/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Konverter pdf til: bmp eller jpg
Fra : jeb3
Vist : 1740 gange
100 point
Dato : 12-07-10 19:07

Hej.

jeg spiller et spil jeg har problemer med.
Skal sende et Screendump.

Satte det i en word o gkonverterede det til pdf, der mente jeg var en filtype, der kunne du.
Men de vil have bmp, jpg eller gif...

Hvordan tryller jeg lige sådan en frem fra en pdf eller word?

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 110 point
Dato : 12-07-10 19:35

Du kan lave en screendump fra den gratis www.irfanview.com og gemme den direkte i et af de nævnte formater UDEN at gå via Word og PDF.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-07-10 19:47

Citat
Satte det i en word o gkonverterede det til pdf, der mente jeg var en filtype, der kunne du.
Men de vil have bmp, jpg eller gif...

hvis nu du havde sat det ind i paint, så havde du jo allerede haft det du skulle bruge

du kan jo så åbne din pdf fil, lave et nyt screendump, indsætte i paint, gemme som jpg

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-07-10 19:49
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-07-10 19:50
Godkendelse af svar
Fra : jeb3

Dato : 12-07-10 19:55

Tak for svaret Bille1948.

Hurtigt svar - nem løsning :) det virker bare.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-07-10 19:59

Fint du fik det løst men ellers kan man faktisk bruge klippe værktøjet i både Vista og 7. Find den fil du vil ændre og "klip" det ud du vil have på. Gem som jpeg

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-07-10 21:05

Tak for point

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk