet.

Nå, men via de indlæg (som alle kunne læse - og stadig kan læse) sluttede vi fred.

Nu gentager jeg det igen. Jeg kender kun Tonganeseren/EBB fra hans indlæg på jagtformidlingen, Netnatur og så her på Kandu.
Jeg har aldrig talt med manden, hverken telefonisk eller kommunikeret med ham via Kandu's PM system.

Det til trods, ønskes du stadig en god weekend.
(Når man får sådan et ønske, plejer man at skrive - "I lige måde" - eller "rend mig i røven")

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-07-10 14:46

"I lige måde" - eller "rend mig i røven")

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-07-10 15:40

Okay, det gør jeg så..

Du ønsk......nårhhhh nej, det gør du ikke.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-07-10 16:53

Jeg svarede dig jo kun som du selv spurgte...Så igen ingen grund til panik.......

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-07-10 18:17

Hej bb1, en ting undrer mig - nu skal det frem - og det er mht Mogens Mogensen.
Jeg påstår ikke at du er fyldt med løgn, men som sagt, een ting undrer mig - og det er, at Mogens aldrig nogensinde har omtalt, at han skulle kende dig.!
I alle de sammenkomster jeg har haft med Mogens, har jeg aldrig nogensinde truffet dig. Aldrig nogensinde set et billede af dig.
Når Mogens en enkelt gang - eller to, nævnte navnene på dem han holdt af at være sammen med, hørte jeg aldrig ham nævne Bent Ballegaard - aldrig.!! Det undrer jeg mig over.

At jeg først fremkommer med den viden nu skyldes, at jeg efterhånden synes, at du er ved at være en smule flabet og bedreviden på alle punkter -samtidigt med, du fucker tingene op til det glade vanvid.

Nu er det ikke sådan, at jeg ønsker at diskutere Mogens's gøren og laden med dig, men ene og alene gøre dig opmærksom på, at din optræden med lånte fjer i hatten overfor mig, går bare ikke, kammerat Stalin.!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-07-10 19:11

Jeg har jo ikke set et billede af dig, så jeg kan ikke skrive det samme til/om dig,men en ting kan du biede dig fast i trappegelæderet på. Jeg kendte ham og svigtede heller ikke da han blev syg og lå på hospitalet og er du en af dem,så får du med mig at bestille, hvis jeg nogen sinde møder dig,vær helt sikker på det.
Det er mange år siden han døde og jeg har for

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-07-10 19:20

Tsk, tsk, tsk....det går mere og mere op for mig hvor bindegal du er.

OVER AND OUT, ROGER...!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-07-10 19:33

Indlæget blev ikke færdig for jeg er på arbejde og der kom lige noget vigtigt i vejen,men nu skal jeg gøre det færdig:

Det er som jeg skrevet mange år siden han døde og et billede af mig i dag dur ikke. Jeg har for længe siden skrevet nogle nøgleord,som får alle, der virkelig kendte ham til at vide hvem jeg er,men det fatter du åbenbart ikke - hvorfor du næppe har været en særlig nær ven af ham. Besøgte du ham på hospitalet i hans sidste meget svære tid - nej vel...

(Mariegården,visevært,Holme Olmstrup, C + B - T ) det er nøgle ordene, som du kan spekulere over

også anser jeg dette emne som uddebateret.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-07-10 19:50

Jeg har tænkt rigeligt.
Du skriver visevært, du mener nok vicevært. Visevært, okay det kunne man godt kalde ham.
Du har lige oplyst, at du kendte ikke så meget til ham som du praler med.
Mogens har aldrig været vicevært på Mariegården.!!!!

Ja, ja tænkte det nok, det med de lånte fjer - nu er jeg bare 100% sikker på, du aldrig har kendt manden.

Stop nu, inden det går helt galt for dig.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-07-10 20:04

Øhhh lige en ting mere - Holme Olstrup..???? Hvor har du det fra..?

Jeg tror du hører lidt hist og lidt pist - og så stykker du det sammen til engang usammenhængende vrøvl.

