/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hjælp til dressur af jagthund
Fra : Provsten1
Vist : 2392 gange
400 point
Dato : 14-07-10 08:39

For år tilbage, var det meget almindeligt at lade professionelle hundeførere dressere og træne ens jagthund til en brugbar, men ofte kuet jagtkammerat.
Er der stadig jægere som bruger denne udvej eller er danske jægere blevet klogere ?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-07-10 09:06

- ja og nej...

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 14-07-10 12:15

ja og ja

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-07-10 13:23

Hej Provst

Jeg mener bestemt, at de fleste jægere som anskaffer en jagthund, selv dresserer den, nogle med fremragende resultater og andre med knapt så gode.
Det er en virkelig god idé og ganske morsomt at dressere(lege) den nye hvalp på de 8-9 uger, lige så snart den ankommer til huset, men husk i små doser - hvalpen kører hurtigt træt og kan ikke koncentrere sig. Lad den nu få ro og når den har sovet det den kan, så husk en lille tissetur og masser af ros, når den gør det i haven. Når den (og ikke hvis) er uheldig at tisse og det der er værre indendøre, så lad være med at skælde ud, men gå udenfor med den og når den så gør det udenfor - masser af ros ! Man vil lynhurtig få en renlig hundehvalp, hvis man selv er vågen !!!
Den videre træning foregår efter samme metoder, altid positivt, som især er vigtigt at afslutte sin træning med. Masser af ros, ikke skamros ! Husk du er den kloge i det her spil - når hunden bliver voksen og er færdigdresseret (egentlig et dumt udtryk, for man bliver aldrig færdig) vil man som fører opdage, at det ikke altid er føreren der er den klogeste ! Men den tid den glæde !

De jægere der køber en "færdig" hund ved ikke hvilke glæder der venter dem - naturligvis skal der bruges megen tid, men de oplevelser man har med en velfungerende hund man selv har præget, oplever man ikke ved at købe den fix og færdig. Derfor vil jeg opfordre til, at man selv dresserer sin hund.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-07-10 13:32

Korrektion:

Jeg skrev "De jægere der køber en "færdig" hund ved ikke hvilke glæder der venter dem" !!
Der skulle naturligvis have stået: De jægere der køber en "færdig" hund, ved ikke hvad de går glip af af glæder og oplevelser.

Varmen ?? Ja !!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-07-10 14:01

Det er i særdeleshed ved appoorteringsopgaver man finder ud af om der er tale om en glad hund. Har den altid fået ros under træningen, så kommer den gladeligt med det den har fundet. En kuet hund ved ikke hvad der venter den, hvis ejeren er humørsvingende. En hun bliver ikke glad, hvis den til daglig er stoppet ind i et aflagt fuglebur. Den skal være med overalt - og også have tillaldelse til at opholde sig overalt i hjemmet. Den lærer konstant - og hvis den bliver holdt udenfor, så får man en elendig og sky hund ud af det.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-07-10 14:16

Min nye hund, en dejlig münsterländertæve, udvikler sig virkelig godt. Den kommer tilbage på kommando eller fløjte - og det sker øjeblikkeligt. Jeg har pærøvet noget nyt. Jeg har lært den at sondere mellem det den skal søge. Beder jeg den søge efter "fugl", så lusker den afsted langs hække og hegn - og tager stand for selv solsorte. Beder jeg om "søg efter fasan", så ændrer den adfærd og søger der, hvor fansaner normalt holder til og ignorerer lærker, solsorte og andre småfugle. Det er smukt, når den tager stand mindre end 1 meter fra en fasan der trykker sig. På kommandoen avnace, støder den fasanen op og bliver stående bomstille. Når jeg udbryder "se duer", så kigger den opad efter en mulige duer. Nu mangler jeg bare at lære den hvordan en and ser ud. Den gamle - nu aflivede - var min radar på andetræk. Den viste mig hvorfra ænderne kom - og den var en knalddygtig apportør. Jeg har ikke en frosset and til rådighed, men unghunden lærer nok hvad det går ud på. Det er dælme smukt at se en stående hund på arbejde. Min tæve står ikke med strakt hals foran fasanen men bevæger sig frem i en anden vinkel til fuglen - endn det jeg er vant til. Når den tager stand er halsen bøjet til siden i en vinkel på cirka 30 grader. Det agter jeg ikke at lave om på, idet hunden nok bedst selv vælger den rette position.
Men den er en overmåde glad hund, som går forsigtigt til små børn. Den er med overalt - og elsker at køre i bil. Jeg glæder mig afsindigt til efterårsjagterne.

Eneste problem er at den haler for kraftigt i den lange line, når vi går tur på reviret. Afkobler jeg den, går den ikke længere væk end 10 meter - hvis altså ikke jeg beder den gå "hinter". Den afsøger højre og venstre foran mig - og det er ikke noget jeg har lært den.

Nøj hvor bliver det dejligt.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-07-10 14:17

Der skulle naturligvis stå "avance" - og ikke avnace. Tsk, tsk.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-07-10 14:18

Kan I holde varmen????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-07-10 14:23

Sønnen og jeg var på jagt i lørdags. Vi skulle forcere 800 meter med høj filtret raps - og der var jeg squ ved at kradse af. Jeg klagede min nød, hvorefter sønniken udbrød "tøsedreng". Det hjalp lidt på indsatsen.
Vi så masser ar råer med lam, men hørte kun to fornærmede bukke smelde løs. Vi så også 3 dåhjorte, 3 hinder med kalve og en gammel kronhjort - med lyreformede stænger på vel nok 1 meter i længden. Der var altså ikke tale om en ung stanghjort - men en oldtussegammel hjort med aparte. Den vil jeg gerne stifte bekendtskab med til efteråret. Jeg har aldrig tidligere set noget tilsvarende.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 14-07-10 15:28

Tyskeren og jeg går til hundetræning i den lokale jagtforening.
Der udover er vi 5 - 10 stykker der mødes lørdag formiddag ved en stor sø, hvor der trænes apportering i vand - det er i privatregi - og folk kan dukke op hvis de har tid.

Efter min mening, bør man træne sin hund i fællesskab med andre hunde, dels får hunden den nødvendige sociale kontakt med sine artsfæller, dels lærer hunden at arbejde sammen med andre hunde, og dels lærer hunden lynhurtigt at finde sin plads i hirakiet.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-07-10 15:36

Nemlig. Uhyre vigtigt.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-07-10 19:58

Hvor er det dejligt at høre fra nogle af jer, at I behandler jeres hunde ordentligt og ikke blot som noget "nødvendigt onde"! Man skal dog huske, at i hjemmet er hunden nederst på rangstigen i alle tilfælde, men derfor kan man godt behandle den ordentligt og med respekt - man kommer længst med "gulerødder" fremfor magt/afstraffelse - lær at bruge jeres stemmer og tonefald, de fortæller nemlig hvordan I som førere er tilfredse !
Når I på et eller andet tidspunkt skal irettesætte hunden for en forseelse, så gør det i umiddelbart fortsættelse af forseelsen og ikke begynde at råbe og skrige af hunden efter ½ time - det forstår den ikke ! Men en øjeblikkelig og forstående skideballe kan den forholde sig til !!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-07-10 22:54

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-07-10 00:21

Det er blevet normalt at gå til hundetræning med hunden - det følger for jægeren med til det at anskaffe hund.
Jeg kan anbefale denne sidehttp://netnatur.dk/nethunden/grunddressur/arkiv/hvorfor-bliver-hunden-gal/
Her står mange gode spændende ting om hundetræning, og der er flere interessante indlæg at læse bl.a i FORUM.

Vores hund har desværre været udsat for en hændelse, der har gjort, at den er blevet skudræd.
Det er problematisk, når det pludselig begynder at tordne, eller der skydes i nærheden på en skydebane - jægerne skyder en ræv osv. Men ud over det, er det en fantastisk lærenem, sjov og utrolig underholdende og trofast hund.

Det er noget helt andet med den bedre halvdel – det er den eneste, som ikke kan kues

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-07-10 00:42

Det er piskende nødvendigt, at hunden kæder nedlæggelsen af vildtet sammen med skudafgivelsen. Så erkender den et formål og skudrædheden forsvinder måske.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-07-10 06:21

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-07-10 00:42

--------------------------------------------------------------------------------
Det er piskende nødvendigt, at hunden kæder nedlæggelsen af vildtet sammen med skudafgivelsen. Så erkender den et formål og skudrædheden forsvinder måske.
Mvh.
Tonganeseren

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvis det var så enkelt, så skulle du nedsætte dig, som hundetræner. Du ville kunne tjene en formue...
- men i guder. Det er jo også lettere blot at leje kloge Åge her.....

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-07-10 07:21

Kære BalleBendt

Du skrev:"Det er jo også lettere blot at leje kloge Åge her....." Hvordan kan det lade sig gøre "at leje kloge Åge" ?? Hvor henvender man sig ??

Øjenvidnet4 ASCII

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-07-10 08:27

Kære Tonganeser.

Der findes forskellige grader af "skudrædhed". Hvis der er tale om en mild form, kan det afhjælpes ved stille og rolig træning, men er der tale om den "hidsige" type, hvor hunden stikker halen mellem benene og løber væk, så er der efter min mening ikke nogen hjælp !! Find i stedet et godt ikke-jæger hjem på landet til hunden - den kan sagtens få et godt liv alligevel - gerne hvor der er børn og voksne der giver hunden opgaver, som f.eks. agility.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-07-10 09:28

Kære Bent Ballegaard, nu ser jeg til min store forbavselse, at du selv benytter udtrykket "I guder" - kig lige på citatet
Citat
men i guder. Det er jo også lettere blot at leje kloge Åge her.....

For ikke så længe siden beskyldte du en anden skribent for at være "EBB i forklædning" fordi, som du skrev, "det er kun EBB der bruger den vending.

Hvaeeeeee bb1, hvis sandheden skal frem - er det i virkeligheden dig der er EBB..?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-07-10 11:08

Mjae, der kan være noget om snakken, han skal ned med nakken.

Tag f.eks. Ballegaards gamle trafik på NetNatur. Her deltog han med mindst 2 "adresser" og skændtes livligt med sig selv. Det opdagede man - og vupti - var det ud med Ballegaard.

Det samme sket på Jagtformidlingen, hvor Ballegaard skrev under mindst 2 adresser.

Han er squ en snu gammel ræv - ham Ballegaard.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 15-07-10 11:29

Kære Tonganeser

Jeg citerer dig lige for denne bemærkning
Citat
Han er squ en snu gammel ræv - ham Ballegaard.

Det må være din spøg, eller er det sommer varmen?
TRD

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 15-07-10 11:48

Til Tonganeseren.

Jeg er tilbøjelig til at give TheRealDeal ret - at tilskrive Mikkel en sammenligning med Bent Ballegaard Knudsen, er en hån mod dette nyttige og kønne dyr - bb1 må betegnes som en form for faunaforurening !!

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-07-10 11:50

OK, så må vi være motivredelige.

Det er hverken varmen eller en spøg. Det var ren og skær madding, for at lure ham frem fra hullet. I samme sekund en eller anden giver ham en hjælpende hånd, så eksploderer han i en sky af fækalier, eder og forbandelser.
Derfor.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-07-10 11:54

Så Ballegaard er naturligvis ikke snu. Han kvajer sig gang på gang og tumler rundt i manegen mellem indbildte personer, som kun er ude på at nakke ham. Efter min mening har han tilført ordet "dum" en helt ny dimension.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-07-10 12:17

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-07-10 09:28

--------------------------------------------------------------------------------
Kære Bent Ballegaard, nu ser jeg til min store forbavselse, at du selv benytter udtrykket "I guder" - kig lige på citatet
Citat
men i guder. Det er jo også lettere blot at leje kloge Åge her.....

For ikke så længe siden beskyldte du en anden skribent for at være "EBB i forklædning" fordi, som du skrev, "det er kun EBB der bruger den vending.

Hvaeeeeee bb1, hvis sandheden skal frem - er det i virkeligheden dig der er EBB..?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jaeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Det kan sku`godt være du har ret. For i guder hvor må det være svært at bevise hvem man er når man er så stort et skavt, så man ikke tør stå ved sit eget navn..

Det ville E.B.Berthelsen godt på Netnatur - hvorfra han blev smidt ud!!!!!!!
På jagtformidling havde han sin egen side, som våbenekspert, men den holdt ikke ekspertrådene blev meget hurtige så ringe, så Jensen smed ham ud......

Derfor kære H.H. når folk er annonyme, så er det svært at føre en ærlig og saglig debat - hvor mange af tådene herinde er ikke det rene nonsens, som ingen over hovedet ingen berettigelse har.
Hvor mange af trådene herinde er ikke direkte skadelige for jagten og jægerne i D.K.???

NÆeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee HYLERER og Kloge Åger gør som Ballegaard fægt med åben pande.
Han må stå for skud. Ja direkte svinerri af den grund, men I GUDER hvor må han sidde og grine af Jer ind i mellem....

Oraklet fra Humlebæk, som har fået ny hund, der er så skræmt så den må sove i arm, ham skal I alle passe på, for han er både lyst løgner og en beskidt tyve knægt - så nu får jeg et sagsanlæg på halsen igennem hans gode ven politimesteren i Helsingør..

Det lovede han jo dig H.H. - men det er måske dig H.H. der er E.B. Berthelsen D.L.S. eksperten med møde ret på de bonede gulve????????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-07-10 12:31

Ballehof - gå nu hen og få en indsprøjtning mod RABIES.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-07-10 12:45

Nu rabler det for Knudsen

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-07-10 12:54

Citat
Det lovede han jo dig H.H. - men det er måske dig H.H. der er E.B. Berthelsen D.L.S. eksperten med møde ret på de bonede gulve????????????????????????????????????????????????????????????????

I GUDER......... Jeg glæder mig til at temperaturen daler et par grader...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-07-10 13:15

"NÆeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee HYLERER og Kloge Åger gør som Ballegaard fægt med åben pande".

Hva??? Har du pådraget dig åbent kraniebrud? Så tror pokker!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-07-10 13:17

Find kompasset frem og stil Jer med retning mod Løsning/Bottrup. Om kort tid eksplokraftemenderer Ballehof.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-07-10 16:16

Hvorfor er du så sur over at få svar på tiltale Tombeneser.????

Svar hellere på, hvorfor du ikke vil være dit navn bekendt her, når du tidligere har brugt dit eget navn og endda irette sat en ung mand, som ikke gjorde det på netnatur..
Men i guder verden vil bedrages...

Nu må i hyggejer alle sammen, for jeg skal på en opdagelsesrejse ikke så lang, men dog langt nok.
Jeg skal finde reservedele til en gammel motor i Tyskland og hvor er det let med internettet, man kommer hurtig i kontakt med de rette folk - de skriver deres eget navn og adresse- de er til at tale med i en telefon og dagen efter kan man køre ned og besøge dem. Tage reservedelene i hånden og se om de nu også kan bruges...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-07-10 17:29

DIE Ballehof (egentlig hedder det DER Ballehof, men som en Muttersöhnchen må han nødvendigvis benævnes med DIE)

"Jeg skal finde reservedele til en gammel motor i Tyskland og hvor er det let med internettet, man kommer hurtig i kontakt med de rette folk - de skriver deres eget navn og adresse- de er til at tale med i en telefon og dagen efter kan man køre ned og besøge dem. Tage reservedelene i hånden og se om de nu også kan bruges..." - det lyder sandelig hyggeligt! Men hvem skal passe bordellet mens du er væk ?
Du har helt ret i, at internettet er smart til mange ting, bl.a. også at kunne handle med komponenter, der naturligvis handles sort - for det er også ét af dine specialer !!

Die Augenzeuge aus Dänemark

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-07-10 17:48

Nemlig - som når man spiser folk af på Løvenholt med dåsemad (forloren skildpadde fra en lavprisforretning - og forlanger fuld pris.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-07-10 18:17

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 16-07-10 07:33

Fuld pris for hvad? er det jagten eller middagen?

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 16-07-10 08:25

Til Ballegaard Knudsen.

Du skrev i et indlæg i denne tråd: "Hvor mange af trådene herinde er ikke direkte skadelige for jagten og jægerne i D.K.???"

Jeg synes du skylder alle skribenter en forklaring på denne udtalelse !!

Vi kan sagtens blive enige om, at niveauet for saglighed ind imellem er langt under hvad man burde kunne forvente af voksne mennesker ! Omvendt mener jeg ikke, at tonen generelt er ondskabsfuld, men lidt overstadig - og du holder dig sandelig ikke tilbage med angreb på snart den ene snart den anden. For eget vedkommende må jeg tilstå, at jeg somme tider lader mig medrive af stemningen, men jeg mener faktisk ikke at den ene har noget at lade den anden høre - så lad os blot heholde denne "legeplads" for drengerøve - iøvrigt er det jo frivilligt at deltage !!

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med sommerlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-07-10 08:30

Tombaneser.

Fuld pris er det incl. drikke vare?????????????????????????????

Det var hurtig du fik lukket den sidste tråd. Da du skulle til at svare på hvorfor du forsøger at bille folk ind, at du ikke er E.B.Berthelsen oraklet fra Humlebæk

Du har jo forlængst selv bevidst det, så hvorfor vil du lyve for folk???????????????????????

Har du måske ikke selv skrevet, at du har gået på TH. Langs`s skole i Silkeborg, sammen med L.R. Jensens søn????

Tombe,Tombe dog det har E.B.Berthelsen skrevet mange gange før under eget navn, men jeg forstår godt det er svært, når man herinde bruge optil flere dæk navne, at holde rede på, hvem man egentlig er, men at forsøge på, at bille folk ind, at man er en anden - I guder det er sku`
for langt ude - kun et lille skolebarn kan finde på sådan noget og da du er en gammel gnavpot så må det være demens - for det er bestemt ikke studenterhuen, der trykker.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-07-10 08:42

Til Provsten.

Ovennævnte ind læg er netop et udtryk for den gang personfnidder, som du selv skriver, at du lader dig rive med af svar mig så på: Hvorfor gør du det????

Er det for på en saglig måde, at oplyse om jagten i Danmark. For at forbedre jægernes omdømme i befolkningen??
Nej, vel for det er bestemt ingen god måde, at gøre det på.

For mig er det noget helt anden. Jeg må forsvare mig for person angreb, som det der fyres af her:
Hvad kommer det nogen ved hvad vi indtager af føde på en jagtdag hos mig eller hvem og hvad der har betalt for hvad og som sagt hvad er en fuld pris for en størelse???
Og endelig hvad har det med jagt at gøre, så Kære Provst i stedet for at lade dig rive med, skulle du hellere være med til, at stoppe dette vanvid, men nej du bære som de andre hylere kun ved til bålet.....

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 16-07-10 09:16

Til Ballegaard Knudsen.

Tak for dit hurtige svar, som er gengivet nedenfor:

Ovennævnte ind læg er netop et udtryk for den gang personfnidder, som du selv skriver, at du lader dig rive med af svar mig så på: Hvorfor gør du det????
Hvorfor mener du mit indlæg er personfnidder - hvis det er tilfældet, er du jo umulig at føre en dialog med.
Er det for på en saglig måde, at oplyse om jagten i Danmark. For at forbedre jægernes omdømme i befolkningen??
Nej det er det ikke - jeg tror ikke på, at hverken KanDu, NetNatur, Jagtformidlingen eller DJ's brevkasse er med til at bestemme noget om jagten i DK.
Nej, vel for det er bestemt ingen god måde, at gøre det på.
Må jeg få dit bud på, hvordan man på en saglig måde oplyser omverdenen om jagtens fortræffeligheder.
For mig er det noget helt anden. Jeg må forsvare mig for person angreb, som det der fyres af her:
Hvad kommer det nogen ved hvad vi indtager af føde på en jagtdag hos mig eller hvem og hvad der har betalt for hvad og som sagt hvad er en fuld pris for en størelse???
Hvis du er så nærtagende, at du går i coma over dette morsomme indslag, ja så synes jeg du skal blive helt væk fra denne side - jeg forstår udmærket du hæger dig til KanDu, da det er det eneste sted du har tilbage; alle andre fora har jo smidt dig ud for dårlig opførsel
Og endelig hvad har det med jagt at gøre, så Kære Provst i stedet for at lade dig rive med, skulle du hellere være med til, at stoppe dette vanvid, men nej du bære som de andre hylere kun ved til bålet.....
Du tilskriver mig alt for store evnen hvis du tror jeg kan "stoppe dette vanvid" - iøvrigt skriver jeg ikke andet end det jeg kan stå ved - uhhh jeg får det pludseligt dårligt over, at du kalder mig hyler, jeg skal til min psykolog inden det går galt !!!;-)

De bedste hilsner
Provsten1

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-07-10 10:26

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 16-07-10 07:33

--------------------------------------------------------------------------------
Fuld pris for hvad? er det jagten eller middagen?

He, he! Det var kun for maden. Og folk blev pissesure.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-07-10 10:30

Kære Provst.

Der er intet at gøre. Ballegaard kan ikke nåes. Han tilhører et helt andet udviklingstrin. Han må have det som en Orangutang. Den kan gå oprejst i nogen tid, men helt som menneske bliver den aldrig.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-07-10 13:40

Kæreste Provst.

Hvis du syntes det er hylende morsomt, at andre bliver svinet til, så skal du søge dig et nyt arbejde.

Jeg forlanger ikike at du skal stoppe noget som helst - for det er jeg sikker på, at du ikke evner, men du kunne jo da i det mindste undlade, at bære ved til bålet IK`.............

Tombaneseren Oraklet fra Humlebæk svare ikke på det han bliver spurgt om,men deltager kun i hylekoret......

Tonganeser bevis, at du ikke var på jagt, sammen med din søn på svigerfars jagt den anden dag og så alle tre klovbærende arter - du skrev det selv husker du nok!!!!!

Løgenhals...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-07-10 13:49

Kommentar
Fra : Tonganeseren
Dato : 16-07-10 10:30
--------------------------------------------------------------------------------
Kære Provst.

Der er intet at gøre. Ballegaard kan ikke nåes. Han tilhører et helt andet udviklingstrin. Han må have det som en Orangutang. Den kan gå oprejst i nogen tid, men helt som menneske bliver den aldrig.
---------------------------------------------------

x 10

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 16-07-10 13:51

Nu er tiden kommet til en lille vits.....og meget apropos om krig.

Århusianerne har erklæret Kina krig og meddeler Kineserne:

-Vi har 2 tanks og 150 soldater

Kina svarer:
-Vi har 15.000 tanks og 5 millioner soldater.

Århusianerne telegraferer tilbage:
-Vi må desværre hoppe fra, da vi ikke har plads til så mange krigsfanger.

Fortsat god dag.....

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 16-07-10 14:09

Kære Bent Ballegaard Knudsen

Hvad mener du med, at jeg skal søge andet arbejde ?? Jeg har rigeligt at gøre med min virksomhed og 3 ejendomme med tilsammen 1200 ha, så det er ikke arbejde jeg mangler !
Hele din attitude fortæller mig, at du er frygtelig misundelig og bliver personlig og ondskabsfuld når du ikke får din vilje, ikke kun i forhold til mig, men over for alle ! Du geråder dig i slagsmål, selvom du ved slaget på forhånd er tabt. Men ret VIL du have og det er yderst sjældent du har dét !
Jeg har faktisk kun svaret dig på direkte henvendelser eller når jeg har skullet korrekse dig når du udtaler dig om noget du ikke ved - og det er i mine øjne ikke så lidt !
Så skal vi ikke bare nyde sommeren og begge indse, at du ikke vil lade dig rokke over hegnet hvor den positive del af tilværelsen findes.

Med sommerlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-07-10 16:19

Sikke en gang vrøvel - hvorfor skulle jeg være misundelig på dig. Jeg kender dig jo ikke og en ting er sikker ud fra det du skriver her, så har du det ikke spor sjovere end mig, selvom du er stor jordbesidder. Hvis det da passer en annonym skid kan jo skrive hvad han vil....

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 16-07-10 17:19

Til Bent Ballegaard Knudsen.

Nu er det ikke, som jeg skrev til dig, kun mig det drejer sig om, men alle debattører på KanDu.
Du vil konfrontation uanset om man er venlig eller ikke. I dit seneste svar siger du jo, at du ikke stoler på det jeg siger - det er du i din gode ret til, men samtidig skal alle andre stole på dét du siger blot fordi du ikke optræder anonymt ? Det meste af dine udgydelser er desværre en sandhed med modifikationer, det fremgår tydeligt af de spørgsmål og svar du fører på sitet. Synes du ikke det er underligt, at stort set alle, også de såkaldte "ikke-hylere", aldrig er enige med dig ? Hovedgrunden til det er, at du aldrig taler sandt, men forsøger at manipulere snart den ene, snart den anden, for til sidst at vælte dig i totalt kaos fordi du ikke kan hitte rede i, hvad og hvem du har svaret !
Du skriver ligeledes, at jeg ikke har det sjovere end dig !! Hvor ved du dét fra ?? Penge og rigdom gør ikke automatisk én lykkelig, hvis ikke helbred m.m. tillader det anderledes - det gælder heldigvis ikke for mig og min familie - vi er gudskelov alle sunde og raske og håber at kunne vedblive med det. Så jo, jeg er glad og har det sjovt !!!
En anonym skid skriver du !! Jah, men bedre end en mindrebemidlet slapsvans som kun har kunnet klare sig med plat og svindel igennem mange år, trods det at man kender dit navn og adresse. Dyrk du blot din jagt på lejet jord - det står alle sig vist bedst ved.

Med solskinshilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-07-10 18:18

Orangutangen fra Bottrup skrev nedenstående:

Citat:"Tonganeser bevis, at du ikke var på jagt, sammen med din søn på svigerfars jagt den anden dag og så alle tre klovbærende arter - du skrev det selv husker du nok!!!!!"

Øh, skal jeg bevise, at jegikke var på jagt???? Det var squda et mærkeligt forlangende.

Få nu sveden tørret væk fra øjnene og hagerne - og bliv væk fra denne hjemmeside.

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 400 point
Dato : 16-07-10 18:58

Man må miste megen samhørighed med sin hund, både, rent jagtligt og på familiesiden, ved at overtage en fuld eller delvist trænet hund er min opfattelse af tingene

Jeg ville ikke være selve hundetræningen og se udviklingen med hvalpen fra uge til uge foruden på ingen måde. På den anden side har man nok i sit stille sind ønsket, at nogle jægere måske ville have fået meget mere ud af deres og andres jagt oplevelser og ikke mindst hunden havde et bedre " hundeliv ", hvis folk med de rette evner og indsigt, havde haft både hund og den kommende føre i
Jeg letter på sin hvis på låget, for begrundelsen for at anskaffe sig en optrænet hund - " Jeg har ikke den fornødne tid "-. - "Magter ikke opgaven, men vil have en velfungrende hund, ad hensyn til vildtet, mig selv og mine jagtkammerarter"-

Jeg har aldrig mødt en optrænet hund fra opdrætterside, som har virket kuet må jeg erkende i de sidste mange å.
For 25 år siden var stilen ,og opfattelsen af hundetræningen ikke særlig heldig, hos en stor part af hundetrænerne, men det er der heldigvis rådet bod på.

Lille BB1 mand, er da vist sunket endnu længere ned i sit latrinære selvværds kodex og tro på egne evner, det er sgu lidt synd for ham, med alle de Tummmper og ÅÅÅger han skal skrives med, altså vel og mærke som snylter i andres tråde, god stærk vanlig stil fra mediet BB1.

Herligt vejr, jeg så en hærdebred seksender i morges, som havde den rette forståelse med, at snyde skalpejægerne, fint ikk.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 16-07-10 19:06

For f..... Tonga, har du aldrig hørt om, omvendt bevisbyrde i Hedensted og lykkedes denne øvelse, er der igen omomvendt bevisbyrde, rammer du så ikke det som tumlingen vil se og høre, så er der dømt en trippelsnavvendt bevisbyrde med loop. Ellementært kære Watson)))).

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-07-10 19:19

Provsten forskellen på dig og mig er, at du kan besøge min hjemmeside. Du kan følge mig på Facebook - hvad kan man med dig??????????????????????????????????????????
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bettewisser Kennel spanking findes ikke mere - husk det nu........
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

'Til Tombe ja, men så bevis da, at du var på jagt forskellen er lige meget. Det det drejer sig om er at du forsøger, at lyve dig fra hvem du er selv når du er annonymm- føj for en led karl..............

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 16-07-10 20:01

Bliver denne tråd ikke lidt kringlet..?

Nu forlanges der bevis for - hvor man ikke var, da man gik en tur.
Det er unægteligt meget at forlange.

Svarer nogenlude til dette scenario.

Konen; Hvor har du været henne.?

Ego; Åhhh, jeg gik såmænd en tur langs stranden.

Konen; Bevis, du ikke gik ned ad vestergade for at kigge på vinduer.

I guder, Hvor jeg glæder mig til varmen aftager....

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 16-07-10 20:04

Er du begyndt at drive et udbytterigt nyt alternativt kærlighedsliv derude i Bottrup BB1?? Kennelspanking??.

Hvad fanden vælter du rundt i ? prøv en parterapeut, er det din omskrærelse af hundemishandling??.

Har du dobbelsidet syn, med alle de alias ér du ser?, få monteret et par store Volvo bakspejle på jagtluen, så du kan se alle de hemmelige agtenter, der løber efter dig, som alle sammen hedder nobody.))

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 16-07-10 20:14

Forresten vil Libero og Libress godt sponsorere dig, ved dit kommende boksebrøl i Herning.
PR cheferne havde sjældent hørt om et større røvhul, så den gik rent ind.
Du kan afhente to big bags indeholdende 2 x 4 mamut bleer på Først Balle fragtcentral))

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-07-10 21:27

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 16-07-10 22:40

Gode Ballegaard Knudsen.

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 16-07-10 19:19
--------------------------------------------------------------------------------
"Provsten forskellen på dig og mig er, at du kan besøge min hjemmeside. Du kan følge mig på Facebook - hvad kan man med dig?????????????????????????????????????????? "
-------------------------------------------------------------------------------------------
Du kan sandelig også besøge din hjemmeside og også følge med på Facebook - så hvad er problemet ??
Da jeg ikke ejer nogen hjemmeside ejheller benytter Facebook, er det lidt svært - men jeg kan garantere dig at du bliver én af de første der får adgang hvis jeg opretter noget på bemeldte sites !!

Fortsat god sommer - hele denne seance er bedre end alle revyerne i Danmark

De smukkeste hilsner fra en beundrer af de modige anonyme
Provsten1

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-07-10 23:10

OK, OK!!!
Det her kan ikke fortsætte. Det er synd for Ballehof, at han ikke ved hvem der egentlig skriver på denne hjemmesides jagtforum.
Her kommer så en afsløring. Årets stunt.

Øjenvidnet, tonganeseren, Heidi-Ho, Sandhedsvidnet, The Real Deal og Betterwisser er én og samme person og bor i H.C. Andersens hus i Odense. For nemheds skyld kalder han sig MULTI-X.
Er du så glad Ballehof. Nu er din dag reddet.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-07-10 23:11

Årh, for Fanden da. Provsten er også en af MULTI-X`s pseudonymer.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-07-10 23:47

Hvis det nu pludselig er blevet modig, at være anonym - så må gode Holger Danske sku da vågne op.....

Tombe du kryber igen uden om, som sædvanlig, men det er jo heller ikke så rart, at være afsløret....

I guder hvor er du et skvat - din gamle tante i det hellige land ville bestemt ikke kendes ved dig, hvis hun kunne læse hvad du skriver.....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-07-10 23:57

På den anden side - Ballehof, så havde du nok været bedre tjent med at være anonym. At udstille dig selv i al din ynkelighed og løgnagtighed kan umuligt være noget positivt for de, du kender.
Når man nævner dit navn, skriger folk af grin. Og her taler jeg om folk i jægerkredse.
Du bad om mit familiemedlems navn. Tror du jeg ville udsætte hende for at blive udspioneret af dig? Og grunden til at ingen optræder med navns nævnelse er såmænd ganske forståeligt. Ingen vil chikaneres eller ringes op af din kone, når du lige skal have undersøgt om vedkommende er på ferie eller ej. Hvor er du dog en stakkel.

Med venlig hilsen
Tonganeseren - eller hvem det nu kan være.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-07-10 00:03

For lige at forklare ovenstående indlæg.
E.B.B. har skraldgrinende fortalt om 3 tilfælde, hvor din kone ringede op - og spurgte til et fremmede navn - og undskyldte hver gang at hun "tilsyneladende" havde tastet et forkert nummer. E.B.B. har flere gange talt med din kone - og kender naturligvis hendes stemme. Hvis du så selv turde foretage opringningen - men det gør en tøsedreng af Guds nåde og forbandelse ikke. Pjok.
Og så til Th. Langs Skoler i Silkeborg. Der har jeg også gået. Det skete uhyre sjældent dengang, at der kun var en dreng i klassen. I vores klasse var der 14 drenge og 17 piger.

Mvh.
Tonganeseren.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-07-10 04:48

Et mennesker, der kan lyve som dig findes der heldigvis kun ganske få af. Min kone har aldrig ringet til E.B.Berthelsen. Hvorfor skulle hun også det???
Og fordi du har besøgt mit hjem i en time. Kender du hverken min kone eller mig....
Nu indrømmer du endelig,at du har gået på Th. Langs skole i Silkeborg - indrøm så også at du skrev at Leif Ragn Jensens søn var din klassekammerat.....

Hvor må det være svært at huske, når man lyver som dig. Tror du virkelig at alle andre end dig selv er så naive.????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Fy føj orakel - husk også at du her skrev, at du var venner med politimesteren i Helsingør og at din svigerfar er "godsejer" i nordsjælland og du var på jagt der med din søn......

I guder så naiv kan intet menneske dog være. Du har jo også her under navnet Tonganeseren indrømmet, at du skylder mig penge for de bøger og det er det kun E.B.Berthelsen fra Humlebæk, der gør

Du er altså endnu engang fanget i dit eget hjerne spind og husk min dreng hvem gjorde det - det gjorde BB1 og han vil gøre det igen og igen for lyver man som dig fanges man altid i sine egen løgne

Du er færdig her på siden - du er afsløret så heldigvis flere end jeg griner deres i laser over at du vil udstille dig selv på den måde

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-07-10 07:26

HØØØØØØØØØØØØØØØØØJJJJJJ nu vil Knudsen se beviser for at man ikke har været på et sted, som man har været på, det må være varmen, eller turen til Tyskland efter billig øl og pibetobak
Den med at Knudsen får hans kone til at ringe op, for at høre om en MISTÆNKT person er hjemme eller på ferie, tjaaa
MEN i fordums tid på Jagtformidling, fik han den stakkels kone til at skrive et indlæg for sig, fordi han skulle indlægges på syghuset og ville være væk i et længere stykke tid fra fora, så hvis der var nogen der ville savne ham, skulle hun bevare kontakten til dem som ville have staldtips til jagt og hundetræning
Det var midt i en tid hvor Knudsen havde fået rodet sig ud i en del ballade og der gik heller ikke mange dage, så var Knudsen tilbage fra hospitalet, efter den "lange sygdom"

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-07-10 07:59

BB1, men dine åbenlyse klare evner, så bør du kaste dig over slægtsforskning.
Du vil få betydelig succes, og kan udnytte dit digter gen til fulde. Det ville blive en stamtræ af dimensioner. Hvor alt og alle ville have tætte familiebånd, og i bund og grund stamme fra en anonym skovtrold fra Hammel, ved navn Kloge Åge og grenen med de kvindelige gener vil have Hyler oprindelse.

Den påstand, at nogen i det nordlige sjælland, skulle STJÆLE dine Kratluskere udgydelser, skriger i guder til himlen, har han åben pejs og var udgået for optændningsblokke og hentet dem i Båttrup? Var det et gement indbrud med blå briller og camotøj ? Hvorfor skød landbetjenten ikke efter ham. Har du prøvet at få en ransagningskendelse hos bemeldte person, det er trods alt noget af Danmarks kultur arv, der er forsvundet. Er det mere end et stk som er forsvundet, kan den genkendes igen, kan være den er skrevet om?. Truede du med dit riffelinstruktør bevis ,for at få ham til at tage skrammlet med sig ,eller bestak du ham med en 2 timers jagt på Afrika Holger og et gratis medlemsskab af DLS?

Du kan se, at der er mange ubesvarede spørgsmål, i denne meget store alvorlige kriminalsag, og så er det ikke engang løwn.

Nu er der mange som griner ad mig, og så er jeg også færdig her på siden, ikke sandt er det ikke rigtigt set BB1

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-07-10 09:17

Hej lille Baldegård-Frandsen

Kl. 04:48 i nat skrev du:" for lyver man som dig fanges man altid i sine egen løgne " - Hvordan kan du være sikker på dét ?? Nåh ja, du ved det naturligvis fra dig selv, store løgnhals !!!
Hvorfor sover du ikke om natten som normale mennesker ? Sluttede din vagt først kl 04:30 på bordellet eller var det blot en lille tissetur der trængte sig på ?? Tag du nu at få sovet om natten i stedet for at samle ussel mammon og udnytte de piger du påstår du skal passe på - men Provsten har måske ret i, at han har det betydeligt sjovere end dig !
I guder (der var den igen) hvor er du ikke blot frastødende, utiltalende og naiv - du er direkte snothamrende dum, så er det sagt !!

Øjenvidnet4
Medlem af kollektivet MULTI-X
Odense

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 17-07-10 09:29

Nu kan der vist ikke koges mere suppe på dette spændende emne, så hvis en af jer har en afsluttende bemærkning, så fremkom med den - vi lukker butikken inden middag !!

Provsten1
MULTI-X
Odense

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-07-10 09:57

I ønskes en glimrende weekend også til BB1, som har sit at slås med, hvis du slippes løs i en majsmak, kan du lave den flotteste labyrint i løbet af ca 10 timer, husk at gå på bagfod når du bliver tørstig)).

Fint Indlæg.

Betterwisser
MULTI-X alias ZORRO
Storebælt

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-07-10 10:18

- er der plads til én til i Odense?

God weekend

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 17-07-10 10:26

Du skal vær hjertelig velkommen, Stouenberg

Med venlig hilsen
Provsten1
MULTI-X
Odense

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-07-10 10:35

Der er altid plads til nye pseudonymer i H.C. Andersens Hus i Odence City.

Mvh.
Tonganeseren
MULTI-X
Odense

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 17-07-10 11:26

X files....
Heinz was here.

Mvh.

Heidi-Ho
MULTI-X
Odense

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-07-10 11:50

:- D

Tonganeseren Oraklet fra Humlebæk Dansk Land og strandjagt forenings udsending på Christiansborg. Kan ikke huske hvem han selv er eller hvad han selv skrev for en uge siden:
(Typisk demens tegn- siger min læge)
Han kan huske hvor han gik i skole,men ikke med hvem. Han kan huske at han har en arvetante på det helligelands plejehjem- Hvor min svigerdatter for øvrigt arbejder - Han kan dog ikke huske at hans ven er politimesteren i Helsingør eller at han har store problemer med navnet Jensen.....

I guder hvor ville H.C. Andersen fryde sig hvis han havde levet og skulle skrive den historie..
Jeg nåede kun til rengøringskonen,som kom uheldig afsted og skolelæren, der blev fyret af samme grund og lille Nold, der på grund af sin afstamning blev født alkoholiker......

10 - 4.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-07-10 11:57

Gå nu ud i majsmarken din tumling

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-07-10 12:41

Samme H.C.Andersen ville nok også have moret sig kosteligt over en slapsvans som bb1, hvis afdøde venner drak sig ihjel og nærmest i bb1's optik blev helgengjorte med titler de ikke havde, undtagen én som var krybskytte - ham kendte BalleBendt ikke noget til - jo, det er sgu' fine venskaber klovnen har og har haft !!
Og så tillader naren sig at skrive om en nylig afdød:"der på grund af sin afstamning blev født alkoholiker...... ".

Virkeligheden overgår ofte eventyrene - ja man tror det er løgn !!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Odense

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-07-10 13:17

Citat
Hvor min svigerdatter for øvrigt arbejder

- du har forhåbentligt ikke selv lavet børn BB1??? Her går vi andre og bekymrer os om Rigets tilstand og den reelle fare lusker rundt ude i en majsmark i Jylland!!!

PS: - hvordan går det med KT? Bare lige for at rippe op i en af dine psykotiske løgnehistorier...

God weekend til alle andre...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-07-10 13:18

Den dårligt deresserede orangutang fra Bottrup - Mr. montør Ballehof skrev bl.a.:

Citat: Han kan huske at han har en arvetante på det helligelands plejehjem- Hvor min svigerdatter for øvrigt arbejderder.

Tsk, tsk! Her har idoten igen læst forkert. Hun er sqda ikke anbragt på plejehjem - fjols.

Citat:. . og lille Nold, der på grund af sin afstamning blev født alkoholiker......
Orangutangen demonstrerer her, at han ganske enkelt er et modbydeligt svin.
Føj for Satan.
Jeg håber, at en eller anden stikker dig en flad for den bemærkning.

Tonganeseren
MULTI-X
Odense

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-07-10 13:41

Rolig - Stouenberg. Ballehof har ikke selv været i stand til at få børn - og Gudskelov for det. Dermed er en katastrofal genetisk linie brudt - men desværre spiller miljømæssige forhold også ind.

Mvh.
Tonganeseren
MULTI-X
Odense

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-07-10 13:44

Men bortset fra det, så skal min hund tilbringe 2 dage på pension, fordi jeg ikke har nået at få arrangeret en rabiesvaccination.
Den blev afleveret i dag, og man havde vel forestillet sig en hun med store bedrøvede øjne blive halet ind i en kennel.
Men nej. En ung pige kaldte på kræet - og uden at se sig tilbage, trissede den hinter efter den unge pige - med høj lorende faneføring. Den end ikke kiggede tilbage.

Tonganeseren
MULTI-X
Odense
Postbox 69

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-07-10 15:30

og lille Nold, der på grund af sin afstamning blev født alkoholiker......
Et citat fra Knudsen der siger et og andet om en sur gammel psykotisk mand, med manglende empati, der stadig tror, en nu afdød person har været bruger af Kandu og er kommet med oplysninger om Knudsens meriter MEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNN det er noget som er offentlig kendt blandt Münsterländerfolk
Nu her på falderebet erindere jeg at Knudsen har pralet af at hans familiere baggrund har leveret dresserede dyr til divers cirkustelte i europa, så vidt jeg er orienteret så dresserer artisterne selv de dyr de skal optræde medKnudsen vil gerne lyde af noget, kongelig hofleverandør, ekspert i datostempling af leverpostej osv osv, på hans hjemmeside skriver han at mange venner er faldet fra af unaturlige grunde, javel så, men de er hoppet af limpinden, fordi de har fundet ud af hans fattigfine snobberi er uudholdelig.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-07-10 15:56

Citat
Ballehof har ikke selv været i stand til at få børn

- pyha, så sætter jeg mig ned igen...

Mvh.
Stouenberg
MULTI-X
Sjælland (snart Fyn)
Postbox 9½

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-07-10 16:07

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-07-10 12:41

--------------------------------------------------------------------------------
Samme H.C.Andersen ville nok også have moret sig kosteligt over en slapsvans som bb1, hvis afdøde venner drak sig ihjel og nærmest i bb1's optik blev helgengjorte med titler de ikke havde, undtagen én som var krybskytte - ham kendte BalleBendt ikke noget til - jo, det er sgu' fine venskaber klovnen har og har haft !!
Og så tillader naren sig at skrive om en nylig afdød:"der på grund af sin afstamning blev født alkoholiker...... ".

Virkeligheden overgår ofte eventyrene - ja man tror det er løgn !!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Odense

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Der sker meget i sommer varmen. Øjenvidnet påstår,at E.B.Berthelsens venner nu pludselig også er mine og at jeg kender krubskytter. Tompaneseren og den store Stounberg, at jeg ingen børn har!!!
Hvordan kan jeg have en svigerdatter uden at have en søn??????

Hvor er I kloge og hvor ved i meget - Hvor er det morsomt, at sidde her og grine af Jeres uhjælpelighed i ved ikke en skid..
Gå ind på Facebook Venner, der er masser af billeder af den ene af mine sønner J og søg lidt på nettet, det er I jo eksperter i,--- så finder I sikkert min anden søn R`s hjemmeside!!!!!!!
Så igen igen Tombe løjn og gæt kommer man ikke langt med -Forstår du det snart..

Til Sandhedsvidnet.
Der er INGEN heller ikke i münsterländer kredse om de så bor i E. eller H. der ved hvem Den lille Nold jeg omtaler er - for det har jeg aldrig skrevet - Husk det og glem det A L D R I G....
Ellers er det jo Jer der omtaler en afdød dårlig....

Og hvad min far lavede i 1930`verne kan I heldigvis ikke slå op på nettet!!!!

Desværre venner Jeres personfnidder kan ikke hænge sammen. Jeg har rent faktisk medlidenhed med Jer.. Find derfor et emne, som der er hold I og lad være med at gætte

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-07-10 16:10

Mvh.
Stouenberg
MULTI-X
Sjælland (snart Fyn)
Postbox 9½

Jeg tænkte det nok. Middelfart må være stedet. Det fortælles at maden er god på stedet, men patienterne mangler beskæftigelse, så vi må håbe de ikke tager PC`en fra dig......

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-07-10 16:57

Har du ikke tit været gal på dem som har fremavlet dig, med det du er endt med ikke at blive BB1?. Måske skal du rykke skylds spørgsmålet over på avlsmatrialet, hvad angår den måde du arter dig på.

MULTI X
Lillebælt

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-07-10 17:27

Lille Knudsen dog ALLE i hundeverdenen ved hvad du har lavet af julenumre, det sørger du selv for bette mand og så lige til din orientering, så har jeg helt tilfældig et par kontakter inden for cirkusverdenen og de kan IKKE bekræfte din påstand om dit fædrende ophav der har dresseret dyr til cirkusartister MEN de havde en for en del år siden, som gerne ville være pause men han var ubrugelig og det er du også kapich

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-07-10 18:10

Ballehof skrev: Citat: Og hvad min far lavede i 1930`verne kan I heldigvis ikke slå op på nettet!!!!

Næh, men de ved jeg. Han tumlede alkoholiseret og fordrukken rundt med sin hestevogn som daglejer og var ugleset af egnens indfødte. Og det har du i øvrigt selv fortalt til adskillige personer.

Så mon ikke Betterwisser har ret. Avlsmaterialet har været elendigt.

Mvh.
Tonganeseren
MULTI-X
Odense

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-07-10 18:40

Jeg kan lige se når Knudsen senior og junior fortalte vidt og bredt om deres meriter inden for cirkus branchen

Goda goda hir ist cirkuse balegard

Mij åg min papa ha dressirt mangen dir te cirkuse i dannmar, vi rist lande tøndt for at levir dyr til manege i file file cirkuse.
Maj åg min papa har dressirt dyr te ik at ski i manege, meg meg meg svir opgaf, dyr ski i manege, maj og papa dressirt et ben papegaj, papegaj sku uttal, vor er kryk, vor er kryk meg meg svir opgaf.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-07-10 19:43

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-07-10 18:10

--------------------------------------------------------------------------------
Ballehof skrev: Citat: Og hvad min far lavede i 1930`verne kan I heldigvis ikke slå op på nettet!!!!

Næh, men de ved jeg. Han tumlede alkoholiseret og fordrukken rundt med sin hestevogn som daglejer og var ugleset af egnens indfødte. Og det har du i øvrigt selv fortalt til adskillige personer.

Så mon ikke Betterwisser har ret. Avlsmaterialet har været elendigt.

Mvh.
Tonganeseren
MULTI-X
Odense

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nåe - orakel ved du det!!!!!! Længe før du blev født. Desuden har min far aldrig ejet en hest. Han fik bil så tidligt, som 1927.......
Hvorfor vikler du dig ind i den ene løgnhistorie efter den anden?
Hvorfor forholder du dig ikke blot til at du allerede har fyldt læserne med løgn en gang før!!!

Du kender,som jeg før har skrevet ikke en skid til mig,som du ikke kan finde på min hjemmeside.
Derfor dumpede du også I med hensyn til om jeg havde børn eller ej..

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-07-10 19:49

Han fik bil så tidligt, som 1927.......
og
Han tumlede alkoholiseret og fordrukken rundt
Vil det sige han kørte spirituskørsel?
Sandhedsvidnet
Multi X
Ringkøbing

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-07-10 19:50

Sanhedsvidne hvor gammel er du? Og hvilket Cirkus taler vi om?

Forhold dig til sagen og lad være med, at trampe på stedet, som en gammel cirkus hest, du må ske har set i pausen under en forestilling, som du har købt billet til...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 17-07-10 20:21

Bliv endelig ved, jeg elsker at læse om gamle dage. Den gang mænd var mænd - og bøsser var skydevåben.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-07-10 20:29

Ballehof!!! Vil du hermed påstå at din far aldrig kørte med hestevogn??? Hvis du benægter det, så er du Den Onde Lyneme mere fuld af løgn, end jeg nogensinde har troet - og det siger ikke så lidt.
Har du nogensinde tænkt på at folk og fæ i Løsning/Bottrup også læser det her?? Du erklærer dig hermed - ganske på egen hånd, som en gemen løgner. De ved det - og du ved det.

Tonganeseren
MULTI-X
Skanderborg

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-07-10 20:30

Ballehof!!!! Bevis at din far ikke kørte med hestevogn!!!!!!

Tonganeseren

MULTI-X

Laven

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-07-10 20:52

BB1 giver det dig en eller anden speciel vellyst føelse, når du overfalder andre mennesker. Din gennem gående stilart på samtlige debatfora er gennemsyret af det.
Har du lidt mange nederlag som barn, og manglende respons fra det modsatte køn, indtil du røg til Asien hvor alt er muligt og nøden stor.

Åbenbart i dine yngre dage begik du og dine medløbere, helt klart voldsom mobning, og det der var være, overfor byens borgere og dem I mente skulle have en tur, ( jeg ved så ikke ikke om det er de stærkt alkohollisere gutter, du har afbilledet på din hjemmeside ved 3. såt ) med tyske dåsebajere som deltog i løjerne.
Det ser ud til at formen ikke er 10 - 4 mere, men minderne fra de ivrige svinestreger kan man jo altid genopleve.

Hvad fanden får du ud af dine evendelige galdefremstød, hvor du kvajer dig konstant, fordi du snobber ud i det rene vanvid, du har jo ingen stil, viden og baggrund for at prøve at bevæge sig tilnærmestligt i et sådant luftlag.

Efterhånden har du opnået en form for kategori, sagt på hundesprog " angstbider " og det sværre sådan en er ikke til at lide på. Du har gennem tiderne ødelagt utallige debatter og fået gode jægere til at fremstå som lallende idioter med din fremturen, men heldigvis kun for en kort stund. DCu tllægger andre folk dine lumske og uverderhæftige handlings mønstere.

Du er et stort egoistisk hul i jorden og bør behandles herefter.

MULTI - X
Lindø værftet

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-07-10 23:35

Ja gerne, men først når du beviser du ikke er E.B.Berthelsen!!!!!!!!!!

Bettewisser du spørger mig om noget,som man med lige så godt ret kunne spørge dig om og da det er dig der spørger - så må det jo være fordi du ikke kender svaret - Fes den ind på lystavlen...

Hvordan behandler man et hul i jorden??????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-07-10 23:44

Åh Herregud da Ballehof. Det er squ for barnligt.

Tonganeseren
MULTI-X
Vejle

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-07-10 01:38

Det er langt mere barnligt, at du ikke vil indrømme hvem du er, når du nu er afsløret

Svar på har du gået i klasse med Leif R. Jensens søn?
Har du en meget gammel tante,som bor her i nærheden?

Da det er noget du selv har skrevet flere gange så kan det vel ikke være så svært. Selv for et orakel...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-07-10 01:41

Jeg glemte forresten lige at skrive,hvorfor jeg er vågen lige nu. Jeg har været nede og sætte æresport op for den søn, som du siger jeg ikke har.....
Han og konne har sku kobberbryllup i morgen - tiden går......

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 18-07-10 06:59

Er det virkeligt sandt, lille Ballehof, at I i din familie har opdrættet og trænet dyr til cirkus ?? Fortæl, fortæl - hvilke dyrearter drejede det sig om og var det også farlige dyr som løver og tigre ?? Det lyder da spændende !!
Jeg er klar over du som barn havde en gås som du havde dresseret til mange sjove ting, men at I havde systematiseret tingene, overrasker mig, så igen fortæl, fortæl !!

Cirkus har altid interesseret mig, specielt dyrene, men også klovnerne som Charlie Rivel og Oleg Popov, som stadig lever og som optrådte i DK først i 1980'erne.

Kan nogen huske, hvornår rovdyrene blev forbudte at optræde med i DK ?

Øjenvidnet4
MULTI-X
Over-Jerstal

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-07-10 07:23

Dækker det til, eller markere det, så andre sagesløse ikke falder i BB1, men det ligger absolut ikke til dit højreben BB1.
Du står vel og griner hånligt med din røde malerspand, din hakkende dresserede gås, hus til salg skilte, og håber på at det er en der mindre end dig du kan tryne billledligt talt.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-07-10 07:38

Vil I allsammen fremlægge kørekort helst med klip, straffeattester, skatteoplysninger, stamtavler, billeder af åbne våbenskabe med indhold, coder på tyverialamer, slægtsbøger med diverse sidespring, markeret med rødt, lapomme lagerlister, billeder af koner og ældeste datter i badedragter, under udspring fra 10 m. vippen, med håndstand.

Hvis ikke! nægter jeg, at bruge min tid på dette forum for 20. gang, har vigtigere ting, at forbryde mig med

MULTI-X
Bottrup
Hochsitz nr 82 til højre for vagtelfælde nr 33

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-07-10 07:46

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-07-10 01:41

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg glemte forresten lige at skrive,hvorfor jeg er vågen lige nu. Jeg har været nede og sætte æresport op for den søn, som du siger jeg ikke har.....
Han og konne har sku kobberbryllup i morgen - tiden går......

Helt i orden - men det er squtte dig der er faderen.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-07-10 08:08

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-07-10 07:38

--------------------------------------------------------------------------------
Vil I allsammen fremlægge kørekort helst med klip, straffeattester, skatteoplysninger, stamtavler, billeder af åbne våbenskabe med indhold, coder på tyverialamer, slægtsbøger med diverse sidespring, markeret med rødt, lapomme lagerlister, billeder af koner og ældeste datter i badedragter, under udspring fra 10 m. vippen, med håndstand.

