/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Flash til Nokia 3310
Fra : asts
Vist : 685 gange
30 point
Dato : 09-11-01 10:58

Jeg skal til at flashe en nokia 3310, men der er nogel ting,
som jeg lige skal vide inden jeg går i gang:

1: Jeg bruger programmet Dejan Flash, men hvad er "end address" på de forskellege versioner fra v4.06 til den nyeste (v4.35 tror jeg nok)???

2: Man skal bruge den samme version, når man laver partical-flash,
men gælder det også for full-flash???

3: Jeg har læst noget om at når man laver full-flash, så skal man også programere noget
EPPROM eller noget i den stil, hvad er det, hvordan gør man og er det overhovedet nødvendigt???

4: Jeg har også læst noget med at filen f_loader.bin skal passe med SW-versionen på telefonen, men jeg kan kun finde *.fls-filer, er det nok???

5: Hvis man skal bruge forskellige f_loader.bin-filer, hvordan finder man så ud af om det er den rigtige??

6: Hvad er den originale hjemme side til Dejan Flash, og hvad er hedder den nyeste version???

7: Hvis nu uheldet er ude, og noget går galt undervejs, er det så muligt selv at reparere det med en full-flash, eller skal den i så fald sendes ind til en autoriseret forhandler???

Jeg håber, at der er nogen der ude, som kan svare på alle disse spørgsmål, så ville jeg blive meget glad...

MVH
ASTS

Accepteret svar
Fra : britta

Modtaget 40 point
Dato : 09-11-01 11:51
Godkendelse af svar
Fra : asts

Dato : 12-11-01 11:55

Tja, jeg var nu ude efter nogle mere præcise svar, men siderne var da brugbare....

Dog mangler jeg stadig svar til spørgsmål
3, 6 og 7
-------------------------------------------------------------------------
***DERFOR GIVER JEG TI POINT EKSTRA FOR HVERT SVAR TIL DISSE SPØRGSMÅL***
-------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : asts

Dato : 12-11-01 11:55

Tja, jeg var nu ude efter nogle mere præcise svar, men siderne var da brugbare....

Dog mangler jeg stadig svar til spørgsmål
3, 6 og 7
-------------------------------------------------------------------------
***DERFOR GIVER JEG TI POINT EKSTRA FOR HVERT SVAR TIL DISSE SPØRGSMÅL***
-------------------------------------------------------------------------