/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Philips LCD TV mangler tekst TV på 2 TV
Fra : toyota34
Vist : 2430 gange
100 point
Dato : 19-07-10 18:59

Vi har netop købt et Philips 37" LCD-TV 37PFL5405H - fint TV.
MEN når man tager Tekst TV på TV 2 får man følgende besked:

"Ingen tekst TV udsendelse."

Tekst TV på DR virker fint.......................

Har I nogen gode idéer til hvad det kan skyldes.

TV 2 tekst TV virker fint på et andet TV vi har.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 19-07-10 19:08

Umiddelbart tror jeg blot du er på den "forkerte" TV2 kanal.....

Kommentar
Fra : toyota34

Dato : 19-07-10 19:11

Refi - Det må du lige uddybe .......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-10 19:28

Hvor får du signal fra ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-10 19:29

Tjek hvilken kanal det "virksomme" TV står på - og tjek så om det nye står på samme kanal....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-07-10 23:57

TV 2 ligger forskellige steder på båndet (gør det med en tagantenne og en digitalboks) Vi kan tage TV2 et sted og så virker tekst TV ikke, et andet sted så virker tekst TV.

Godkendelse af svar
Fra : toyota34

Dato : 21-07-10 17:55

Tak for svaret refi. Efter et par timer på TV2 kom der mere og mere af tekst TVet, så det skulle åbenbart "bare" have lov til at samle information.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-07-10 18:11

Det var dog noget af et langsomt TV du har anskaffet dig

Men godt det virker