/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Hvad sagde jeg så lige her ??
Fra : piaskov
Vist : 953 gange
25 point
Dato : 13-07-10 15:50

Dybt underligt mener jeg.
http://www.kandu.dk/spg148721.aspx
Hvor blev jeg så lige BL her ??

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 35 point
Dato : 13-07-10 16:05

Fordi du IKKE snakker spørger efter munden og giver hende ret.....

For 4 mdr. siden havde hun hund - nu har hun 2 katte - gad vide om der ikke også er en hest....

Man kan jo næsten sige sig selv at det er UMULIGT at finde en lejlighed på de præmiser....

Udover dyrehold er der kontanthjælp - så er 99% af alle udlejere stået af - samtidig er så et prisloft - der røg den sidste procent....

Selvfølgelig er det ikke umuligt at finde en lejlighed, men IKKE på de præmisser.....

Og så mangler lige HVORFOR det nuværende lejemål er opsagt

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-07-10 16:06

Citat
DET passer så IKKE...ALLE har en sagsbehandler.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 16:08

For FILAN da smuller...DET har alle da.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-07-10 16:12

Citat
Dybt underligt mener jeg.
http://www.kandu.dk/spg148721.aspx
Hvor blev jeg så lige BL her ??

Måske fordi du prøver med sandheden/realiteterne.Mange spørgere herinde,bliver mopset,hvis de ikke stryges med hårene.En ting jeg har bemærket i tidens løb er,at det især er kontanthjælps-
modtagere,der hurtigst tænder af.(Måske ta`r jeg fejl.Jeg kan ikke dokumentere dette).Men de føler måske deres ære krænket,ved nogle af svarene.
Forøvrigt kan jeg ikke se,at hun har bl.nogen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-07-10 16:13

Citat
Jeg har ingen sagsbehandler lige pt.. Der er så få på job at jeg ikke har nogen. og jeg har prøvet at snakke med dem.. der er ikke noget kommunen eller andre derinde kan hjælpe med.

så det gælder åbenbart ikke alle

Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 13-07-10 16:13

Ja alle har ret til en sagsbehandler, men pga forskellige situationer, så er det ikke helt umuligt at det forholder sig som vedkommende skriver. At vedkommende er på barsel.

Det er heller ikke sådan, at fordi kommunen skal finde en lejlighed til nødstedte, at de så er i stand til det.

Men jeg kan ikke lige sige hvorfor du blev blacklistet. Måske fordi vedkommende er forvirret og føler sig i en magtesløs situation, og du kom for tæt på problemets kerne. Men hvad ved andre om det?

Bedre held næste gang

Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 13-07-10 16:16

ok, du spørger om du blev blacklistet? Ja ja jeg skal lære at læse, ved det godt.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 16:17

Citat
Måske fordi vedkommende er forvirret og føler sig i en magtesløs situation, og du kom for tæt på problemets kerne.

Ja det er da nok rigtigt...og det er da hamrende frustrerende ikke at kunne få hjælp på kommunen.
MEN man er altså nødt til at se realiteterne i øjnene.
Og hvis det skorter på 2 katte ... så må de katte da væk i en tid til der viser sig en løsning.
Alternativet er jo at pigen står på gaden.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-07-10 16:18

Citat
Måske fordi du prøver med sandheden/realiteterne.Mange spørgere herinde,bliver mopset,hvis de ikke stryges med hårene.En ting jeg har bemærket i tidens løb er,at det især er kontanthjælps-
modtagere,der hurtigst tænder af.(Måske ta`r jeg fejl.Jeg kan ikke dokumentere dette).Men de føler måske deres ære krænket,ved nogle af svarene.

små slag - ærlig talt, jeg synes I blander tingene sammen.

Spørgsmålet er om der er nogle der kan skaffe en lejlighed i Næstved, på de præmisser, som der stilles op. Om så vedkommende havde været en hårdt arbejdende tømrer, som på grund af diverse forhistorier ikke kunne betale mere end 3500, - kr i md. leje og havde 2 katte, som han/hun også skulle have plads til- stiller vel ikke sagen anderledes.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 16:18

Citat
Fordi du IKKE snakker spørger efter munden og giver hende ret.....

Ja refi...du har jo ret. Det er der nemlig MANGE der gør...blot for at få point.
Og hvad skal de så lige bruge dem til

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-07-10 16:20

Som Refi også antyder:Med hendes bastante krav til dyrehold,tror jeg hun skal satse på en Bivuak i skoven.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 16:21

Citat
tror jeg hun skal satse på en Bivuak i skoven.

Yes...det er da vejr til det

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-07-10 16:24

Meen der er ingen grund til at blackliste, jeg lavede blot citat for at konstatere en mulig årsag til det.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 16:24

Citat
jeg lavede blot citat for at konstatere en mulig årsag til det

Er du også BL da ??

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-07-10 16:27

Citat
Er du også BL da ??

næh og det er du heller ikke

Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 13-07-10 16:29

smuller

hvordan kan man se det?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 16:30

Citat
næh og det er du heller ikke

Ikke på den "totale" BL liste men i det spørgsmål er jeg.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-07-10 16:30

Man går ind på profilen og se under blackliste

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 16:31

Citat
piaskov, du har følgende muligheder

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af Gigli-Chico, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-07-10 16:32

Og hvordan ser man så det ?? og hvordan gør man det - kun for eet spørgsmål ??

Hvis jeg er BL, ved jeg det ikke

Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 13-07-10 16:38

ja hvordan gør man det?

Og hvordan søren bliver det til en valgmulighed?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 16:38

@ smuller.
Citat
Og hvordan ser man så det ??

Du kan nøjes med at BL i selve spørgsmålet.
Og så kan du stadig skrive i andre spørgsmål fra samme profil.
Hvis du er blevet BL i denne tråd kan du IKKE skrive mere her men kan i et andet spørgsmål jeg har.
Skal vi prøve så du kan se ??

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-07-10 16:39

ok har du BL mig nu ???

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 16:39

Hvis jeg trykker på BL her i tråden kan i ikke skrive mere her ...men hvis jeg klikker på jeres profil og så BL ...så er det ude for evigt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-10 16:40

Citat
Hvis jeg er BL, ved jeg det ikke

Jo - for så kan du IKKE kommentere i spørgsmålet

90% af private udlejere vil IKKE have lejere UDEN fast god indtægt

De sidste 10% vil ikke have husdyr.....

Så er der nogle enkelte der er ligeglade med HVEM og HVAD de udlejer til , men så er PRISEN derefter

Så tilbage står almennyttigt byggeri - men der er i de fleste tilfælde dyr et problem + det er næsten umuligt UDEN kommunens hjælp....

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-07-10 16:41

hvor trykker du i tråden ???

Jeg er helt forvirret, jeg har aldrig prøvet at BL i tråden

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 16:41

Smuller ...nu er det slut til jeg ophæver den igen her

Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 13-07-10 16:42

Er det sådan at når man blacklister ved hjælp af det lille icon i hjørnet af indlægget, så bliver man blacklistet i det aktuelle spørgsmål og hvis man går ind på profilen og blacklister så er man BL på et generelt overordnet plan?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-10 16:43

Nemlig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 16:43

Citat
Er det sådan at når man blacklister ved hjælp af det lille icon i hjørnet af indlægget, så bliver man blacklistet i det aktuelle spørgsmål

Nemlig så ...og nu har jeg BL smuller så hun/han kan se det.
Men om 5 min åbner jeg igen

Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 13-07-10 16:44

Jeg ser at du allerede har besvaret mit spørgsmål, nogen gange skal jeg bare være hurtigere til et eller andet eller måske langsommere........

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 16:45

Citat
Men om 5 min åbner jeg igen

Tror jeg da nok...nu blev jeg da i tvivl om jeg kan åbne igen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 16:47

Citat
nu blev jeg da i tvivl om jeg kan åbne igen

Og det kunne jeg så ved at trykke på den lille røde kryds...
DU ER LUKKET IND IGEN smuller

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-07-10 16:52

jamen så har du jo svaret på mit spørgsmål

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-07-10 16:52

Jeg måtte også tage nogle (snøft) beslutninger da jeg flyttede, men det var ting og møbler.
Min tamme undulat har jeg endnu.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 16:53

Citat
Jeg måtte også tage nogle (snøft) beslutninger

Ja LuffeA sådan er det desværre engang i mellem.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 16:54

Citat
jamen så har du jo svaret på mit spørgsmål

Ja man skal jo lære hele livet...velkommen tilbage du.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-07-10 17:21

Citat
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 16:39
Hvis jeg trykker på BL her i tråden kan i ikke skrive mere her ...men hvis jeg klikker på jeres profil og så BL ...så er det ude for evigt.

piaskov dette er ikke korrekt

"men hvis jeg klikker på jeres profil og så BL ...så er det ude for evigt."

Det kommer da an på om det skal være for evigt. Der kan du da også fjerne BL på brugerne.

Desuden har du mange profiler på din BL, som er blevet udelukket af kandu

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 17:23

Hej ans.
Citat
Det kommer da an på om det skal være for evigt. Der kan du da også fjerne BL på brugerne.

Ja det ved jeg ...men tænkte ikke lige på det
Citat
Desuden har du mange profiler på din BL, som er blevet udelukket af kandu

Og ja det ved jeg ...men har ikke lige fået ryddet op

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-07-10 17:36

Citat
Hvad sagde jeg så lige her ??
ja hvad sagde du ikke det ville sikkert være nemmere at svare på

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 17:37

Citat
det ville sikkert være nemmere at svare på

Troede du kendte mig o.v.n.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-07-10 18:10

Det er jo lige det jeg gør

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 18:13

Citat
Det er jo lige det jeg gør

AAAUUU den gjorde ONDT o.v.n

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-07-10 18:15

Tør nu øjnene - jeg driller bare lidt

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-07-10 18:18

Citat
ja hvad sagde du ikke

se det er jeg glad for jeg ikke skulle læse

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 18:20

Citat
Tør nu øjnene - jeg driller bare lidt

Citat
se det er jeg glad for jeg ikke skulle læse

Smuller ...o.v.n kender mig...OG jeg kender HAM

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-07-10 18:25

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-07-10 18:27

Citat
Smuller ...o.v.n kender mig...OG jeg kender HAM

Ok så er jeg mere (u)rolig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 18:28

Citat
Ok så er jeg mere (u)rolig

Det kan du også ROLIGT være

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-07-10 19:02

Citat
Jeg har ingen sagsbehandler lige pt..

- med hendes attitude, kan jeg sgu godt forstå at hun ikke har nogen...

Pia, der er nogen der er så selvoptagne, at de ikke VIL ta' mod fornuft.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-10 19:04

Er det her man kan blive blacklistet.
Og hvilken af de 3 typer blacklisning bruges her.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-07-10 19:06

Citat
Er det her man kan blive blacklistet.

Ja, og du kan blive testet

ikke farligt, du bliver lukket ind igen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 19:24

Citat
Pia, der er nogen der er så selvoptagne, at de ikke VIL ta' mod fornuft.

Ja tilsyneladende.
Man beder om hjælp ...meeeen når man ikke får sin vilje såå er det YT.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-10 19:35

Ok - jeg vil gerne testes.............................bare jeg ikke skal øffe samtidig.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-07-10 19:43

Citat
bare jeg ikke skal øffe samtidig

spø´r Piaskov

man ved aldrig

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 13-07-10 21:07

Citat
Hvad sagde jeg så lige her ??
Dybt underligt mener jeg.
Hvor blev jeg så lige BL her ??

Ind imellem har jeg også opdaget at nogen har blacklistet mig - hvis jeg så bare vidste HVORFOR
Virkelig bizart......

Hvor der er mange mennesker, vil der også være nogen der er underlige !

Piaskov du behøver ikke at teste mig

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 14-07-10 09:12

Tak for svaret refi.
Som sædvanligt har du ret

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-10 09:36

Selv tak....

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 14-07-10 11:44

Hej til alle.

Skulle lige tjække, da jeg var forvirret i en anden tråd fra hende Smuller . Og nu er jeg med på det med BL i den tråd. Håber I kan følge med .

Hilsen Kirstine

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-07-10 12:08

Citat
Håber I kan følge med

Ingen problemer med det

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 14-07-10 12:56

Så er alt jo helt OK .

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-07-10 13:27

Citat
hende Smuller

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 14-07-10 21:35

Ja, hvad er der med hende, Smuller ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-07-10 12:28

Citat
Ja, hvad er der med hende, Smuller

Hun er da bare blevet en fin dame der har lært noget nyt

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 15-07-10 13:07

Nåhr ja .

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-07-10 14:14

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 15-07-10 20:05

Og hvor er hun mon henne, hende Smuller .

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-07-10 20:07

Citat
Og hvor er hun mon henne, hende Smuller

lige her og har været her hele tiden

ligger bare og lurer

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 15-07-10 20:27

Ihh altså. Du er en herlig lurendrejer .