C+B - T, disse initialer kan stå for alt her i verden..Bla..Carl Børge Thorvalsen.....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-07-10 21:08

Har jeg ikke sagt dig, at jeg ikke vil diskutere emnet med dig på det plan...

Hvis du ikke kan udrede noget af de nøgle ord jeg har skrevet har du aldrig været en nær ven af M.M.
Så derfor stopper jeg. Der er slet ingen grund til at diskutere det med dig.
Vil du endelig vide mere,så send en P.M.

Og hvis du ikke ved, hvad der foregik i Holme Olstrup, så er du heller ikke ven med en eneste med større kendskab til Gasolin`s øvrige medlemmer Hr. Larsen incl......

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-07-10 21:36

Vrøvl med dig.!
M.M. har aldrig været vicevært på Mariegården - vel.!
Denne usandhed skjøtede du ganske forståeligt let henover.
Nu kommer så spørgsmålet - hvor var M.M. vicevært..??

Hvis du ikke vil diskutere mere, står det dig ganske frit for at annulere tråden - som du plejer...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-07-10 23:33

Så røbede du dig: DU var ikke en af Mogens venner:

Mogens Mogensen
Fra Wikipedia, den frie encyklopædi
Gå til: navigation, søg
Mogens "Mucho" Mogensen (2. marts 1930 - 3. april 1991), var medforfatter til mange af Gasolins og Kim Larsens hits, blandt andet "Kvinde Min" og "Fru Sauterne".

Mogens skrev teksten til nummeret Tremastet Beton, hvor han under indspilningen blev bedt om / overtalt til at læse hen over musikken. Kim Larsen har senere, med et glimt i øjet, betegnet nummeret som den første danske rap.

Under Kim Larsen og Kjukkens koncerter, bliver han tit nævnt under præsentationen af Hvis din far gir' dig lov, og Vend Kajakken.

"Gasserne" kendte ham fra Sofiegaarden på Christianshavn hvor han var vicevært.

Hentet fra "http://da.wikipedia.org/wiki/Mogens_Mogensen"
Kategorier: Født i 1930 | Døde i 1991 | Digtere fra Danmark

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kan du så fatte hvorfor jeg ikke vil diskutere mine venner med annonyme personer, som dig!!!!!

Det er jo død sygt I påst¨år den ene gang efter den anden noget, som der ikke er hold I!!!!!

I denne sag havde jeg givet dig advarsler nok, men du dumpede I med begge ben og røbede dig dermed - Jeg skrev: At de der kunne forbinde de ord jeg skrev med Mogens var hans sande venner og det holder stik - du dragede et bestemt ord i tvivl nemlig visevært. Det var netop det han var og grunden til at vi alle ( næsten da ) lærte ham at kende....

Så¨for sidste gang emnet kan ikke længere debatteres dig og mig imellem - for du beskylder mig jo for at lyve - hvilket jeg her endnu en gang har ført bevis for, at jeg ikke gør....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-07-10 09:50

H.H. er det ikke en undskyldning man plejer at få. Når man er blevet beskylt for at lyve også det viser sig, at det gjorde man ikke.......

Du opføre dig efterhånden mere og mere, som Tonganeseren og det er ikke noget at stræbe efter...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 25-07-10 11:35

Hold da kæft mand, du er jo direkte smalsporet.
Læs dog for fanden hvad jeg skrev - det har jeg bedt dig om før.
Citat
Visevært, okay det kunne man godt kalde ham.

Men rid du bare videre i din uvidenhed

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 25-07-10 14:01

Ballegaard, jeg har opdaget noget... (for andre er det sikkert ingen overaskelse)

I formiddags var jeg på besøg på nabogården. Bondemanden inviterede mig indenfor i svinestalden for at bese hans besætning - og der fandt jeg ud af, at en gris har større kommunikationsevner end dig, idet grisen ordforråd består af 2 "ord" - nemlig øf øf og grynt grynt - og så den lyd der kommer ud af tarmsystemet.
Dit ordforråd Ballegaard, består desværre kun af den lyd der kommer ud af dit øverste tarmsystem - og det er ikke andet end pis, lort, gylleudspredelse og andre uhumskheder.

