/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
POPUP
Fra : JegCain
Vist : 736 gange
200 point
Dato : 12-07-10 20:45

Hvergang jeg tænder for pcern kommer der en popup reklame kan ikke slette den HJÆLP

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-07-10 20:50

måske du har lidt mere info, hvilken popup reklame er der tale om

Kommentar
Fra : klaudi_LVII

Dato : 12-07-10 21:07

Bare ærgerligt, du har jo black'et mig så jeg kan ik' svare

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 210 point
Dato : 12-07-10 21:17

Rens din registreringsdatabase, det er 99% sikkert, at det er her du har problemet.
Find evt webadressen på denne reklame, og søg den i REGEDIT, her sletter du den. Den vil sikkert forkomme flere steder.

Dit operativsystem vil ved hver opstart, indlæse din registreringsdatabase, og hemed disse pop-up som måtte være placeret her.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-07-10 22:14

Måske er det noget malware/spyware du døjer med, Malwarebytes Antimalware er god til at finde og slette det meste, men hvis du har det problem så bør du for din egen sikkerheds skyld besøge et sikkerheds forum, Spywarefri og Malwarecheck er begge gratis at benytte og de kan hjælpe dig med at rense computeren, du bør selvfølgelig ikke bruge Netbank eller andet person følsomt før maskinen er ren.
Malwarebytes Antimalware er på dansk når den er installeret, husk at opdatere før du scanner, den gratis (free version) er lige så god som købe udgaven, rul ned på siden for at finde download link: http://www.malwarebytes.org/mbam.php

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-07-10 22:15

Nærmere kan vi vist ikke komme før du fortæller hvilken popop og hvad der står i den

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 12-07-10 22:15

Fandt selv ud af det ,jeg gik ind i systemgendannelse,så nu er den væk,giver dog severino mine point

Godkendelse af svar
Fra : JegCain

Dato : 12-07-10 22:16

Tak for svaret severino.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-07-10 22:25

Spørger kan vist ikke lide profilen Klaudi, nu er nye profil også blacklistet