/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Myggenet
Fra : pifo
Vist : 620 gange
50 point
Dato : 19-07-10 17:10

Jeg har forgæves forsøgt at finde et prisniveau på myggenet til vinduet. Det skal være af "rullegardintypen", hvor nettet kører i en skinne i siderne. Vinduet er ca. 150 cm bred og lige så højt. Jeg skal bare bruge en cirka pris og ønsker ikke at få konkrete tilbud, hvor firmaet skal ud og måle op etc. Nogen der kan hjælpe?

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 50 point
Dato : 19-07-10 18:15
Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 19-07-10 18:24
Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 19-07-10 21:42

Jeg kan hækle et til dig for ca. 800 kr.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 19-07-10 21:48

det er sgu sødt af dig Flash. Pas på at jeg ikke accepterer dit tilbud. Der er vidner her

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 19-07-10 21:54

Jeg er et sødt menneske! Det er dog den model der kun kan holde de meget store myg ude jeg kan lave.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 19-07-10 22:11

ind imellem må man jo prioritere det smukke fremfor det praktiske, ikke sandt? Livet er så kedeligt ellers.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-07-10 13:11

http://www.fluenet.dk/

Siden er sgu farlig for skærmen da jeg var lige ved at give den en afklapsning

Og Flash77, jeg tror faktisk at knipling ville være bedre til formålet end hækling

Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 20-07-10 13:13

Tak for svaret piaskov.