/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Væglampe / saxlampe
Fra : BerndJ
Vist : 2580 gange
500 point
Dato : 18-07-10 22:12

Et eller andet sted på nettet har jeg for et par uger siden tilfældigvis fået øje på en væglampe/saxlampe ligesom Le Klint Saxlampen, bare i metal / krom. Skærmen er også i metal / krom - der findes to størrelser til to priser: 399 kr og 499 kr. Har set den på en eller anden boligside - men kan desværre ikke genfinde denne. Er der nogen som kan hjælpe??? På forhånd tak!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-07-10 22:43

Den er godt nok ikke lige til at finde

Var det en dansk hjemmeside??

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 18-07-10 22:54

Ja ... den er dansk. Jeg mener det er en internet-butik med alt muligt indretning til hjemmet, alternativ, moderne, ting man ikke bare kan købe i Ilva, Bilka, Ikea o.a.. Stole, bord, køkkenindretning og alt muligt andet til hjemmet (herunder væglamper), som er lidt anderledes end det sædvanlige ... og alt muligt "tingel-tangel" til hjemmet

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 500 point
Dato : 19-07-10 11:16

Kan ikke lige finde til de priser du skriver og det er heller ikke en hjemmeside med forskelligt, men kan du lige se om det er sådan noget du mener :

http://www.pindhus.dk/varegrupper/lamper/alu-sakselampe.html

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 19-07-10 22:50

Til smuller54

TAK - godt bud ... men desværre er det ikke den jeg har set ... den ligner meget, men hverken pris eller udformningen svarer til den jeg efterlyser ... og heller ikke hjemmesiden ... tak alligevel!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-07-10 15:04

Nu giver jeg op Jeg tror jeg har været samtlige sider igennem om boliginteriør/væglamper/belysning og hvad de nu hed allesamme

Håber du finder "din" lampe

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 29-07-10 13:47

Tak for svaret smuller54.