/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
historier om quiz hjørnet
Fra : plimgøj
Vist : 1558 gange
320 point
Dato : 16-07-10 00:43

Har du set det meget skøre show - quiz hjørnet - på kanal 4.

Her står en vært og snakker i en evighed om ingenting, og suger penge ud af cirka lige så skøre folk, som ringer ind.

Se: http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=19&conference=235&posting=2056397

Og den sjove: http://www.youtube.com/watch?v=NpjCrgcOsvI

Jeg giver point til den, der har den bedste og mest langt ude historie om netop dette program.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 16-07-10 08:01

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-07-10 07:23

Jeg har set den, og det er virkelig morsomt.
Har ikke set noget bedre i et quiz show længe. Du må tilegne dig selv point
Kan man forøvrigt det?

Kommentar
Fra : plimgøj

Dato : 20-07-10 17:34

Det tror jeg ikke og håber også at få nye eksempler...

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-07-10 21:09

Ja, det her er så ikke fra et quiz program, men det er alligevel et klip, jeg holder meget af. Mest fordi Victor tager fusen på Otto, som jo ellers var vant til lidt af hvert

http://www.youtube.com/watch?v=wUEU9tKN7SI

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 22-07-10 15:40

Annuller spørgsmålet
Fra : plimgøj

Dato : 08-08-10 17:09

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Den seneste video fra quiz-hjørnet er sjov - men det er også den samme, som jeg linker til i selve spørgsmålet i the very beginning...