Hvis ikke! nægter jeg, at bruge min tid på dette forum for 20. gang, har vigtigere ting, at forbryde mig med

MULTI-X
Bottrup
Hochsitz nr 82 til højre for vagtelfælde nr 33

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvor jeg dog glæder mig!!!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-07-10 08:11

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-07-10 07:46

--------------------------------------------------------------------------------
Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-07-10 01:41

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg glemte forresten lige at skrive,hvorfor jeg er vågen lige nu. Jeg har været nede og sætte æresport op for den søn, som du siger jeg ikke har.....
Han og konne har sku kobberbryllup i morgen - tiden går......

Helt i orden - men det er squtte dig der er faderen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvad kender du til det???? Pas nu lidt på - du er ved at dumme dig for meget!!!!!

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 18-07-10 08:25

Knudsen jeg vil også godt vide lidt om dine familiebånd til cirkuslivet
Vil det sige Tonganeser at Knudsen KUN har papsønner

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 18-07-10 18:06

Han og konne har sku kobberbryllup i morgen - tiden går......
Nå nå Knudsen har din papsøn kobberbryllup, så vil jeg da lige spørge dig er de kirkelig viet eller borgerlig viet? OG er de blevet gift en lørdag?
Nu har Knudsen underholdt os med hvordan en nu afdød meget kendt populær opdrætter og hundefører familiære forhold var, NU viser det sig at Tonganeser ligger inde med meeeeeeeget vigtig viden om Kundsens barndom, hvor en lille knægt med korte bukser og halm i træskoene siddende ved siden at sin fader på bænken af en hestevogn, som de brugte til at hent mælk ved de lokale bønder
I deres fritid dresserede de kameler, krokodiller, giraffer, hvide italienere, duer, rotter og lopper til alverdens cirkus jo jo jo spændende er det om Knudsen har været barne artist i det lokale cirkus, et cirkus har han dog aldrig dresseret dyr til og det er cirkus Nemo, og dog, måske denne hest
http://www.youtube.com/watch?v=AE6YZFbPfv0&feature=related

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-07-10 22:56

Det er Tombaneseren og dig selv, der må underbygge Jeres påstand. Min SØN og svigerdatter er viet i Ølsted kirke.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-07-10 00:25

Du Ballehof. Sådan af ren og skær nysgerrighed - hvem er Joselito egentlig? Han har et par interessante efternavne. Han fik dansk indfødsret i 1994.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-07-10 01:15
Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-07-10 01:23

Tombaneser du kan spørge herfra og til påske. Så længe du ikke gider svare mig - får du ingen svar herfra.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-07-10 09:54

Nåeh - stakkels Ballehof. Bliver du lige pludselig konfliktsky. Hvad rager det dig hvad jeg i virkeligheden hedder? Sådan er vilkårene her på sitet. At du vælger at blamere dig selv ved navns nævnelse, må være dit problem.
Men jeg er stadig nysgerrig efter at vide hvem Joselitor. Det kan være du ikke kender ham - meeeeen, det er nok usandsynligt set i lyset af to kendte efternavne. I loven om dansk indfødsret kan man læse lidt om adoption og den slags og om hvad det betyder for opnåelse af dansk indfødsret.
Men fortæl nu lidt om sagen. Det har ikke meget med dressur ag jagthunde at gøre, men set i lyset af hvad du ellers skriver om afdøde og nulevende personer, så fortjener du hvert eneste hak i tuden.

Mvh.
Tonganeseren
MULTI-X
Herning

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-07-10 14:47

Konfliksky.
Nej, gode Hr. D.S.L. orakel E.B. Berthelsen, som ikke vil være sit eget navn bekendt. Du er helt ude på Herrens mark omkring den ene af mine sønner!!!!!!
I grunden så rager det dig ikke en skid, men jeg vil dog ikke undlade at vise hvor stor et orakel du tror du selv er og hvor dum du kan være. Din pralen med, at du er advokatsekretær og helt inde i lovgivningen - har også fået et kick nu - men det kommer det af at

Bliver et barn født af forældre med to forskellige statsborgerskaber, så bliver det barn, som er født ganske automatisk statsborger i det land. Hvor det er født.
At så vedkomne på et senere tidspunkt vælger at blive eksempelvis Dansk statsborger fordi forældrene nu begge er blevet det er en helt anden sag. Det tager imellem 7 og 10 at opnå statsborgerskab i Danmark, så det det kunne jo tænkes at J. havde ventet til han selv kunne bestemme.
I guder -Er det virkelig så svært.................

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 19-07-10 15:23

Næ næ næ bb1... Dit ban er automatisk dansk statsborger, uanset hvor du befinder dig i verden - og på hvem du laver barnet på.

http://www.dk-mor-i-udlandet.com/statsborgerskab.htm

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 19-07-10 16:03

KNuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuDSEN til din oplysning så er kirkebøger meeeeeeeeeeeeeget interessant læsning

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-07-10 17:02

Det er dine forældres statsborgerskab, der har betydning for, om du er dansk statsborger ved fødslen. De nærmere regler findes i indfødsretsloven. Det er den gældende lov på tidspunktet for din fødsel, der er afgørende for, hvilke regler der gælder for dig:

Hvis du er født af forældre, som på fødselstidspunktet har indgået ægteskab, har du fået dansk statsborgerskab, hvis du er født:

før den 1. januar 1979, og din far er dansk, eller
den 1. januar 1979 eller senere, og din mor eller far er dansk.
Hvis du er født af forældre, som på fødselstidspunktet ikke har indgået ægteskab, har du erhvervet dansk statsborgerskab:

hvis din mor er dansk, uanset hvornår du er født, eller
hvis kun din far er dansk, og du er født i Danmark den 1.
februar 1999 eller senere
Hvis din mor er udenlandsk, og din far er dansk, og du enten er født før 1. februar 1999, eller du er født i udlandet, er du således ikke dansk statsborger. Hvis dine forældre senere indgår ægteskab, bliver du dog dansk med virkning fra ægteskabets indgåelse.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-07-10 17:11

Og - Ballehof - hvordan Fanden er du kommet på at jeg skulle være advokatsekretær? Der findes, så vidt vides . ingen mandlige advokatsikketæer i kongeriget.
ØV, så kom jeg til at røbe mig. Jeg er squda en mand. Det må du kunne bruge til noget i din efterforskning.

I det hele taget vil jeg indtrængende opfordre ALLE til ikke at lade sig registrere på Knudsens hjemmeside. For det første er den intetsigende, og for det andet kan man komme til at røbe sin identitet.

Ballehof fører register over venner og fjender/uvenner. Første kategori kan tælles på en snedkers højre hånd, mens den anden kategori efterhånden er enorm. Bliver Ballehof sur på en anden, så vil han hævne sig. Alle de oplysninger en eller anden stakkel har givet Ballehof bliver nu brugt til metodisk at chikanere og lyve om disse.

Så PAS PÅ derude i cyperspace. I har at gøre med en utilregnelig og ondskabsfuld støder.

Mvh.

Tonganeseren

MULTI-X
Hjørring

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-07-10 17:17

. . og så til det vigtigste kapitel:

3. Statsborgerskab ved adoption

Adoptivbørn under 12 år
Udenlandske børn under 12 år, som er adopterede ved en dansk adoptionsbevilling eller en anerkendt udenlandsk afgørelse, bliver automatisk danske som følge af adoptionen, hvis barnet adopteres af:

en ugift dansk statsborger, eller
et ægtepar, hvor mindst én af ægtefællerne er dansk.
Barnet får dansk indfødsret fra det tidspunkt, hvor adoptionens retsvirkninger indtræder. Det er en betingelse, at adoptionen anerkendes efter dansk ret.

Stedbørn, der adopteres af danske statsborgere, kan kun få dansk indfødsret ved naturalisation, det vil sige efter ansøgning ved lov.

For børn under 12 år, er der ikke noget krav om ophold her i landet, og de skal ikke dokumentere danskkundskaber eller lign.

Læs mere i indfødsretslovens § 2A.
Adoptivbørn over 12 år
Udenlandske børn over 12 år, der adopteres af danske statsborgere, får ikke automatisk indfødsret.

Disse børn kan derfor alene få dansk indfødsret ved naturalisation, dvs. ved lov.

Adoptivbørn over 12 år skal derfor indgive en ansøgning om dansk indfødsret hos den lokale politistation og skal i den forbindelse dokumentere danskkundskaber mv. og skal have opholdt sig her i riget i 2 år.

Mvh.
Tonganeseren

MULTI-X

Ålborg

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-07-10 17:24

Hold da helt kæft hvor er I kloge, men forholdet er altså som jeg beskriver.

H.H. Du er desværre også en klovn. Der står højt og tydeligt i loven - Hvis moderen er Dansk!!!
( altså har Dansk statsborgerskab)
Altså skåret ud i pap. Moderen er Philippiner altså er barnet det også, når det er født på Philippinerne..

Det gav Tomben lidt blod på tanden - men altså igen Hvem har ret og hvem ved mest om den ting.
Det gør jeg for jeg er J`s fader.......