Skam dig mand.!!!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 25-07-10 16:18

-En sidste ting vedr MM

Blev M.M. begravet eller bisat.?

Navnet på kirkegården.?

Ligger M.M i familiegravsted, eller for sig selv.?

Nævn bare een af de salmer, der blev sunget under den kirkelige handling.?

Sang de den sang af Kim Larsen, "Om lidt bli'r her stille" .?

Det er 5 simple spørgsmål, som alle der har deltaget i begravelsen/bisættelsen kan svare på.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-07-10 19:38

Hentet fra "http://da.wikipedia.org/wiki/Mogens_Mogensen"

I guder da. Henvend dig der hvis du mener, at de er fulde af løgn... Der var en helt speciel grund til at Mogens V A R visevært i Sofiegården. Dem kender vi der kom der og som var hans venner!!!

Men du var det altså ikke - det er hermed konstateret. Ligeledes er du også kun et skavt, som Tombaneseren, som du forsvare så indædt, så du ikke vil give en undskyldning, når du har begået en fejl.

Du beskyldte mig for direkte at lyve og jeg fangede dig i en løgn..

Derfor slut prut finale....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 25-07-10 21:31

Du er og bliver en landsbytosse.!!
Landsbytosserne påstår også, de var venner med alle "de kendte"....som er døde.
M.M ville næppe bruge tid på sådan et fjols som dig.

Som sagt før, jeg har aldrig truffet dig i de sammenkomster jeg havde med M.M. og hans venner.
Hermed påstår jeg ikke, at jeg hørte til M.M. vennekreds - men mere til et bekendtskab. Han vidste hvem jeg var - og omvendt.
Og dig.....dig kendte han slet ikke - og Gud være lovet for det.

Du skøjtede også let henover de fem lette spørgsmål jeg stillede dig - hvorfor mon det..?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 25-07-10 21:45

PS.
Gør jer lige den ulejlighed at trykke på bb1 link....
Nul og en papskid.
Det kendetegner forøvrigt også bb1 argumentation.

Og lad mig lige benytte din tråd, bb1, til at takke Tonganeseren for hans pæne ord - dem han skrev i en andet tråd.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-07-10 22:36

Nå mit link virker ikke. Bruger du nu det som undskyldning. Så gør følgende:
Google søge ( altså skriv i google søgefeltet ) Mogens Mogensen det første du støder på er:
Wikipedia. Der kan du læse sort på hvidt, at han var visevært på Mariegården.

Svaret på dine fem spørgsmål kan også findes på nettet og der har du sikkert fundet det for noget særligt godt kendskab til Mogen har du ikke,for så havde du kunne forbinde bynavnet Holme Olmstrup og person navnene B. + c. - T...

-Men jeg har sagt at jeg ikke vil debatterer emnet mere her. Hvis du vil vide mere så kan du spørge med en PM,men først når du har givet mig en undskyldning..

Om du vil slikke Tompen i røven er din egen sag - det kommer heldigvis ikke mig ved,men jeg kan dog betro dig du bliver skuffet - for han er det mest uberegnelige og mest selvoptagne menneske der findes det har jeg lært....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-07-10 22:48
Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-07-10 09:21

Lækkert Ballegård, det link var du længe om at finde. Men du mangler at svare på de sidste 2 spørgsmål - de spørgsmål kan du nemlig ikke linke dig til.

Give dig en undskyldning.???
For hvad.??? Fordi du er fyldt med løgn.???

Sende dig en PM hvis jeg vil vide mere.???
Sig mig en gang, er du bindegal eller hvad.??

Jeg har ringet rundt til de mennesker jeg kender - og som havde et indgående kendskab til M.M.
Ikke een eneste, har nogensinde hørt at M.M. havde en ven der hed Bent Ballegård Knudsen - ikke een eneste.

De personer du skriver med på facebook kalder du også for venner, det tiltrods for, du kun har mødt dem i cyperspace. Ved du egentlig hvad ordet "ven" betyder.?

Du er denne her type; Når du har mødt en eller anden person som taler venligt til dig p.gr.a. høflighed, så kalder du vedkomne for ven.

Men ved du hvad Ballegård, jeg tror faktisk ikke jeg vil bruge mere tid på dig.
Lad du bare som om du var "ven" med M.M. Jeg vil ønske dig god tur med de lånte fjer

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-07-10 13:15

Lige et sidste og afgørende stød i solar plexus til dig, bb1.

Det er vedr. Holme-Olstrup. Hvordan kunne du deltage i Gasolin/Mogensen-løjerne der.???
Du var på Filippinerne dengang, min dreng.
Du kom først hjem til Danmark igen i '79 ...mener jeg, at du har skrevet et eller andet sted.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-07-10 15:06

Det halmstå kan heller ikke holde dig oven vandet - du er og bliver afsløret indrøm det dog mand - hvordan kan du leve med, at være så påståelig....

Og hold så op nu ellers blacklister jeg dig - du må respektere, at jeg for længst har skrevet, at emnet kan der ikke koges mere suppe på.

Vedr. Philippinerne der kunne jo være en bestemt grund til, at jeg har over 1000 venner i blandt de herboende af dem? - men det rager heller ikke dig hvorfor og du behøver ikke tage det op til et nyt emne..

Emnet her var Tombes løgn om hjortefod - hold dig til den ellers bliv ude af denne tråd...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-07-10 15:48

Ahaaaa, der fik jeg dig gamle dreng.
Den melodi der blev komponeret i Holme-Olstrup fra ca. 1975.

Du har mange "venner", Ballegaard
- når du selv skal sige det...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-07-10 15:57

Blacklist mig bare.
Men regn roligt med, at jeg blacklister dig

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-07-10 16:14

uha,uha,da,da - men så slipper jeg da for at debattere med en tøse dreng,som ikke vil indrømme en fejl og det er ikke så ringe endda......................................

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-07-10 16:27

Fejl..? Sagde du virkelig fejl..?

Du er sur, er du - og hvorfor er du sur..? Fordi jeg påstår, at du aldrig har været venner med M.M.
-og du ved det godt inderst inde - indrøm dog mand.!!
Du ved, at jeg har gennemhullet din løgn vedr. MM og Holme-Olstrup - og ja, nu kommer navnet på den melodi der blev komponeret, dengang i 1975 -"Kvinde min"
Men du var der ikke. Ingen så dig, ingen hørte dig - hvorfor ikke.?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-07-10 19:36

Tekst og musik af Kim Larsen og ??

Køb bananer køb bananer
køb bananer her hos mig
kom kun nærmer' kære frue
De bli'r sgu ikke snydt af mig

Køb bananer køb bananer
køb bananer her hos mig
kom kun nærmer' kære frue
De bli'r sgu ikke snydt af mig
Sådan sagde onkel Stage
når han stod ved sit bananskib
midt på strøget pæn i tøjet
og lille mig stod vagt på det nærmeste hjørne

Onkel Stage sagde tit til mig
det skal ikke gå dig ligesom mig
du skal lære noget du skal bli' til noget
åh ja ja
Men da Stage tilsidst blev syg
af for meget tutti-frutti og for meget fyfy
var det mig der måtte ud og lave kassen
jeg stod og råbte:

Køb bananer køb bananer
køb bananer her hos mig
kom kun nærmer' kære frue
De bli'r sgu ikke snydt af mig
Sådan sagde jeg ja det gjorde jeg
når jeg stod ved mit bananskib
midt på strøget pæn i tøjet
og drengen han stod vagt på det nærmeste hjørne

Da drengen han var lille da sagde han tit
åh daddy jeg skal drive det vidt
jeg vil lære noget jeg vil bli' til noget
åh ja ja
Jeg vil ikke nikke ende som dig
og stå her på gaden som et andet kvaj
du kan tro nej det ikke mig åh nej nej
Men i skolen der gik det skidt
han ku' ikke sidde stille og lærte for lidt
han havde kviksølv i numsen som sin daddy
og salig onkel Stage
nu står han og råber:

Køb bananer køb bananer
køb bananer her hos mig
kom kun nærmer' kære frue
De bli'r sgu ikke snydt af mig
Sådan cirka siger pojken
når han står ved sit bananskib
midt på strøget pæn i tøjet
og daddy han står vagt ved det nærmeste hjørne

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-07-10 21:14

, dengang i 1975 -"Kvinde min"
Men du var der ikke. Ingen så dig, ingen hørte dig - hvorfor ikke.? H.H.`s citat slut...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Du roder rundt i årstallene før skrev du 79 nu er det pludselig 75 ja kvinde min blev udgivet i 1975 og hvad så....

Du roeder også rundt i hvor jeg var og ikke var - for i virkeligheden ved du ikke en skid....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-07-10 22:00

Læs hvad jeg skrev om 79

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-07-10 22:04

Det var hvad jeg skrev.
Citat
Det er vedr. Holme-Olstrup. Hvordan kunne du deltage i Gasolin/Mogensen-løjerne der.???
Du var på Filippinerne dengang, min dreng.
Du kom først hjem til Danmark igen i '79 ...mener jeg, at du har skrevet et eller andet sted.

kan du ikke læse

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-07-10 22:51

- det er hjorte fod tråden handler om ikke om jeg kom hjem i 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79.
eller i et helt andet årti....
Altså igen tråden handler om oraklet tombaneserens gips afstøbninger af hoven fra en ko.....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 27-07-10 12:24

Kan du mærke hvordan løkken om halsen strammes.??

Jeg er bare interesseret i hvordan, du kan deltage i Holme-Olstrup i 1975, når du kom hjem til DK. i 79.??

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-07-10 13:21

Hvem har på stået at jeg var i Holme Olmstrup i 1975 og hvorfor skulle jeg være der...?????

Det kan da også godt være at jeg har været der på ferie flyplan var vel opfundet også den gang??

Så dine løkker må du binde noget bedre og hold op med dine løse påstande, det er sku iriterende, at skulle svare på dem...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 27-07-10 14:04

Gud er det irriterende at svare på spørgsmål som er med til at fælde en.

Omtalte "Kvinde min" blev netop produceret i Home-Olstrup.
- Og hvad du skulle der..??? Tjae, det har jeg også spekuleret som en gal over. Publikum havde jo ingen adgang.

Men ikke desto mindre har du påstået, at du deltog i "løjerne" - netop i Holme-Olstrup
Det er det, jeg ikke kan få til at rime..???????

Menæh, det kan du måske forklare mig.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-07-10 18:55

Det kunne jeg sagtens,som at klø mig et hvist sted,men jeg vil ikke for hvorfor spille min tid på dig og det du spekulere over. Det er heller ikke af almen interesse og det høre slet ikke hjemme i denne tråd. Jeg har sagt hvad du skal gøre hvis du vil have noget som helt at vide - fatter du det ikke snart???????????????????????????????

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 27-07-10 18:57

Hmmmmmm....venter på far - venter på svar

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-07-10 19:03

Din far lever ikke længere!!!!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 27-07-10 19:10

Nå, vores tråde krydsede lige hiandens...

Citat
men jeg vil ikke for hvorfor spille min tid på dig og det du spekulere over
.Neeej det vil jeg ikke spekulerer over - men juble over.
Jeg omgås ikke løgnhalse og folk med lånte fjer

Men en ting undrer mig - og det er, at jeg var sålænge om at gennemskue dig.
Men jeg har vel haft en eller anden form for medlidenhed med dig. Men nu skal du få fred.
Jeg tror nok de fleste har fundet ud af, at du har en meget uheldig fortolkning af sandheden.

Ven med M.M Du har vel læst om ham i et leksikon og draget den konklusion; "Ham vil jeg være ven med"

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 27-07-10 19:15

Citat
Din far lever ikke længere!!!!
Det vil jeg da håbe. Jeg talte med ham i telefonen ved 3 tiden, og da havde han det da ganske udemærket.

Men jeg kan godt fortolke din meddelse.
Du holder dig langt væk fra min far, gør du.!
Min far skal du ikke begynde at true, er du med på den.!!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-07-10 20:46

Nu er du sku`IGEN for langt ude alt for lang, mon ikke din far skulle tale et alvorsord med dig, men han må sandelig være meget gammel - husk på du har været ven med M. og M. samt været fluen på vægen i Holme Olmstrup - hvor længe er det nu lige siden. Var din far børnelokker????

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 27-07-10 22:02

Nu skriver du igen om noget du ikke aner noget om.

Har jeg skrevet nogen steder at jeg var ven med M.M.. ??
Nej vel - jeg skrev bekendtskab

Har jeg skrevet nogen steder hvor gammel jeg er.?
Nej vel - men til din orientering er jeg født i 68.

Har jeg skrevet nogen steder at jeg deltog i Holme-Olstrup.?
Men jeg kender de mennesker der deltog - og de kender dig ikke.

Nu kan du så regne ud hvor gammel jeg var i 75

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-07-10 22:09

Gider ikke bruge mere tid på dig - du vrøvler for meget. Ikke engang et bekendtskab med M.M. har du været gammel nok til. Han kunne ikke lide snot unger,men måske din far eller mor kendte ham....

Rart at få det opklaret.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 27-07-10 22:31

Du er total rundforvirret bb1, M.M døde jo længe efter 75.

Det er mine sidste ord for i aften, jeg har lovet mine forældre at sove der i nat, hvis der skulle komme en eller anden sindsforvirret mand........med nyt gebis fra Filippinerne, på besøg

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-07-10 23:10

Nåe det behøver du skam ikke den eneste her, der har truet et andet menneske med at komme som en tyv om natten er dig selv husker du nok- var der ikke noget med E.B.Berthelsens kone..

Desuden så burde du, hvis du var bekendt med M.M. at han var meget "SYG" i de sidste år han levede og, at han derfor netop ikke lukkede så mange ind i sit univers og bestemt ikke personer, som dig det er jeg overbevidst om, men kan du give mig hans sidste kendte adresse, så tager jeg mine ord i mig igen.....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-07-10 17:04

Citat
Nåe det behøver du skam ikke den eneste her, der har truet et andet menneske med at komme som en tyv om natten er dig selv husker du nok- var der ikke noget med E.B.Berthelsens kone..

Det er såmænd ikke noget du skal bryde din kyllingehjerne med.
Jeg tror sågar, at Tonganeseren og jeg har forklaret det for dig et par hundrede gange - nu må du da snart fatte det.

Citat
Desuden så burde du, hvis du var bekendt med M.M. at han var meget "SYG" i de sidste år han levede og, at han derfor netop ikke lukkede så mange ind i sit univers og bestemt ikke personer, som dig det er jeg overbevidst om, men kan du give mig hans sidste kendte adresse, så tager jeg mine ord i mig igen.....

Jeg kunne jeg med lethed give dig M.M. sidste adresse.
Hvad skal du bruge den til - til at gøre M.M. eftermæle endnu dårligere.?
Du har allerede givet M.M en sviner ved at påstå flg:
Citat
Han kunne ikke lide snot unger
M.M. elskede faktisk børn, men han kunne ikke fordrage smalsporede personer, derfor har du næppe været ven med ham.

