/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
garderobeskab
Fra : gril
Vist : 1179 gange
300 point
Dato : 16-07-10 17:32

Hjælp… jeg har et gammel garderobeskab fra ikea jeg kun godt tænke min nogle nye skabs låger til det men hvor finder man det hende

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-07-10 17:43

Det finder du i Ikea. Så er du sikker på at hængslerne passer.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-07-10 17:44

http://www.ikea.com/dk/da/search/?query=d%C3%B8re+til+garderobeskab

her vises alle mulighederne og når du klikker ind på den enkelte kan du vælge de døre du helst vil have. Det bestilles under alle omstændigheder hver for sig i samlemodellerne.

Kommentar
Fra : gril

Dato : 16-07-10 17:45

hmm jeg har hvad inde og kigge på ders side men kan ikke finde noget måske du kan hjælpe min med at finde det.

det er skabs låger ikke skyde dør

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-07-10 17:47

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S79876050

denne viser bedre - de muligheder der er

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-07-10 17:48

her vælger du front og størrelse

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-07-10 17:50
Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-10 17:54

Citat
jeg har et gammel garderobeskab fra ikea

Hvis det er udgået af produktion og har anderledes mål, finder du jo ikke noget

Så er der kun en snedker tilbage og det er skabet næppe værd....

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-07-10 18:23

ok det sgutte ikke nemt at finde rundt på søgningen, men her kommer du præcist hen til døre alene.

http://www.ikea.com/dk/da/search/?query=d%c3%b8re+til+garderobe&pageNumber=11

Accepteret svar
Fra : stjerneboern

Modtaget 300 point
Dato : 16-07-10 19:52

Det skal du såmænd ikke regne med at Ikea har længere =). Har også nogen gamle nogen med pæne låger, og efter jeg er flyttet ville jeg så godt have en sektion mere. Men nu er målene helt anderledes =((((. Så surt.
men god fornøjelse kan jo være at du kan finde nogen dba.dk

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 23-07-10 19:31

Tak for svaret stjerneboern.

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 27-07-10 17:09

velbekommen, håber det lykkedes. =)