/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
FUP eller FAKTA ?
Fra : EA_HS
Vist : 684 gange
50 point
Dato : 14-07-10 22:55

Hej allesammen,
det ser jo meget ægte ud,
men er det lige så ægte som det ser ud, ?
http://www.youtube.com/watch?v=8_fSKOWaCy8

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-10 23:15

Jeg tror det er en meget glat dug som ikke har nogen friktion.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-07-10 01:38

Det er et gammelt trick.
Servicet står på en tynd gennemsigtig plastfilm-dug som ikke ses på filmen. Derfor kan den undrliggende dug, som ikke rører servicet rives væk.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 15-07-10 04:46

Jeg tror også der må være et lag oven på som er holdt fast på enden af bordet til højre som man jo netop lige præcis ikke får lov til at se på videoen.

Hvis man ser der hvor manden rykker dugen væk så bevæger delene sig på bordet.
Men når motorcyklen gør det så står de helt stille.

Men derfor er det stadig sjovt at se

Tror det ville være meget svært at lave rigtigt fordi enden af dugen flagre og slår til tingene.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-07-10 09:43

Og læg lige mærke til hvor meget service der stod på det store bord, det har været tungt, så det har ikke været til at rokke.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-07-10 11:03

Man har jo lavet filmtricks i hundrede år.

Et af de nyere der har imponeret mig er reklamen for Tuborg Sport hvor man ser et egern drikke af flasken og derefter slå saltomortaler, det har kostet adskillige timers arbejde på en god computer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-10 11:29

Filmtrick - Det sagde min kone også noget om......
..............................efter mit 3. forsøg hos nogle af vores venner.

Kommentar
Fra : nikodj7

Dato : 15-07-10 13:40

hej!!!

ja det er bare snyd, jeg har selv prøvet med et glas kan ikke

myten er lige med: FUP

Accepteret svar
Fra : DISKEN_revised

Modtaget 50 point
Dato : 15-07-10 13:40

Første forsøg: laver han lidt af et ryk, med tilløb.
Andet forsøg: starter en motorcykel, uden at lave ´rykket´.
Det burde flyve efter ham, eller i det mindste bare bevæge sig en
anelse mere, end første forsøg

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 15-07-10 21:44

Citat
Første forsøg: laver han lidt af et ryk, med tilløb.
Andet forsøg: starter en motorcykel, uden at lave ´rykket´.
Det burde flyve efter ham

mener du sådan lidt i retning af det her,..
YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch#!v=1ls8yxjcmPE&feature=related[/YOUTUBE]

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 15-07-10 21:45

Ups,.... sådan

Godkendelse af svar
Fra : EA_HS

Dato : 15-07-10 22:46

Tak for svaret DISKEN_revised.