Men sikke dog en rædsom nat, jeg og familien har haft.
Da jeg kom hjem for at overnatte hos far og mor, ville mor absolut se et billede af bb1.
Jeg påstod, at der ikke fandtes et billede af bb1, Fordi, i idet øjeblik hun så et foto af fætter bb1, ville det ihvertfald ikke dæmpe hendes angst - tværtimod, angsten for det ukendte ville nok blive større.
Men mor insisterede og tilsidst måtte jeg overgive mig og vise et billede af bb1. UUUUhaaa det skulle jeg aldrig have gjort. Mor gik fuldstændig i koma og begyndte at ryste over hele kroppen. Tag det væk.!! Tag det væk, skreg den stakkels rædselsslagne kvinde - hun var næsten ikke til at trøste igen.
Far ville også se - samme reaktion. Da jeg havde fået forklaret de stakkels mennesker at man bare skulle sige BØØØØØH til tude-Bent, så ville han rende så stærkt væk, at man ikke kan se hans røv for bare fodsåler.
"Hvad så hvis han har geværet med" ? Spurgte min far.
"Det betyder ikke så meget far, for jeg har læst at tude-Bent ikke kan ramme en ladeport på klods hold"
Oplysningerne hjalp lidt på det - og vi gik til ro.
Mor vågnede flere gange i løbet af natten med mareridt - hun så hele tiden billedet af fætter bb1 for sit indre syn.
Her til morgen, overvejrede familien om de skulle give fætter bb1 et polititilhold.
Spørgsmålet er - forstår han mon alvoren i et tilhold..????

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-07-10 17:19

I spekulerer nok over hvorfor jeg harcelererer over bb1 påståede venskab med MM, samt det der skete i Holme-Olstrup, samt melodien "Kvinde Min"

Her kommer det - og endda i bb1's egen tråd...

bb1 påstår, dengang Gasolin og M.M lavede melodien "Kvinde Min i Holme-Olstrup, havde bb1 en stor andel i melodien - altså stor andel.
Jeg drager den logiske lære af udsagnet, at så har Gasolin og M.M. haft en lille andel.
Jeg har spurgt flere af de personer der var tilstede i Holme-Olstrup i 1975, om det kunne passe - alle har svaret; Kender ikke personen.

Jeg har været inde på Kim Larsens hjemmeside for at finde ud af, om bb1 var nævnt som tekstforfatter - eller komponist - negativt.

Det er det, det handler om.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-07-10 18:34

Men lad os studere teksten lidt nærmere.

KVINDE MIN
Larsen / Gasolin' - Mogensen Er Ballegård nævnt.? nej vel.

Kvinde min jeg elsker dig
og jeg ved du elsker mig
og hvad der så end sker
åh la det ske
for jeg er din
og selv om vi har skændtes tit
og du har grædt og lidt
når det har været slemt
så glem det nu
for jeg er din.

Der er ikke meget Ballegårds skrivestil i første vers

Åh, jeg har huslet
og spillet tosset
og jeg har snydt dig ja
og skammet mig
og stjålet af din kærlighed
du ved besked.
åh ja
wowwa og bababiliåh den linje kunne Ballegård godt forfatte....hæææ, med lidt god vilje
for du er stadigvæk akkurat lige så smuk
som allerførste gang da du kyssede mig
så inderligt
så inderligt.

Tror du vi ska følges ad
til livet det er slut
åh det håber jeg
ja jeg gør ja jeg gør.
Så kvinde kom og drøm med mig
i den lange nat
når stjernerne de funkler
og blinker som besat.

Nej, bliv ikke bange
for deres sange.
Hold bare fast i mig
når de fortæller dig
at der er tusinde mil
imellem dig og mig.

Nej nej
åh tro det ej
wauwa og bababiliåh måske lidt Ballegård igen..???? Stadig med den gode vilje
for du er stadigvæk akkurat lige så smuk
som allerførste gang da du kyssede mig
så inderligt
så inderligt.

Ligner det Ballegårds skrivestil....???

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-07-10 19:33

Flere ting H.H. - som jeg jo kunne være far til!!!!!!! - Godt jeg ikke er det!!!!!!!

1. Så reagere du nu, som Oraklet E.B.B. og truer mig med politihold - kender du også en politi mester.
2. Du bliver ved med at rode rundt i et enkelt af de ord jeg gav dig omkring M.M. Det gør du fordi
du ikke kan finde løsningen..
3. Jeg har nu flere gange advaret dig om, at jeg ikke finder mig i dit beskidte personfnidder..
4. Først var du en nær ven til M.M. Så blev du pludselig til en bekendt og nu begynder du, at ævle om Kim Larsens tekster..

