/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Adult
Fra : mickh
Vist : 721 gange
20 point
Dato : 05-05-03 15:22

Jeg har et ønske om at have sex med en pige, som er noget ældre end jeg (+50). Jeg har søgt på dating.dk, men ingen svar fået. Er de voksne piger ikke til yngre fyre? Har I nogle forslag/ideer til hvor De holder til?

Mickh
mickh@jubiimail.dk

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-05-03 15:28

Hvad med at prøve det lokale plejehjem.

Jeg har hørt, at de mandlige beboere giver et par kr. for en svingtur. Det må jo siges at være rimeligt.
Men som en af de gamle drenge sagde: Man kan jo hurtigt klatte en 20 væk om dagen.

Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-05-03 16:24

ram altså*GG* Mick..det er vist bare at klø på..du kunne prøve at indsætte en profil på www.scor.dk. Hvor de ellers holder til sådan i hopetal har jeg ingen anelse om..sjovt spørgsmål...
Venligst
Sus
som vist ikke kan komme i betragtning..bliver først 40 på søndag

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-05-03 16:42

Helt alvorligt Mickh, så har vi, når vi var på ferie sydpå, set horder af gamler strigler der lod sig opvarte af yngre sortsmudskede gigolo'er (med fare for at blive kaldt racist). Problemet er jo nok at få damerne i tale. Beklageligvis er den danske mentalitet jo ikke til det der opvarten, som de sydlandske gutter kan. Allerførst bør du jo nok tænke dybt over hvad du udstråler. Et ubetinget krav vil være renlighed og velsoigneret, ligesom at du stilmæssigt nok også må tænke dig lidt om. Har ikke rigtigt nogle erfaringer i den retning, ihverttilfælde ikke med store aldersmæssige spring.

Scor, tjae.... eller www.dba.dk eller en eller anden form for kontaktannoncer. Om alt andet er det jo væsentlig billigere end at fare sydpå hver andet øjeblik.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-05-03 16:43

Uhada Mango..................

(men det gør ikke ondt)!

Og husk på, det er spejlene der bliver ringere og tøjsnedkerne der ændrer snittet!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-05-03 16:47

Jamen dog Mango. Ellers var du måske interesseret??

[citat]
som vist ikke kan komme i betragtning..bliver først 40 på søndag[/code]

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-05-03 18:00

Hej min gode ven Ram2
Du glemmer at fortælle,at de også giver en krone til dem,der skal hjælpe dem af og på

Hej mickh
Prøv at sætte en kontaktannonce i avisen
Overskriften kunne være
” Yngre mand søger moden elskerinde”
Så skal du nok få nogle svar
Mvh og held og lykke
Brian

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 05-05-03 19:22

Hej,
Tror eneligt at 3773 har svaret dig......men her er et link til masser af kontakt steder på nettet, så har du lidt at gå igan mr
med
Held og lykke
http://www.chart.dk/seek.asp?mode=doseek&originator=seekbox&seek=dating&seek_erotik=on&x=15&y=10

Kommentar
Fra : bamsen4u

Dato : 06-05-03 11:54

Hej

Prøv du på scor.dk - der er mange profiler der ønsker yngre mænd

held og lykke

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-05-03 12:58

Ram og 3773 )) nææh jeg har vist nok i ham jeg har...ham tror nogle gange at han er 17 igen!!! Meeen det er jo da også dejligt )
Og jeg giver dig helt ret 3773 (hmm kan vi ikke få et navn, sgu da underligt at kalde dig et tal Synes altså også at moden er helt underlig..jeg ka itte komme i noget af alt det der flotte til unge piger
Spejle!!! Tjaa kan da stadig holde ud at kikke i dem
Sus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-03 13:04

Hov hov mango, opfordrede skam ikke dig til at lægge billet ind, det var ram! Jeg drillede dig skam kun med den snarlige fødselsdag ( og te' løkk' mæ' det!).

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-05-03 13:30

3773, ved det godt..i kom bare lige i samme pulje
Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-05-03 13:31

Hov og tak for lykkeønskningen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-03 13:36

Yes (kan bare ikke lide at blive sat i bås med ram). Da han heller ikke kan lide mig (eller alle andre, end selvfølgelig lige fnollerpigen - som godt nok også ser sød ud), passer det jo rigtig rigtig godt.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-05-03 14:09

skal aldrig ske igen...men jeg tror da egentlig at Ram godt kan lide mig??
Sus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-03 14:16

Kan godt ske Mango, synes bare alle hans indlæg er frygtelig bedrevidende, nedgørende og med en grim tone.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-05-03 14:56

Se venligst min nye smalltalk, så kan vi snakke videre der..dette hører jo ikke hjemme her-og undskyld Mickh at vi har brugt din tråd, det løb vist af med os....undskyld
Venligst
Sus

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-05-03 20:32

>Mango.
Du har ret i din antagelse. Jeg tror du er en sympatisk og varm pige, der kan falde godt ind i mange små puslespil.

Mvh
Ram

>3773
Dig har jeg vist sagt farvel til én gang i dag, så du må være min bedre viden foruden. Men du kan jo hjælpe hovedspørger med den evt. smule viden du har om gerontofili.
Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-05-03 21:06

Tak for de søde ord Ram, ....jeg viste at du kunne være rigtig sød

--så MÅ du altså lige fortælle mig hvad gerontofili betyder ....håber ikke det er alt for ubehageligt ))
Knus
Sus

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-05-03 21:36

Hej Mango.

Gerontologi = læren om alderdommens biologiske og fysiologiske problemer og deres behandling, alderdomsforskning (sml. geriatri»)

Gerontofili er en lidt hjemmestrikket variant, der er rettet mod det seksuelle. Jvf homofili mv.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-03 21:59

Citat 1:

Hvad med at prøve det lokale plejehjem.

Jeg har hørt, at de mandlige beboere giver et par kr. for en svingtur. Det må jo siges at være rimeligt.
Men som en af de gamle drenge sagde: Man kan jo hurtigt klatte en 20 væk om dagen.

Citat 2:

>3773
Dig har jeg vist sagt farvel til én gang i dag, så du må være min bedre viden foruden

Det må jo siges at være et seriøst svarforsøg, ikk' ram?

...og ram, enten må du jo besidde en kolossal humor, eller også glemmer du ekstremt hurtigt. Har kigget lidt i hvad du har været involveret i, i Kandu og kan se en linie, der ligner noget med at ævle sig ind på alt og alle, dømme alle ikke rettroende.

Sig mig en ting ram,

med hvilken ret kan du dømme alt og alle?

Med hvilken ret farer du så hårdt i tastaturet overfor fjordglimt og slægtsforskerne?

Besidder du selvkritik?

Er du virkelig så overbevist om din egen overlegenhed?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-03 22:01

Det var faktisk fire ting, men jeg kan vel alligevel ikke regne med fornuftige og uddybende svar, vel?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-03 22:02

Gerontofili: Seksuel ophidselse ved gamle mennesker

...men tag du bare æren for at have opfundet ordet, ikk' ram?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-05-03 22:06

>3773

Dem der ingen pære har, de ævler.

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-03 22:07

Det lyder fuldstændig rigtigt ram, og visse pærer lugter rigtig grimt!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-05-03 08:04

Så nu stopper i altså..slut færdig..ellers tar´jeg den ene og slår den anden med .
Sus

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-05-03 08:09

SÅ for pokker, nu kommer mor Sus Det var altså ham der begyndte...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-05-03 08:15

Klart ram, det tager jeg da skylden for. Du gav jo mickh et utroligt seriøst svar til at starte med.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-05-03 08:18

Hørte du ikke hvad mor Sus sagde????

Kommentar
Fra : mickh

Dato : 07-05-03 11:01

Stop nu alt det der!!!!

Jeg spurgte bare, om der var nogle som havde kendskab til piger (+40)(ja, det er rettet), som havde lyst til sex med lidt yngre fyre. Der er kommet nogle gode indlæg, men min mailbox bliver fyldt med mails fra kandu.dk, om "nye indlæg", som jeg altså bare ikke kan bruge til noget!!!!

Interessen omkring sex ung/ældre må jo være tilstede, så jeg vil gerne have nogle seriøse indlæg mht. erfaring på området, mødesteder (har fået mange), m.v.

Mickh

Accepteret svar
Fra : laurenzio

Modtaget 20 point
Dato : 07-05-03 16:07

Hej igen,
Selvfølgelig er en interesse i yngere/ældre. Men du bliver nok selv nødt til at oprette en profil på en (eller flere) kontaktsites, dette er jo ikke en kontaktformidling men vi hjælper da gerne. Har du tjekket mit link tidligere, dèr er da masser at gå i kamp med.......
Slå en ordenlig, god og tiltalende profil sammen og læg den ud...Links/muligheder fik du jo i rigelige mængder af....så klø du bare på

Godkendelse af svar
Fra : mickh

Dato : 08-05-03 21:42

Tak for svaret laurenzio.

Kommentar
Fra : H.Wettendorff

Dato : 16-06-03 14:26

Hejsa..
Ja der er flere der har sagt det, men du skulle prøve scor
mvh.
heidi

Kommentar
Fra : mickh

Dato : 17-06-03 11:18

Tak for dit svar Heidi. Har du erfaring med emnet?

mvh. mickh

Kommentar
Fra : mickh

Dato : 17-06-03 11:19

ps. min mail er mickh@jubiimail.dk