/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Mp3 afspiller
Fra : SillyconValley
Vist : 517 gange
50 point
Dato : 19-07-10 15:22

Jeg er på jagt efter en lille mp3 afspiller, som skal bruges til at tage med på løbeture. Den skal være nem at overføre musik på, dvs ikke kræve at der skal installeres program på computer, for at kunne overføre musikken. Endelig må den også gerne kunne oplades via computeren.
Nogle der kender en sådan lille afspiller, de kan anbefale ???

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 19-07-10 15:43

Aldi, Netto o.l. har tit sådan nogen til en rimelig pris.

Hilsen
Kim

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-07-10 16:20
Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 19-07-10 19:20

Sony er nok en af dem som er bedst til lyd og deres MP3 afspillere kan absolut anbefales, den jeg viser fra MidtData er næsten magen til min egen, forskellen er min kun har 2 GB lager, den er nem at betjene og nem at få musik over på: Synkronise med Windows media player som du allerede har på computeren, eller simpelhen træk og slip hvis du synes det er nemmere, den fylder ikke mere end en æske tændstikker og holder til meget også en tur på gulvet hvis du er uheldig at tabe den, den er ikke blandt de billigste men er til gengæld rigtig god og så er der FM radio hvis du skulle foretkække et musik program i stedet for musikken du gemt, afspilleren kan kun lades op med usb kabet i computeren:
http://www.midtdata.dk/hardware_1000170653_Sony-NWZ-E443-4-GB-Walkman---FM---Sort.html
og så et par ørepropper med god lyd og som ikke falder ud når du løber:
http://www.midtdata.dk/hardware_1000158991_Sony-MDR-AS20J-.html
de er magen til dem jeg bruger når jeg er på job

Godkendelse af svar
Fra : SillyconValley

Dato : 19-07-10 20:24

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-10 20:36

Selv tak - jeg håber du bliver lige så glad for din Sony afspiller som jeg er for min