/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
kortslutning
Fra : nikodj7
Vist : 1550 gange
20 point
Dato : 15-07-10 00:19

Hej!!

hej har lige tabt min nøgle til min ATV . øhhh hvad skal jeg så gøre og har ikke 1 mønt i pungen,
så nogen der ved hvordan man kortslutter eller noget andet så bare skriv.

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 20 point
Dato : 15-07-10 01:33

Hvis man vil kortslutte bruger man bare en ledning mellem de 2 terminaler.
Det tjener ikke noget fornuftigt formål, fordi man mangler en nøgle.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 15-07-10 01:35

Hvad er det for én?
Hvis du ingen penge har, kan du jo heller ikke fylde benzin på den, og så er der vel ingen problemer?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 15-07-10 08:37

du er ude på at stjæle en atv

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 15-07-10 10:33

Bor låsen ud, dettager 2 minutter

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-07-10 12:01

Jeg må sige jeg er DYBT imporneret over dig.
Du taber din nøgle ...og STRAKS opretter du dig her og spørger om hjælp.
VELKOMMEN PÅ KANDU

Kommentar
Fra : nikodj7

Dato : 15-07-10 13:14

hej ville bare lige sige at jeg har haft min atv i lige knap 3 år, så jeg vil jo ikke stjæle min egen atv.
og min nøgle har været væk i 2 uger så der er ikke noget STRAKS.

jeg ville jo også bare spørge

Godkendelse af svar
Fra : nikodj7

Dato : 15-07-10 13:21

Tak for svaret transor.