/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Backup
Fra : okjk
Vist : 974 gange
100 point
Dato : 18-07-10 08:31

Hej. Nogen der kender til noget gratis backup af mobilens data - kontakter osv. Det ser ud som om tjenesten ZYB lukker snart.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 18-07-10 08:41
Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 18-07-10 08:42

Elles brug Windows Live

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 18-07-10 08:53

Hejsa,

Hvis du allerede har en ZYB konto overføres du automatisk til en tilsvarende service på et andet site(www.360.com) - så no probs !

Bluesky

Accepteret svar
Fra : DISKEN_revised

Modtaget 110 point
Dato : 18-07-10 08:54

Kom til at tænke på denne
https://www.keepit.com/controlpanel
Ellers skulle denne være gratis
http://www.idrive.com/online-backup-features.htm

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 18-07-10 11:21

Tak for jeres svar.
- disken -
jeg kan ikke lige se hvordan jeg kan lave backup af min mobiltelefon - måske skal jeg længere ind i programmerne, men anyway - jeg er glad for linksene dem kan jeg fint brugt til andre ting

blusky.
Har tidligere anvendt zyb via TDC hjemmeside - men efter jeg fik ny mobil - Nokia 3720 som ikke understøttes har jeg været lidt lost -var inde på 360 - men siden virker ikke rigtig og jeg kan ikke se om de understøtter nokia 3720.
Så jeg overvejer lige en anden model hvor jeg kan tage backup af simkortet via en kortlæser.

Egentlig ville jeg gerne give jer begge to point, men hvordan gør man lige det ?

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 18-07-10 11:47

Hej igen

Jeg ville bare gerne hjælpe hvis muligt, så giv points til DISKEN

Bluesky

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 18-07-10 12:47

Ok det gør jeg så men tak ihvertfald )

Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 18-07-10 12:47

Tak for svaret DISKEN_revised.