De mennesker, der kender mig. Ved hvad og hvornår jeg lærte Mogens at kende og det har intet med Holme Olmstrup at gøre. Hvad der forregik der og hvorfor et Gas album blev til der aner du heller ikke en pind om - Så for at få en ende på denne debat er der desværre kun en ting at gøre og det sker nu - du har haft mange chancer til at svare på mine enkelte spørgsmål, men du formår det ikke og derfor har du vist mig og alle andre, at du aner intet udover - hvad du har kunnet finde på nettet og det kan alle andre også,så deri er der ingen nyheder.....

Svar på Hvad var M.M.`s re`elle adresse i den sidste tid inden han døde?
Hvad var den sidste store fest han var med til, sammen med virkelig mange af de mennesker han kendte??
Hvorfor ville han begraves på den ukendtes grav - havde han ingen familie???

Husk så kære H.H. Du skal ikke svare på spørgsmålene for min skyld - jeg kender dem - du skal svare for din egen æres skyld. Det er dig,der påstår at jeg lyver.....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-07-10 20:34

Dit øvrige fnidder gider jeg ikke at svare på, men blot et spørgsmål

Har du påstået, at du var med-komponist/eller med-forfatter til melodien "Kvinde Min".?

Eller har du ikke påstået det..?

Svar på det, hvis du tør.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-07-10 20:56

Selvfølgelig tør jeg det,men det er mig der stiller spørgsmål husk det!!!!!

Så svar på mine mange stillede spørgsmål i denne tråd. Før du begynder at stille krav....
Og fremkomme med trudsler - du kan altså også opføre dig for smart - hr. Forfatter til Ørkenens sønner en af disse, som jeg har spurgt kender dig ikke, hvorfor mon???? ( har altså indtil nu kun spurgt en )

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-07-10 21:21

Hvilke tru(d)sler er jeg dog fremkommet..???

Så har du sikkert spurgt Henrik Kofoed.
Hr. Kratlusker forfatter - hvis bog jeg faktisk har rost.
Meeeeen, man burde nok havde rost korrekturlæseren - (som fik 3 dobbelt honorar og alligevel satte penge til - arme menneske)

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-07-10 21:27

Men bortset fra det, bb1. Hvor stor andel havde du i sangen "kvinde Min".?
Hvorfor er du ikke benævnt som tekstforfatter/komponist..?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-07-10 23:16

Det burde du da vide - som smykker dig af at være tekstforfatter til Ørkenenes sønner og dine trudsler om politienmeldelse- hvis jeg ikke undlod at skrive om din far, var reelt nok - kan du virkelig ikke huske hvad du selv skrev??

Men nu for aller sidste gang, svar på det jeg har spurgt dig om.............

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-07-10 23:59

Citat
Det burde du da vide - som smykker dig af at være tekstforfatter til Ørkenenes sønner og dine trudsler om politienmeldelse- hvis jeg ikke undlod at skrive om din far, var reelt nok - kan du virkelig ikke huske hvad du selv skrev??
Nu snurrer det fuldstændigt rundt for tummelumsen.
Hvor har jeg truet dig med med politianmeldese.? Ikke et eneste sted.!

Jeg smykker mig ikke med lånte fjer, tummelumsen - det er dig der giver mig dem.

Tummelumsen skriver endvidere;
Citat
Men nu for aller sidste gang, svar på det jeg har spurgt dig om.............
Du kræver og kræver. Du kunne da f.eks. svare på mine spørgsmål vedr. sangen, Kvinde min. Mogens Mogensen og Holme-Olstrup.

Men jeg forstår godt du ikke vil svare... Så skal du lyve endnu mere end du har gjort i forvejen..

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-07-10 03:57

Så sluttede festen. Du har fået chancer nok...

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 29-07-10 03:58

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

En enkelt deltager har ikke kunne holde sig til tråden - hvorfor den må annuleres...