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-07-10 17:27

Det skal så oplyses, at omtalte "S" er en flink mand som nyder lokalsamfundets respekt. Både hustruen og "S" taler og skriver dansk til fuldkommenhed. Egentlig godt gået - med den sociale/familiære baggrund.

I den forbindelse skal det nævnes at vores allesammens H.C.Andersen har ramt nogt, når han så nogenlunde skriver, at selv om man har værret så gruelig meget igennem, så hjælper det altid, hvis man har ligget i et svaneæg.

Mvh.
Tonganeseren
MULTI-X Kalundborg

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-07-10 17:31

Kloge Hr. advokatskriver E.B.Berthelsen. Dansk Land og strandjagts udsending til de bonede gulve fordi han boer nærmest.
Hvad har adobstionsloven med L. at gøre????

Du fant jo på nettet, at han blev statsborger ifølge en lov vedtaget i folketinget, altså fik han ikke automatisk statsborgerskab og hvorfor tror du????

Men nu slutter jeg altså for jeg vil ikke finde mig I at blive svinet til, at kloge Åger, som ikke ved en skid når det kommer til stykket og svine mig til med snart det ene og snart det andet, det evner i, men svare på simple spørgsmål om Jer selv. Det kniber det med:

Hvorfor vil du ikke være dit eget navn bekendt E.B.Berthelse???
I guder hvor er du naiv,når du tror, at ingen kan gennemskue dig

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-07-10 17:31

Sandhed som begreb
Sandhed som begreb er noget vi alle intutivt forstår, og man bliver ikke klogere af at få det forklaret. Et helt andet spørgsmål er at afgøre om en given antagelse er sand eller falsk (i overensstemmelse med sandheden eller ej). For vi kan nemt uden at vide det være ofre for illusioner og bedrag.

Sandhed som begreb er en underforstået forudsætning for al videnskab og debat, al efterforskning, alle forklaringer og al undervisning. Det gælder om at finde frem til, hvad sandheden består i, eller udtrykt på andre måder "finde frem til sandheden" om dette eller hint, eller "afdække sandheden", "afsløre den" etc.. (Se Sherlock Holmes/ alias Bent Ballegaard Knudsen).Et grundlæggende princip, hvis man søger sandheden, er at være åben, skeptisk, undersøgende og nysgerrig og ikke tro på det første det bedste, man får fortalt eller læser et sted.

Den som søger - skal finde.

Mvh.
Tonganeseren
MULTI-X Rødby Havn

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-07-10 17:33

Øh! Ovenstående er sakset på nettet - med en lille undtagelse.

Mvh.
Tonganeseren
MULTI-X
Åbenrå

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-07-10 17:40

Så forsøger Tombaneseren igen at krybe uden om, nu bliver han helt filosofisk, men det er ikke studenterhuen der trykker,regne kan han slet ikke...

Han påstår at J er adopteret og han hendviser til loven, som siger, at så er man automatisk Dansk Statsborger. Det skriver han selv skete for J i 1994 altså må J. i dag være 16 år gammel!!!!!!

Hvordan kan han så holde kobberbryllup .......... Du må have

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-07-10 17:46

Hvorfor så arrig - Ballehof. Jeg stillede bare et uskyldigt spørgsmål til et skadderhovede som konsekvent fylder alle andre med løgn. Denne gang var ingen undtagelse.

Mvh.
Tonganeseren
MULTI-X

Ølsted

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-07-10 18:17

Den danske voldtager af det danske sprog skriver:
--------------------------------------------------------------------------------
Så forsøger Tombaneseren igen at krybe uden om, nu bliver han helt filosofisk, men det er ikke studenterhuen der trykker,regne kan han slet ikke...

Han påstår at J er adopteret og han hendviser til loven, som siger, at så er man automatisk Dansk Statsborger. Det skriver han selv skete for J i 1994 altså må J. i dag være 16 år gammel!!!!!!

Nej dit skvadderhovede. Det skriver jeg ikke.

Hvordan kan han så holde kobberbryllup .......... Du må have

Fordi han åbenbart har været gift i 12 1/2 år.

Selv om dine evner er få og begrænsede, så ryster det mig stadig, at du altid blander tingene sammen på samme åndsvage måde. Du burde jo fratages stemmeretten.

Mvh.

Tonganeseren
MULTI-X

Ølsted (lige overfor kirken)

Men hovsadada! Skrev du ikke at du ikke ville lege med mere??? Man kan squda heller ikke stole på dig.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 19-07-10 20:22

bb1, selv dit barns statsborgerskab roder du rundt i...

Mvh.
Multi-X
Holme-Olstrup.
Nær kroen

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-07-10 21:44

Det er sku`ikke mig,der påstår at min søn blev Dansk statsborger i 1994 fordi han har en Dansk far!!!!!!

Jeg fortæller Jer, at han blev Dansk statsborger fordi han søgte om det!!!!!!

Pludselig blander Tombaneseren så adoption ind i billedet og hvorfor mon det?????

Så hvem der roder og ikke roder er hvist åbenlyst... Men kan i nu hygge Jer emnet er for mig slut her.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-07-10 00:16

Jamen det er da udmærket at du trækker dig - Ballehof. Men kunne du måske herefter undlade at manipulere med sandheden - altså den faktuelle del. I så fald kunne vi undgå de evigt tilbagevendende slagsmål her på hjemmesiden. Og hold dig væk med dine nederdrægtige løgnehistorier, som savner ethvert gran af sandhed/faktualitet.

Det er mærkeligt med dig. Du hyler og klynker, når nogen går tæt på. Men tænk så på, at det hver eneste gang er dig der starter balladen. Tag nu denne tråd - du kunne bare ikke lade være.

Men kan du ikke holde dig på måtten, så må du affinde dig med at møde modstand.

Men bevares! Hvis du fortsat vil lege kamikazeepilot - så er det i orden med i hvert fald mig.

Mvh.
Tonganeseren
MULTI-X
Varde

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-07-10 06:24

Knudsen vil det sige du ikke ville adobtere din egen søn, så han kunne blive dansk statsborger og så måtte det stakkels barn selv søge om dansk statsborgerskab
NÅ men vi må vidre i historien om den lille dreng på mælkevognen, det viste sig nemlig at faderen leverede mælk til det lokale cirkus når det var i byen og det siges, de så fik gratis cirkusbilletter for den gratis mælk til artisterne. Den lille Knudsen havde altid drømt om at blive linedanser, men nu er det sådan man skal have meget personality,(forstod du det ord Knudsen ellers må du sende mig en PB så du kan få en nærmere forklaring ) for at tiltrække publikum og det kan man ikke sige Knudsens ydre udståler, tværtom cirkusfolket kunne godt se at det eneste Knudsen ville kunne blive var kameldriver på den lokale savanna.
Jeg ved ikke om der er nogen som har set "Den store badedag" med Erik Clausen, hvor faderen prøvede at give sit barn det indtryk at han havde været en stor mand på pampassen, men han var og blev et totalt nul, det er lidt af det samme her, Knudsens fader var mælkemand, men i sine dagdrømmerier fortalte han knægten han var en stor cirkusdomtør, da så Knudsen senere blev voksen, ville han gerne være raketfysiker, men blev kun ingeniør i trykbærende malkemaskinanlæg

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 20-07-10 07:58

N u begynder der at vise sig et billede af hele den Ballegårdske slægt ! Han tilhører cirkus-folket, som for en stor dels vedkommende er ROMAER, og deraf har vi forklaringen på hans langfingerthed og den evindelige trang til at lyve og bedrage !!
Jeg bed mærke i en af hans udtalelse forleden om krybskytte - her skrev han selv KRYBSKYTTER, altså flere !! Så er spørgsmålet, om Ballegård-Knudsen kender mere end én af slagsen ???
Så lille Ballersgård - prøv om du kan svare uden at lyve - du behøver ikke sætte navne på d'herrer, blot bekræfte dit bekendtskab !!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Spettrup

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-07-10 08:14

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 20-07-10 14:27

Jeg håber, Provsten tilgiver mig når nu jeg låner hans tråd for en kort bemærkning.

Var der nogen af jer der så "Bonderøven" på DR2, i søndags..?

Bonderøven skiftede batteri på en ladvogn af mærket Toyota - er der nogen af jer der ved hvad modelbetegnelse den Toyota har..??

Samme Toyota-model findes u/lad, og minder utroligt meget den amerikanske 4x4 Jeep Wrangler.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 20-07-10 18:10

Det er en Toyota Landcruiser fra 1974 pick up, stærk som en bjørn))

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-07-10 18:14

Toyota Landcruiser fra omkring 1975. 4 x 4

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-07-10 18:28
Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-07-10 20:58

Hej Sandhedsvidnet.

Det er nok et bedre bud end mit, men der var noget ved fronten af bilen som ikke helt svarede til en BJ42 fra midt i firserne. Men hvad! Der skete ikke meget med designet i næsten 10 år.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 20-07-10 23:05

Bingo Sandhedsvidne - det er den.

Mange tak.!

Godkendelse af svar
Fra : Provsten1

Dato : 21-07-10 15:59

Tak for svaret betterwisser.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 21-07-10 16:22

Mange tak for point i denne marathon tråd. Mon BB1 har fået drænet sin septitank over for det faste panel herinde efterhånden, jeg tvilver.

Med venlig hils
BW