/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
salat med sorte bønner og kikærter
Fra : pifo
Vist : 1587 gange
100 point
Dato : 19-07-10 11:51

I bogen "Forny dig" af Ole Henriksen findes der en opskrift på bønnesalat, der bstår af sorte bønner, kikærter, rød perber (og måske gulerod?) samt en dressing med soya og sennep.
Er der nogen, der kan hjælpe mig med den?

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 20-07-10 11:58

Hjælpe dig hvordan? Mangler du måleforholdene eller mangler du specifik information om sorte bønner og kikærter?
Det er lidt vigtigt at stille et spørgsmål, inden nogen kan hjælpe med et svar......

mvh Moose

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-07-10 12:50

jeg mangler præcis denne opskrift - dvs ingredienser og måleforhold. Jeg kan finde masser af information om både kikærter og sorte bønner - det er denne opskrift alene, som familien er vild med.

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 22-07-10 08:12

Hejsa.

Jeg har søgt med lys og lygte for at finde denne specifikke opskrift, men end ikke min egen mor har bogen stående, og hun er ellers også fan af Ole H.

Jeg har til gengæld fundet ud af at Ole Henriksens private e-mail er: ole@olehenriksen.com

Jeg foreslår derfor at du skrive en rigtig pæn mail til ham, med din forespørgsel på denne opskrift.

Hvis jeg finder ud noget nyt så får du det straks at vide. Held og lykke indtil videre

mvh
Moose

Annuller spørgsmålet
Fra : pifo

Dato : 06-08-10 08:27

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål