/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Ekstern lyd-enhed til Mac?
Fra : VJHCredit
Vist : 732 gange
50 point
Dato : 15-07-10 15:58

Hej!
Jeg har en M-box(ekstern lydenhed/kort), som jeg bruger til studiebrug. Efter jeg har fået Mac har jeg ikke rigtig kunnet installere lydenheden - og da mit studieprogram (Pro Tools) pt ikke virker, ved jeg ikke, hvordan jeg får lydenheden til at virke. Selve M-box'en fungerer som en lille mixer med to indgange til mikrofoner - og har selvfølgelig en almindelig volumeknap mv. Den er sluttet til computeren via et usb-kabel. Er der nogen, der ved, hvordan jeg kan få mine studiehøjtalere til at virke over min Mac gennem min M-box?
Håber virkelig at nogen kan hjælpe. ville gerne give flere point, men har ikke flere at dele ud af.

Vh
Verner

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 15-07-10 16:45
Kommentar
Fra : peet49

Dato : 15-07-10 16:46

Se bort fra min kommentar.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-07-10 22:36

har du hentet mac opdateringen til pro tools le

læs mere her: http://avid.custkb.com/avid/app/selfservice/search.jsp?DocId=364999