/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Billig solsejl til campingvogn,,
Fra : steffen15
Vist : 2213 gange
300 point
Dato : 12-07-10 22:17

Hej talte med en i weekenden om han hante tyske hjemmesider som solgte meget billige solsejl til campingvogne mellen 250 og 500 kr..
'
nogle som evt kende de sider hvor de kan være så billige..

det jeg søger er som på dette billed. http://www.billigcamping.dk/images/Floradwt2009-t.jpg

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 12-07-10 22:19

Retter lige mig selv...

Der skulle stå at jeg talte med en i weekenden som Havde købt solsejl over nette på en tysk hjemmeside.. glemte at få et link til siden så håber i fra kandu kan hjælpe..

Mvh Steffen

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-07-10 23:57
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-07-10 14:41
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 15:22

@stouenberg.
det er IKKE et solsegl du linker til der.
Og helt ærligt så tror jeg at du er blevet bildt noget på ærmet steffen.
Det kan IKKE lade sig gøre at købe til sådan en pris som du nævner der.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 15:26

Citat
mellen 250 og 500 kr..

Det har været til mellem 250 og 500 Euro.

Annuller spørgsmålet
Fra : steffen15

Dato : 13-07-10 17:48

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål :-

Fik linket i dag af ham jeg snakket med i weekenden.,