/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
X10 MINI
Fra : Laika_pigen
Vist : 696 gange
240 point
Dato : 18-07-10 15:21

Hej.

Jeg kan ikke finde ud af at gemme en MMS jeg har modtaget på min SonyEricsson X10 MINI.

Hvordan dælen gør jeg det?

Hilsen Laika_Pigen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-07-10 15:25

Der er en manual til download.... jeg har ikke selv prøvet, da jeg har Nokia

http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/detailed/1.369228/xperiax10mini?cc=dk&lc=da

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-07-10 16:03

Du skal åbne meddelelsen og så trykke på den højre tast (-). Så får du forskellige muligheder og en af dem er gem meddelelse.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 18-07-10 16:10

Granner.

Nej det kan jeg ikke gøre som du skriver. For så gø jeg bare helt ud af samtalen.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 240 point
Dato : 18-07-10 16:47

Du skal hente og installere en tilføjelse (app) fra Android Market før det kan lade sig, den hedder Handcent SMS og er gratis, når du åbner din MMS i den så kan du gemme fra menuen: http://www.android.com/market/
se under Top Free og nu du er der så hent nogle andre sjove og/eller brugbare ting også, Opera Min browseren er et must hvis du bruger telefonen på internettet, vil også lige nævne Skype og Facebook tilføjelserne hvis du ikke har dem allerede

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 18-07-10 17:43

Hvad med at studere vejledningen.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 18-07-10 19:26

o.v.n.

Tusind tak. Men synes stadig ikke jeg kan gemme det. Det er et billed jeg har fået for nogle dage siden jeg vil gemme.

Jeg har hentet det program nu som hedder Handcent SMS og det andet Opera mini Browser.

Hilsen Laika_Pigen

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 18-07-10 19:32

Ej så fandt jeg ud af det. Tusind tak for den hjælp.

Ha en dejlig aften.

Hilsen Laika_Pigen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-10 19:56

Selv tak - du har fundet ud af at du skal holde fingeren på billedet indtil en menu åbner ser jeg