/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ti-hi!!!
Fra : Majormajor
Vist : 865 gange
12 point
Dato : 15-07-10 13:12

Hver gang jeg laver eller siger noget dumt, griner jeg bare af det. Og kors i numsen, hvor jeg dog griner næsten hele dagen. Godt at det er ski sundt med en god latter .

Så jeg skal IKKE på "Latterkursus" .

Hilsen fra Kirstine

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-07-10 13:14

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-07-10 13:19

UD med sproget : HVAD har du nu lavet siden du kommer til at tænke på det

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-07-10 13:43

Pigefniseriet har groet sig fast....

Accepteret svar
Fra : Rosalil

Modtaget 22 point
Dato : 15-07-10 14:03

Man siger hvad man ikke har i hovedet, må man have i benene.

Det er derfor jeg er så slank!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-07-10 14:05

Rosalil, er det derfor at du... SÅ STOPPER DU STOUENBERG!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-07-10 14:13

Citat
SÅ STOPPER DU STOUENBERG

OG HAN GJORDE DET

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 15-07-10 16:35

Hvis vi gerne må grine med, bliver du nødt til at komme ud med det !!!

- jeg lover at grine med dig og ikke af dig...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-07-10 16:51

Citat
Hver gang jeg laver eller siger noget dumt, griner jeg bare af det. Og kors i numsen, hvor jeg dog griner næsten hele dagen. Godt at det er ski sundt med en god latter .

Nøjes du så med at fjumre i enrum eller ringer du og indvier andre i lattereren?

Hvad med et webcamera, så vi andre kan grine med?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-07-10 17:21

Citat
Hvad med et webcamera, så vi andre kan grine med?

FED ide.

Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 15-07-10 19:30

Yep Stouenberg - derfor!

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 15-07-10 20:25

Hvis som at jeg skal opremse mine kvajerier her i tråden, vil den blive så lang, at den ikke kan åbnes mere - altså tråden .

Men et eks. da: Så vidt jeg ved, er min hukommelse ikke, hvad den har været. Derfor fik jeg en tid hos min læge. Og da jeg så kom ind til ham, kunne jeg skutte huske, hvad jeg var der for .

Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 15-07-10 20:32

måske var det noget med hukommelsen?

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 15-07-10 20:44

Hej Rosalil .
Citat
måske var det noget med hukommelsen?
Jeg har ingen anelse om, hvad du mener !!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-07-10 22:20

Citat
Og da jeg så kom ind til ham, kunne jeg skutte huske, hvad jeg var der for

Det kan jeg så fortælle dig... alzheimer light.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-07-10 01:20

Jeg var nu glad for, at der ikke hænger overvågningskameraer i byens gade igår.

Jeg kom lidt akavet over fodgængerfeltet - såen dér ved kanten, you know - chjadabaaang, og frøkenen lå, så lang, hun var.

Dét var bare nummer tre fald indenfor en måned....

Tror godt, jeg kan vedtage, at jeg ikke går rundt med osteposer...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-07-10 09:44

Citat
Yep Stouenberg - derfor!

- tænkte jeg nok Rosalil, godt gået...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-07-10 12:29

Indforstået hyggesnak - fjerner fluebenet...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-07-10 12:38

- hverken Rosalil eller jeg aner hvad vi skriver om Moster, så der er ik' noget indforstået over vores "hyggesnak"...

Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 16-07-10 17:04

Camillamoster

Sådan er det for gamle ægtefæller - deres verden er blevet så indforstået at det kun er dem selv, hver for sig, der ved hvad der foregår. Ja nogen er ikke engang ægtefæller, men de er stadig så indforstået, at slet ingen i omverden har en ide om hvad de taler om. Kun de selv ved at det er fuldstændig ingenting.

Altzheimer i 3. stadie? Eller den ultimative dumhed, der gør at de pisker rundt på fodboldbanen, helt alene, fordi de forestiller sig en hel masse, hvilket gør dem meget tynde.

Men måske kan jeg finde en historie, som giver lidt at tygge på. Bare ikke lige nu.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-07-10 17:06

- hvor er vi?

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 16-07-10 21:17

Hø-hø - nu er jeg sgu heller ikke med længere. Og det endda i min egen tråd .

Kærligst Kirstine

Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 17-07-10 02:02

Et anfald af roterende fis i kasketten.

Godkendelse af svar
Fra : Majormajor

Dato : 17-07-10 12:57

Tak for svaret Rosalil.
Citat
Man siger hvad man ikke har i hovedet, må man have i benene.

Nemlig, og derfor er jeg også så ski træt i fusserne .

Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 17-07-10 15:12

Øj tak for pointene, de kan bruges til at få hjælp når jeg er for "dum" til opgaven ;D

Du må nyde aftenen med fusserne oppe.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-07-10 19:10

NU er jeg med............... hi hi iiiiiiiiiiii sorry

Var vist liiige hurtig nok (wauw, sagde jeg virkelig dét....)

Hanne

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 18-07-10 23:13

Hejsa Hanne .

Ja, det gjorde du .

Og ha en god nat og gode drømme alle sammen. Når man sover, kan man heldigvis ikke dumme sig .

Hilsen Kirstine

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-07-10 02:35

Tjahhh, Kirstine ikke noget problem da.

Havde en periode, hvor jeg sov uanset hvad og hvor.

Sad ved pc og faldt i søvn - vågnede og var ved at smelte tastaturet med smøgen...

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 19-07-10 20:04

Citat
Dato : 19-07-10 02:35

Der er da ikke noget at sige til, at du kan skvatte i søvn oven på din pc, med tanke på det ukristelige tidspunkt, som du skriver på . Pas dog på kone, at du ikke brænder dig selv og hele dit "Mosteri" af. Det ville være frygteligt .

Hilsen fra Kirstine . (Og nu vil jeg lige ta en smøg og en kop kaffe )

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 19-07-10 23:33

Kommentar
Fra : Camillasmoster